کرایه نیسان مشهد گلمکان

کرایه نیسان مشهد گلمکان

کرایه نیسان مشهد گلمکان

فاصله از پلیس راه امام هادی مشهد تا شهر گلمکان چقدر است؟

راه اصلی رفتن به گلمکان مسیر بزرگراه مشهد به قوچان و بعد ساغروان و روبرو روستا به آباد بوده؛ اما مسیر دیگری نیز موجود می‌باشد. محاسبه فاصله از پلیس راه امام هادی مشهد تا گلمکان حدود ۶۰ کیلومتر با نیسان است.

کرایه نیسان مشهد گلمکان

نرخ کرایه نیسان از مشهد تا شهر گلمکان چطور محاسبه می شود:

محاسبه کرایه نیسان از نقطه پلیس راه امام هادی تا شهر گلمکان پنج ساعت ورودی محاسبه می شود. اینکه پنج ساعت ورودی محاسبه شده است یعنی اگر زمان حمل و نقل چهار ساعت شود راننده نیسان همان چهار ساعت ورودی را دریافت می کند. لیکن ورودی حمل و نقل به شهر گلمکان از نقطه پلیس راه امام هادی مشهد پنج ساعت است. مبلغ ۸۵۰ هزار تومان نرخ کرایه نیسان مشهد به گلمکان در سال ۱۴۰۳ می باشد.

نیسان چیست و حداکثر ظرفیت مجاز بارگیری چقدر است:

نیسان آبی یا نیسان زامیاد خودرویی است که به کلماتی مانند خدمت، استحکام، قدرت و بخاطر چهره اش، ترس معروف است. بخش عمدۀ حمل و نقل کشور بر عهده نیسان‌هاست. وانت نیسان که در خارج از کشور نام آن نیسان جونیور (Nissan Junior) بود. در ایران به نیسان آبی یا نیسان زامیاد معروف شد. این خودرو در سال ۱۳۴۹ توسط شرکت خودروسازی زامیاد در ایران تولید شد. در سال ۱۳۸۹ نوع جدیدی از نیسان دیزلی به نام زامیاد ۲۸ وارد بازار شد.

در کسب و کارهای محلی:

استفاده از نیسان می تواند گزینه مناسبی برای ارسال سفارش‌ها باشد. زیرا کامیون‌ها در سفرهای درون شهری دارای محدودیت تردد فراوانی هستند که این محدودیت‌ ها برای نیسان وجود ندارد. و می‌تواند بدون ایجاد ترافیک و دردسرهای موجود برای کامیون‌ها خدمات باربری را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد. از طرفی صدور بارنامه از طرف شرکت های حمل و نقل، خدمات ارسال کالا را با نیسان های باربری معتبر کرده است. راننده قبل از حرکت مکلف به دریافت بارنامه الکترونیکی و ثبت اطلاعات در سامانه بارنامه وانت بار است.

حداکثر باری که نیسان های زامیاد ۲۸ می‌توانند جابجا کنند:

وزن تا ۲,۲۰۰ کیلوگرم بار (۲.۲ تن) بیان شده است. اما در واقع قادر به حمل بار ۲,۸۰۰ کیلوگرم هستند. بطور کلی ظرفیت حمل بار نیسان برای بارهایی با محدوده وزن ۱ تا ۲ تن مناسب است. دیده شده که نزدیک به ۴ تن هم در این ماشین بار زده شده است. و شاید برای شما هم سوال شده باشد که چطور نیسان توانسته این حجم از بار را جابجا کند؟ پاسخ گیربکس‌های قوی نیسان است که دارای قدرت زیادی برای تحمل بار هستند.

کرایه نیسان مشهد گلمکان

طول و ابعاد اطاق نیسان چقدر است؟

ابعاد اتاق بار نیسان بصورت زیر است:

  • طول نیسان بار: ۲۲۰ سانتی متر
  • عرض نیسان بار: ۱۶۰ سانتی متری
  • ارتفاع از زمین: ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی متر
  • فاصله مرکز محور جلو تا مرکز محور عقب: ۲۸۶.۵ سانتی متر

 

چه کالاهایی برای جابجایی با نیسان مناسب است؟

برای محموله‌ی بارهایی که ارتفاع آن ها از ۱/۵ متر بیشتر است باید به ارتفاع محل‌های عبور مانند پل ها، درهای ورودی و…دقت کرد و برای آن مجوز های مربوطه را دریافت کرد. واضح است که برای محموله ای که طول و عرض آن از ابعاد قسمت بار نیسان وانت بیشتر است، نیسان انتخاب خوب و امنی نیست و پیشنهاد ما برای این موارد استفاده از کامیونت یا همان خاور است.

درباره شهر گلمکان:

گلمکان، شهری از توابع بخش گلمکان، شهرستان گلبهار در استان خراسان رضوی ایران است. نام قدیم این شهر گورمکان بوده‌است. این نام توسط ناصرالدین‌شاه قاجار به گلمکان تغییر کرد. وجود گورستان‌های بزرگ و متعدد در شهری کوچک با جمعیتی اندک خود گواهی بر این مدعاست که این منطقه دارای تاریخ غنی و کهن بوده و روزگاری میزبان جمعیت عظیمی بوده‌است که امروز اثری از آن‌ها نیست. گلمکان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی مانند دریاچهٔ چشمه‌سبز، آرامگاه عبدالرحمان گهواره‌گر، اقامتگاه بومگردی، صنایع دستی، پیست اسکی شیرباد و … است. این شهرستان با روستاهای اسجیل، دولت‌آباد و کوشکان همسایه است.

کرایه نیسان مشهد گلمکان

درباره مشهد:

مَشهَد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. این شهر با ۱۳ منطقهٔ شهری و مساحت شهری ۳۵۱ کیلومتر مربع، سومین شهر پهناور ایران پس از تهران (با ۷۳۵ کیلومتر مربع مساحت شهر) و اصفهان (با ۵۵۱ کیلومتر مربع مساحت شهری) است. همچنین براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود. این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)