باربری آنلاین مشهد

باربری آنلاین مشهد

باربری آنلاین یکی از خدمات سامانه هوشمند حمل و نقل مدیربار است. در این قسمت شما می توانید در کمترین زمان ممکن با ویژگی انتخاب نوع ماشین باربری و پیگیری وضعیت بار در هنگام جابه‌جایی سفارش خود را ثبت کنید.

باربری آنلاین مشهدباربری آنلاین مشهد

یکی دیگر از ویژگی های مدیربار اسباب کشی آسان است. شما با شروع اسباب کشی، می توانید موقعیت بار خود را برای اطمینان بیشتر توسط اپلیکیشن پیگیری کنید. پیگیری موقعیت بار در نقشه از ویژگی های استفاده از مدیربار است.

باربری آنلاین مشهد

یکی از امکانات و خدمات ویژه مدیربار بسته بندی برای اسباب کشی است. نیروهای فنی مدیربار اطمینان شما برای سلامت لوازم منزل را تا پایان اسباب کشی جلب خواهند کرد. بسته بندی مدیربار با بهترین کیفیت صورت می گیرد.

ماشین های گوناگون

یکی از ویژگی های استفاده از حمل بار آنلاین، وجود ماشین های باربری گوناگون است. این موضوع در باربری موجب می شود تا با توجه به حجم بار ماشین مورد نظر را انتخاب کنید. ماشین ها دارای نقشه برای انتخاب نزدیکترین راه عبور از ترافیک هستند.

رانندگان مجرب

حمل بار توسط رانندگان باتجربه و مطمئن از خصوصیات ما است. مدیربار رانندگان را با حساسیت بالا گزینش می کنید تا خدمت رسانی به شما در بهترین شرایط صورت بگیرد.

پیگیری موقعیت بار

از زمانی که بار شما چیده می شود شما می توانید موقعیت بار خود را پیگیری کنید. پیگیری موقعیت بار در نقشه از ویژگی های منحصر به فرد استفاده از حمل بار آنلاین است. شما می توانید به وسیله اپلیکیشن زمان رسیدن بار خود را محاسبه کنید.

سرعت در جابه‌جایی

بعد از ثبت سفارش ماشین های باربری در کوتاهترین زمان ممکن به محل درخواست شما می رسند. رانندگان به وسیله امکانات نقشه های راهیابی خلوت ترین و نزدیک ترین مسیر را انتخاب می کنند تا موجب کاهش هزینه و سرعت در باربری شود.

بنابراین نیاز به یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل بار و اسباب کشی که این کار را به صورت تخصصی انجام دهد احساس میشود. اتوبارهای زیادی هستند که در این حوزه فعالیت میکنند. اما کدام شرکت واقعا میتواند به شما اطمینان خاطر از یک اسباب کشی بی دردسر و آسان را بدهد؟

پاسخ ما به این سوال سامانه حمل بار و اسباب کشی مدیربار میباشد که در در اینجا دلایل خود را برای انتخاب مدیربار ذکر میکنیم.

باربری آنلاین مشهد

باربری آنلاین مشهد

ویژگی های متمایز اتوبار مدیربار برای اسباب کشی بی دردسر

۱-سهولت در ثبت سفارش

شما از طریق دانلود اپلیکیشن مدیربار که دارای هر دو نسخه اندروید و iOS میباشد میتوانید به سادگی، در هر نقطه از مشهد که هستید سفارش خود را ثبت کرده و همکاران ما بلافاصله با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را با شما انجام میدهند و در کمترین زمان ممکن راننده به محل اعزام میشود.

برخی از قابلیت های این اپلیکیشن عبارتند از

  • نمایش هزینه پیش از درخواست خودرو حمل بار
  • امکان رزرو سفارش
  • امکان پرداخت نقدی و اعتباری هزینه
  • مشاهده موقعیت بارحین جابه جایی روی نقشه
  • ثبت چند سفارش به صورت همزمان

همچنین شما میتوانید از طریق وب سایت مدیربار نیز سفارش حمل باررا ثبت کنید.

راه دیگری نیز وجود دارد و آن تماس مستقیم با مدیربار میباشد.

باربری آنلاین مشهد

باربری آنلاین مشهد

۲-قیمت معقول و بسیار مناسب

خدمات اتوبار مدیربار با توجه به گستردگی و کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب و منصفانه ای میباشد. قیمت حمل بار شما بر حسب مسافت محاسبه شده و مدت زمان حمل آن نیز در قیمت حمل بار تاثیر دارد.

شما میتوانید از طریق این لینک به صورت آنلاین قیمت اسباب کشی خود را استعلام بگیرید.

۳-فراهم کردن نیروی کارگر متخصص اسباب کشی

حتما میدانید که حمل اسباب و اثاثیه منزل کار حساسی است و اشتباه در آن سبب آسیب دیدن اسباب منزل میشود.  اتوبار مدیربار با در اختیار داشتن کارگرانی نیرومند و مجرب این اطمینان را به شما میدهد که اثاثیه منزل شما بدون حتی کوچک ترین خسارتی جابه جا شود.

۴-ارائه خدمات بسته بندی

بسته بندی اثاثیه منزل از ملزومات اسباب کشی آسان و ایمن میباشد. در هنگام اسباب کشی امکان آسیب دیدن به اثاثیه منزل شما وجود دارد.

۵-دارا بودن رانندگان مجرب و مطمئن و انواع ماشین باربری

اتوبار مدیربار دارای بیش از ۱۰۰۰ راننده در سطح شهر مشهد میباشد. رانندگان مدیربار بسیار مجرب و کارآزموده میباشند و بعد از تایید سلامت جسمی و اخلاقی به عضویت مدیربار درآمده اند.

۶- سرویس حمل بار به شهرستان ها به صورت رفت و برگشتی

نکته ای که در جا به جایی بار به شهرستان وجود دارد این است که به دلیل طولانی بودن مسافت احتمال آسیب دیدن بار وجود دارد. همچنین چیدمان صحیح اسباب، از آسیب دیدن آنها میکاهد.

ما به تمام نقاط ایران سرویس دهی به صورت رفت و برگشتی ارائه میدهیم. شما میتوانید اسباب کشی شهرستان خود را به مدیربار بسپارید.

باربری آنلاین مشهد

باربری آنلاین مشهد

۷- عدم دریافت انعام

کارگران برخی از شرکت های باربری مدیربار از مشتریان درخواست انعام میکنند ولی در مدیربار انعام هیچ معنایی ندارد. همکاران ما از شما هیچ گونه انعامی دریافت نمیکنند و این ویژگی یکی از خصوصیات متمایز  اتوبار مدیربار نسبت به شرکت های مشابه میباشد.

شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در شبکه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

باربری آنلاین مشهدباربری آنلاین مشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)