تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

شرکت باربری یک شخصیت حقوقی است که عملیات باربری، حمل بار و اثاثیه منزل را برعهده دارد. شرکت باربری برای فعالیت باید از اتحادیه های باربری یا وزارت راه و شهرسازی مجوز باربری کسب کند. بعضاْ به شرکت باربری، دفتر باربری، موسسه باربری، بنگاه باربری، شرکت حمل و نقل، موسسه حمل و نقل، بنگاه حمل و نقل هم گفته می‌شود. بعضی از باربری های که امروز در سطح شهر مشهد فعالیت می‌کنند به صورت دفتر باربری اداره می‌شوند و شرکت ثبت شده باربری نیستند. دقت کنید اگر شما بخواهید به صورت بین شهری فعالیت کنید  نیازی به ثبت شرکت باربری دارید ولی برای باربری در محدوده شهر نیازی به ثبت شرکت باربری و طی کردن شرایط دشوار آن نیست. به شرکت باربری در انگلیسی Moving Company یا Logistic Company یا Transportation Company گفته می‌شود.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

تاسیس شرکت باربری

برای تاسیس شرکت باربری و راه‌اندازی شرکت باربری مشهد ابتدا باید یک شرکت در اداره شرکت ‌ها ثبت کنید. بعد از آن نیاز به مجوز از اتحادیه باربری بین شهری هستید. وقتی در اداره ثبت شرکت‌ها می‌خواهید مدارک ثبت شرکت را پرکنید وقتی به وظیفه حمل و نقل اشاره می‌کنید باید مجوز باربری خود را ارائه کنید وگرنه امکان ثبت شرکت وجود ندارد. بعد از اینکه شرکت باربری ثبت کردید باید از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجوز شرکت حمل و نقل داخلی کالا را دریافت کنید، بعد از آن می‌توانید از اتحادیه باربری بین شهری مجوز اصناف را دریافت کنید.

وظایف شرکت باربری

وظایف شرکت باربری شامل مسئولیت‌های حمل بار هست. اگر هر نوع مشکلی برای بار به وجود بیاید شرکت باربری موظف به پاسخگویی است. اگر بار قاچاق باشد شرکت باربری مسئول هست. در اثاث کشی داخل شهر اگر بار آسیب ببیند دفتر باربری و شرکت باربری مقصر است و خسارت را پرداخت کند. وظایف شرکت باربری را در قوانین باربری مطالعه بفرمایید.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

انواع شرکت باربری

شرکت های باربری در انواع و اقسام مختلف هستند. در یک تقسیم بندی شرکت‌های باربری به دو دسته شرکت باربری داخلی و شرکت باربری بین المللی تقسیم می‌شود. شرکت باربری داخلی خود به دو نوع شرکت باربری شهری (اتوبار) و شرکت باربری بین شهری تقسیم می‌شود. در یک تقسیم بندی دیگر شرکت های باربری به دو نوع فورواردی (Freight Forwarder) یا کریری (Carrier) تقسیم می‌شود. شرکت باربری فورواردی شرکتی هست که در اصل کار جابجایی انجام نمی‌دهد و ماشین در اختیار ندارد بلکه کار مدیریت حمل و نقل و به عبارت تخصصی تر معماری حمل و نقل را انجام می‌دهد. ولی شرکت کریری همان شرکتی هست که ماشین دارد و کار اصلی را انجام می‌دهد. شرکت فوروادری به نوعی نقش دلالی و کار کاغذبازی حمل و نقل را انجام می‌دهد. از یک نظر دیگر شرکت‌های باربری به شرکت باربری زمینی (جاده ای، یا ریلی) دریایی و هوایی تقسیم می‌شود.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

انواع شرکت باربری از نظر بزرگی

هزاران موسسه، دفتر و شرکت باربری در کشور وجود دارد که خدمات حمل بار در سطح شهر، حومه شهر و خارج از شهر را انجام می دهد. دفاتر باربری از نظر اندازه و مقیاس به چندین دسته تقسیم می شوند: (منبع)

۱.باربری های تازه تاسیس: این باربری ها به تازگی تاسیس شده اند و حتی در منطقه خود چندان شناخته شده نیستند. تعداد سفارشات روزانه چنین شرکت هایی معمولا کمتر از ۵ عدد است.

۲.باربری های کوچک: باربری های کوچک ، باربری هایی با تعداد سرویس متوسط روزانه ۵ تا ۱۵ هستند. این آژانس های باربری در منطقه خود تثبیت شده اند. تعداد وسایل نقیه این باربری ها معمولا کمتر از ۲ عدد است

۳.باربری های متوسط: این دفاتر باربری قدرت بی رقیب منطقه خود هستند و تعداد زیادی مشترک در منطقه محدوده خود دارند. شرکت های باربری های متوسط دارای ۱۵ تا ۴۰ سرویس روزانه هستند. تعداد رانندگان آنها معمولا بین ۲۰ تا ۴۰ عدد است.

۴.باربری های توسعه یافته: باربری های توسعه یافته به مناطق خارج از محدوده خود نیز خدمات می دهند و دارای مشتریان زیادی از مناطق اطراف خود هستند. این آژانس های باربری روزانه ۴۰ تا ۱۰۰ سرویس ارائه می دهند و تعداد ماشین های آنها معمولا بین ۳ تا ۸ عدد است.

۵.باربری های بزرگ: باربری های بزرگ به تمام نقاط شهر سرویس دهی می کنند و دارای ایستگاه های مختلف در سراسر شهر هستند. تعداد ماشین های این باربری ها بسته به وسعت شهر بیش از ۵ عدد و تعداد سرویس روزانه آنها بیش از ۱۰۰ ( بطور معمول ۲۰۰ سرویس در روز ) است.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

شرکت باربری حقیقی و حقوقی

بعضی باربری های به صورت شرکت ثبت شده هستند و شخصیت حقوقی دارند و بعضی به صورت دفتر باربری فعالیت می کنند و فقط از اتحادیه اصناف مجوز دارند و شخصیت حقیقی دارند. دفاتر باربری مثل سوپرمارکت محول هستند و بیشتر در معابر پرتردد مغازه یا دفتر دارند ولی شرکت های باربری معمولاٌ در پایانه ها یا ساختمان های تجاری مستقر هستند و ارباب رجوع مستقیم و زیاد ندارد. البته دفاتر باربری در سطح مشهد که به صورت شرکت ثبت شده باشند هم وجود دارد. به بعضی باربری ثبت شده، موسسه باربری، شرکت حمل و نقل، موسسه حمل و نقل، بنگاه حمل و نقل و سازمان حمل و نقل هم گفته میشود.

شرکت باربری شهری

باربری شهری یا اتوبار به شرکت یا دفتر باربری گفته می‌شود که در محدوده یک شهر یا استان فعالیت می‌کند. عمده فعالیت شرکت های باربری شهری یا اتوبار حمل اثاثیه منزل هست. در کنار حمل اثاثیه منزل خدمات بسته بندی و ارسال کارگر خالی هم توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود. بیشتر مشتریان این باربری ها خانوارها و مستاجرها هستند که قصد دارند اسباب خود را از یک طرف شهر به طرف دیگر شهر جابجا می‌کنند. در شهر مشهد حدود ۳۰۰ باربری شهری وجود دارد.

شرکت باربری بین شهری

بعضی شرکت ها وجود دارند که حوزه فعالیت آن‌ها از یک شهر فراتر می‌رود و جابجایی بین دو استان یا شهر یا اصطلاحاً باربری بین شهری یا حمل بار شهری یا باربری بین استانی (Interstate) را انجام می‌دهند. به این شرکت‌ها شرکت‌های باربری بین شهری (intercity)، شرکت باربری مشهد به شهرستان و  شرکت حمل و نقل داخلی گفته می‌شود.

در مقابل شرکت باربری شهری، اتوبار قرار دارد که داخل یک شهر یا استان مجوز فعالیت دارد و معمولاً روی ماشین‌های اتوبار علامت و برند شرکت اتوبار ثبت می‌شود ولی ماشین‌های آن مجوز بین شهری و خروج از شهر را ندارد. تنها ماشین‌های پایانه که متعلق به شرکت باربری مشهد به شهرستان است مجوز رفتن به جاده را دارد. فرق شرکت‌های باربری شهری با بین شهری در این است که این شرکت‌های باربری برون شهری قادر هستند که بارنامه صادر کنند. که این اختیار توسط دولت به آن‌ها داده شده است. بیشتر باربری های بین شهری در پایانه قرار دارند. شما می‌توانید لیست باربری های مشهد به شهرستان را در اینجا مشاهده کنید. بعضی از شرکت‌ها باربری بین شهری اختصاصاً بار خرده بار جابجا می‌شود که به آن‌ها باربری خرده بار یا تخلیه بار گفته می‌شود. عمده این شرکت‌ها در شرق مشهد قرار دارند.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

شرکت باربری بین المللی :

اگر قصد داشته باشید که اثاثیه خود را به یک کشور خارجی ارسال کنید یا یک محصول را صادر کنید. باید از یک شرکت باربری بین المللی استفاده کنید. شرکت های باربری بین المللی در سه نوع جاده ای، هوایی و دریایی فعالیت می‌کنند. لیست شرکت های بین المللی که در مشهد دفتر دارند را اینجا مشاهده کنید.

اولین نمونه از شرکتهای حمل بار :

جستجوی ما برای یافتن اولین نمونه از شرکتهای حمل بار حقوقی که در زمینه حمل و جابجایی بار فعالیت خود را آغاز نمود بدون نتیجه ماند ولی آنچه که پیداست و شما هم با کمی جستجو در دنیای اینترنت متوجه آن خواهید شد فراوانی این موسسات است. اکنون صدها شرکت که عمدتا به شکل مسئولیت محدود فعالیت می کنند در صنعت عظیم حمل و نقل بار و کالا فعالیت می کنند و هریک با توجه به سوابق و تجارب و امکانات خود در یکی از زیرشاخه های حمل بار مانند حمل هوایی ، حمل دریایی ، حمل ریلی و حمل زمینی درحال کار و ارائه سرویس است.

دو دسته از شرکتهای حمل بار زمینی :

از نظر ما حمل بار زمینی یا درون شهرها انجام می شود که ما نام آنرا حمل بارخیابانی گذارده ایم یا بین شهرها انجام می گردد که نام آن را حمل جاده ای گذارده ایم. در حمل خیابانی که اصولا دربستی محسوب می شود و نیازی به بارنامه تمبردار دولتی نیست ما با دو نوع کلی تر حمل روبرو هستیم که عبارتند از حمل کالای تجاری- خانگی و اسباب کشی.

منظور از حمل کالای تجاری-خانگی :

آندسته از حمل هایی است که برای آن یکدستگاه نیسان ، وانت یا کامیونت ماموریت پیدا می کند تا با نقطه شروع یا درب فرستنده مراجعه کند ، حجم محدودی کالا دریافت کند و به صورت دربستی به نقطه پایان یا درب گیرنده خود را برساند.در این حمل موضوع اصلی البته حجم بار نیست.ممکن است یک شرکت تولید کننده رادیاتور تمام ظرفیت یک نیسان یا کامیونت را پرکند از رادیاتور و از درب کارخانه خود در حومه شهر آن را به درب خریدار عمده فروش مثلا در محدوده بازار شهر بفرستد.

متقابلا ممکن است فردی یک دستگاه نیسان کرایه کند تا یخچال خراب منزلش را تا تعمیرکار درنظر گرفته شده برساند.در این نوع حمل ممکن است از موتورسیکلت برای بارهای کوچک و سبک تا کامیونت برای بارهای حجیم یا سنگین استفاده شود .معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مسئول ساماندهی به این گروه از مجموعه هاست.

شرکتهای اسباب کشی :

فقط خدمات حمل ارائه نمی شود و شاید بتوان گفت مهمترین تفاوت اسباب کشی با حمل درون شهری در خدمات متنوع آن است.شما وقتی که قصد اسباب کشی دارید غالبا کامیونت تقاضا می کنید و موتورسیکلت کاملا منتفی می شود گرچه وانت عمدتا و نیسان هم تا حد زیادی از گردونه حمل خارج می شود.در اسباب کشی حتما کارگر استفاده می شود تا مجموعه بارها از طبقه ای در مبدا به طبقه ای در مقصد حمل شود.ناگفته نماند که فشار رقابت تنگاتگ امروزی خدمات دیگری نیز به این نوع از حمل و نقل اضافه کرده است مانند بسته بندی.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

در حمل جاده ای بر خلاف حمل خیابانی ، سایز ماشین ها عمدتا کامیون و بزرگتر از کامیون است و طیف بسیار بسیار متنوعی از محموله ها حمل می شوند.برخی از این محموله ها فله هستند و غیرقابل شمارش و فقط وزن پر و خالی ماشین معیار تصمیم گیری است و برخی دارای واحد شمارش هستند مانند کارتن.برخی از این محموله های مایع هستند مانند نفت یا موا شیمیایی و برخی دیگر نیازمند محیط سرد بوده و به ماشین یخچال دار نیاز دارند.این تنوع به قدری زیاد است که ذکر همه انواع آن از حوصله هر مقاله ای خارج است . پس از شما دعوت می کنیم برای آشنایی با این تنوع و شناخت شرکتهای حمل بار مقالات بعدی این بخش را دنبال کنید. (منبع بارنا)

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری :

ثبت شرکت حمل و نقل و مدارک موردنیاز جهت انجام ثبت

یکی از مهم ترین بخش های اساسی در یک کشور، بخش حمل و نقل و حمل بار آن است.
بسیاری از شرکت های حمل و نقلی برای راه اندازی شرکت باربری و ثبت شرکت حمل و نقلی خود نمی دانند از کجا و چگونه باید شروع کنند و نمی دانند برای این کار به چه مدارکی نیاز است. در ادامه ما قصد داریم به معرفی شرایط ثبتذ شرکت های حمل و نقل و مدارک مورد نیاز برای انجام ثبت این شرکت ها بپردازیم.

ثبت شرکت حمل و نقل درون شهری :

معمولا برای ثبت شرکت حمل و نقلی در ابتدا باید محدوده ی کاری شرکت حمل و نقلی و مشخصات محل استقرار شرکت شامل قرار گیری شرکت در محدوده ی شهری ، محدوده ی بین شهری و یا در سطح بین المللی را مشخص نمایید.
همانطور که می دانید خدمات حمل و نقل درون شهری یکی از خدمات های باربری است که نیاز به دریافت مجوز از سازمان ها و ارگان ها برای ثبت نمی باشد. اما در صورتی که افراد قصد داشته باشند شرکت حمل و نقل درون شهری تاسیس نمایند، می توانند بدون اخذ مجوز در زمان ثبت این نوع شرکت اقدام نمایند.
پس از گذراندن این مراحل حال نوبت به تعیین نوع شرکت حمل و نقل می رسد. منظور از این موضوع ایت است که شما تمایل به ثبت چه شرکتی دارید؟
معمولا ثبت چنین شرکت هایی دارای قالب های متعددی مانند: شرکت با مسئولیت محدود، سهامی خاص ، تضامنی و … می باشد که شما می توانید با توجه به شرایط گوناگونی مانند: تعداد اعضا و نوع فعالیت مورد نظر قالب ثبتی مناسب را انتخاب نوع شرکت را مشخص کنید. با این حال، اکثر شرکت های حمل و نقل درون شهری در قالب شرکت با مسئولیت محدود به ثبت می رسند . زیرا:

  • شرکت های حمل و نقلی با مسئولیت محدود را می توان با حداقل دو شریک تاسیس نمود.
  • تاسیس شرکت حمل و نقلی با مسئولیت محدود ، بسیار آسان تر از تشکیل شرکت سهامی و حتی شرکت سهامی خاص است.
  • اداره کردن شرکت حمل و نقلی با مسئولیت محدود نیز آسان تر است و معمولاَ توسط یک یا دو مدیر انجام می شود.
  • ثبت شرکت حمل و نقلی با مسئولیت محدود ، معمولا با مبلغ کمی سرمایه هم امکان پذیر می باشد.

ثبت شرکت حمل و نقل با مسئولیت محدود :

در انتخاب نام شرکت حمل و نقل با مسئولیت محدود ، دو نکته ی بسیار مهم وجود دارد:

  1. عبارت ” با مسئولیت محدود ” باید در نام شرکت وجود داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت حمل و نقل با مسئولیت محدود :

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت حمل و نقل

  1. شرکت نامه و تکمیل آن و امضا ذیل شرکت نامه توسط کلیه سهامداران ( ۲ برگ )
  2. تقاضانامه ثبت کردن شرکت حمل و نقلی با مسئولیت محدود و تکمیل آن و امضا ذیل تقاضانامه توسط کلیه سهامداران ( ۲ برگ )
  3. تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه ی شرکا،مدیران و هیات نظار(در مواردی که تعداد شرکا بیش از دوازده نفر باشد)
  4. اصل گواهی عدم سوپیشینه جهت اعضا ی هیات مدیره،مدیر عامل شرکت
  5. تاییدیه هیئت مدیره اشخاص حقوقی سهامدار،مبنی بر غیر دولتی بودن شرکت
  6. معرفی نامه نمایندگان، در صورتی که سهامداران و اعضا هیئت مدیره از بین اشخاص حقوقی باشند و ارائه تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات آن
  7. اصل مجوز فعالیت از مراجع ذی ربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.
  8. اصل وکالتنامه ی وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل انجام بگیرد.

ثبت شرکت حمل و نقل در سطح بین المللی :

  • در صورتی که افراد بخواهند شرکت های حمل و نقلی را در محدوده بین شهری و یا در سطح بین المللی تاسیس نمایند، باید از وزارت راه و شهرسازی مجوزهای مربوطه را اخذ کنند.
  • وزارت‌خانه پس از دریافت مدارک لازم باید ابتدا شرایط متقاضیان را بررسی نموده و سپس با تأیید صلاحیت‌های مربوطه مجوزهای لازم را صادر می‌نماید.
منبع

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

انواع باربری

باربری و حمل و نقل به ۳ نوع حمل و نقل زمینی، حمل و نقل هوایی و حمل و نقل دریایی تقسیم می‌شود. حمل و نقل زمینی خود به دو دسته حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل ریلی تقسیم می‌شود.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

حمل و نقل جاده ای توسط جاده و انواع ماشین باربری مثل وانت، نیسان، خاور، کامیونت، کامیون، تریلی انجام می‌شود. بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل بار توسط حمل و نقل جاده ای انجام می‌شود.

حمل و نقل ریلی به دو بخش توشه و فله تقسیم می‌شود. هزینه حمل و نقل در ایران بسیار ارزانتر از حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل هوایی است و دلیل آن هم سوبسید بسیار زیادی است که دولت به بخش حمل و نقل ریلی می‌دهد.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

حمل و نقل هوایی

حمل بار هوایی در ایران توسط دو شرکت هواپیمانی آسمان و ماهان ایر و شرکت های پست هوایی انجام می‌شود. البته حمل و نقل هوایی گرانترین نوع حمل و نقل است.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

حمل و نقل دریایی

ایران فاقد ناوگان خصوصی دریایی است و بیشتر حمل و نقل دریایی در ایران توسط دولت و شرکت های خارجی انجام می‌شود. بیشتر شرکت های که در بخش حمل و نقل دریایی فعالیت می‌کنند به صورت واسطه‌ای، نمایندگی یا فورواردی فعالیت می‌کنند.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

کالاهای مورداشاره شامل کالاهای نفتی و غیر نفتی است که توسط شناورهای نفتی و غیر نفتی شرکتهای حمل و نقل دریایی حمل می شود.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

اصفهان قطب صنعتی ایران است. تقریباً می‌توان گفت مبدا اصلی بار تریلی در ایران اصفهان هست. اصفهان دو پایانه باربری به نام پایانه امیرکبیر و پایانه شرق اصفهان دارد که شرکت های باربری اصفهان در آن فعالیت می‌کنند.

شرکت باربری اینترنتی

باربری اینترنتی نوعی از شرکت باربری است که روی سایت و اپ متمرکز است و شما در کنار سفارش تلفنی می‌توانید سفارش خود را روی سایت یا اپ هم وارد کنید. از بین باربری های اینترنتی براساس بررسی ما بهترین باربری اینترنتی در ایران شرکت مدیربار هست.

شرکت ظریف بار تهران

ظریف بار تهران بزرگترین و معروفترین اتوبار در استان تهران هست. البته خدمات باربری شرکت طریف بار بالاهست ولی بیشتر برای طبقه مرفه و متوسط به بالا مناسب هست و می‌توان گفت یک باربری لاکچری هست و قیمت باربری در آن کمی بالا است.

شرکت های حمل و نقل داخلی(حمل و نقل کالای داخلی)

برای حمل کالا و وسایل راه های مختلفی مانند : دریا ، راه آهن، جاده وجود دارد که شما با توجه به مسافتی که در پیش دارید می توانید یکی از این روش ها را برای حمل و نقل وسایل خود انتخاب کنید.(شما عزیزان برای آگاهی بیشتر می توانید با مشاوران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.)

وظایف شرکت های باربری در تهران چیست؟

ارائه مشاوره مناسب به مشتریان برای جابجایی اثاثیه منزل

اولین وظیفه یک شرکت باربری خوب این است که تمامی اطلاعات لازم برای پروسه اسباب کشی را در اختیار مشتریان قرار دهد و درباره حمل بار به شما توضیح دهد.

هزینه دقیق باربری

هزینه باربری با توجه به بار شما و اقلامی که جابجا می شود باید به صورت دقیق محاسبه شود همچنین هزینه های متغیر و جانبی را نیز به اطلاع شما برسانند تا شما بدانید هنگام اتمام کار چه مبلغی را باید پرداخت کنید.(برای آگاهی بیشتر میتوانید به مقاله نرخ باربری اثاث منزل مراجعه نمایید.)

مشاوره برای تعیین روز و ساعت اسباب کشی

انتخاب روز و ساعت مناسب جابه جایی نقش مهمی در سهولت و کاهش هزینه های اسباب کشی شما دارد. شرکت خدمات اسباب کشی با توجه به تجربه خود در این زمینه می تواند مشاوره خوبی برای تعیین بهترین زمان باربری به شما بدهد.

راهنمایی برای انتخاب ماشین باربری

هر ماشین باربری خصوصیات متفاوتی دارد که با توجه به بار شما باید انتخاب شود و یک شرکت باربری مورد اعتماد، باید با توجه به حجم و وزن بار شما مناسب ترین ماشین برای اسباب کشی را به شما پیشنهاد دهد. مناسب ترین ماشین برای اسباب کشی کامیونت مسقف فلزی است که دیواره کابین آن با موکت و یا سایر مواد عایق است. برای بارهای صنعتی با توجه به فلزی بودن کابین(سنگین شدن بیش از حد)، کامیونت کابین فلزی اصلا مناسب نیست.

مشاوره برای تعداد کارگر

انتخاب تعداد کارگر مناسب نقش زیادی در سرعت جابه جایی و در نتیجه هزینه های باربری شما دارد. اتوبار باید با توجه به میزان بار شما و تعداد طبقاتی که باید بار جابه جا شود، تعداد کارگران کافی برای جابه جایی را به شما اعلام کند. استفاده از تعداد کارگران ناکافی سبب افزایش زمان اسباب کشی و با توجه به ساعتی بودن هزینه کارگر اسباب کشی، شما پول بیشتری برای کارگر حمل بار می پردازید. همچنین به دلیل خستگی بیش از حد کارگران(فشار زیاد به دلیل عدم کارگر کافی) ممکن است اثاثیه شما حین جابه جایی آسیب ببیند.

جابه جایی ایمن و بدون خسارت

قطعا برای شما مهم است که اثاثیه منزل شما سالم و بدون کوچکترین شکستگی، فرو رفتگی و یا هرگونه آسیبی به خانه جدید شما برسد.

دریافت وجه طبق توافق قبلی

شرکت باربری موظف است در هنگام تسویه حساب، همان مبلغ اولیه را که به شما اعلام کرده از شما دریافت کند. آنها حق دریافت هیچ هزینه اضافی مانند انعام و … را از شما ندارند.

استفاده از نیروهای فنی متخصص

شرکت باربری موظف است برای اسباب کشی شما از این نیروهای حرفه ای و مجرب استفاده کند.

کارگران باربری باید به آنها مسلط باشند. البته این خدمات در صورت درخواست مشتریان انجام می شود.

رعایت اصول و اخلاق کاری شرکت باربری

شرکت های باربری موظف هستند اصول و اخلاق کاری حرفه ای را رعایت کنند . اقداماتی نظیر دیر حرکت کردن، عبور از مناطق پرترافیک، تاخیر در بارگیری و تخلیه صورت می گیرد تا هزینه بیشتری را از مشتری دریافت کنند. یک اتوبار مطمئن، متعهد به انجام اسباب کشی در کمترین زمان ممکن در عین ایمنی است.

تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

 

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

۱ دیدگاه در “تعریف تاسیس انواع شرکت باربری وظایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)