اولین باربری تاسیس شده در مشهد

اولین باربری تاسیس شده در مشهد

برای اولین بار در کشورمان در سال ۱۳۴۵ شمسی، قوانین مشخصی وضع شد تا کسانی که می خواهند در زمینه تاسیس و راه اندازی موسسه حمل و نقل بار (حمل بار در تهران و یا به شهرستان) و سایر خدمات مربوطه در این زمینه فعالیت کنند، مطابق با آن شرایط و قوانین اقدام به دریافت مجوزهای لازم کنند. البته در این قوانین و دستورالعمل ها تاکنون چندین بار تغییراتی داده شده است. مجوز لازم جهت ثبت، توسط وزارت راه و ترابری صادر می گردد.

ناگفته نماند که این شرکت ها زیر مجموعه شرکت های تعاونی توزیع محسوب می شوند که در ابتدای سال های تاسیس تا مدت ها مجوز فقط برای شهر تهران صادر شد که از این شهر موسسات می توانستند به سایر شهر های ایران حمل بار و باربری انجام دهند.

 

تاریخچه باربری و اتوبار

از دیرینه تا کنون یکی از دغدغه های مهم بشر جا به جایی ست و باعث پیشرفت و توسعه تمدنها بوده است.بشر برای سهولت در کارها چرخ را اختراع کرد و از حیوانات برای حمل و نقل بهره جست و کم کم بر حسب محیط زندگی اش به شکل های متفاوت و مختلف حمل و نقل را ایجاد نمود. به تدریج جابجایی با پای پیاده حیوانات جایش را به ارابه های بزرگ و بهتر داد و به این ترتیب جابجایی و تجارت در بین شهر ها، کشورها و قاره ها رونق یافت.

اولین باربری تاسیس شده در مشهد

در زمان سلسله قاجار شغل رانندگی چه راننده سواری و چه کامیون ها بسیار با اهمیت و ارزشمند بود. هر روز صدها کامیون که تماما رانندگانشان ایرانی بودند مشغول باربری از مبدا به مقصد بودند. گرداننده این مجموعه یک شرکت انگلیسی که UKCC نام داشت بود. این شرکت ده ها کارمند ایرانی و انگلیسی که با زبان انگلیسی آشنایی داشتند در اختیار داشت. این جریان تاثیر بسیار خوبی بر سیستم باربری و اتوبار کشورمان گذاشت.

اولین ساختار تشکیلاتی کشور در سال ۱۲۸۵ به شیوه جدید با نام “اداره کل طرق و شوارع” در”وزارت فواید عامه” شروع به کارنمود. در این دوره سیستم حمل و نقل جهانی دچار تحول شد. در طول دهه های بعد، همچنان این تحولات ادامه داشت.

باربری اینترنتی بهترین نوع باربری

مزایای اتوبار آنلاین به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند.

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

اگر شما در مشهد هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد دارید کافی است کلمه باربری آنلاین مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)