خیابان تلاش

خیابان تلاش
در منطقه ۲ مشهد قرار داره. باغ آستان قدس رضوی و کارخانه قند آبکوه که امروزه غیرفعاله در این منطقه واقع شدند. از طریق این خیابان می‌تونید به ورزشگاه امام رضا و استخر آستان قدس رضوی دسترسی پیدا کنید. برخی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید مشهد مثل پروما، هایپرمی و … در اطراف این خیابان قرار دارند.
خیابان تلاش

نقشه‌ خیابان تلاش

خیابان تلاش از شمال به بلوار ساجدی، از جنوب به بلوار فردوسی و خیام، از شرق به بلوار توس و از غرب به خیابان جانباز می‌رسد.

خیابان تلاش

باربری های محدوده خیابان تلاش

خیابان تلاش مشهد

باربری نزدیک خیابان تلاش :

با افتخار اعلام می نماییم که هم اکنون باربری مشهد با نام تجاری مدیربار به تمام اهداف خود دست یافته است و امیدوار هستیم با حمایت عموم مردم عزیزمان بتوانیم این مسیر را به قوت خود ادامه دهیم .یادمان باشد هرباربری نمیتواند امین و مطمئن برای اثاثیه و کالای منزل و اداری با ارزش شما باشد به عنوان مثال رعایت نکاتی مانند استفاده کردن از آسانسور و استفاده نکردن از آن و … بسیار مهم می باشد اگر برای حمل اثاثیه منزل از باربری مطمئن کمک بگیرید مشکلات شما بسیار کمتر خواهند شد. زیرا کارگران باربری می دانند که در آپارتمان چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است. آنها به خوبی آموزش دیده اند که چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طریق پله ها اثاثیه شما را به محل مورد نظر حمل کنند. حمل اثاثیه منزل در مشهد با توجه به موقعیت خاص مشهد و گسترش آپارتمان نشینی در سالهای اخیر نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین مزبور است.
خیابان تلاش مشهد مشاوره اسباب کشی آنلاین اپلیکیشن و سرویس هوشمند مدیربار باربری خاور نیسان وانت کامیون کارگر بسته بندی نزدیک محدوده کوچه

خیابان تلاش در منطقه ۲ مشهد واقع شده‌است و از محله جانباز عبور می‌کند. و مکان‌های مهمی مانند آموزش و پرورش تبادکان و اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان در آن واقع شده‌اند.
خیابان تلاش محله جانباز به معابر مهمی مانند تلاش ۹، کارگر، خیام ۳۰/۱، خیام ۳۰/۲ و همچنین کارگر ۲ – تلاش متصل گردیده است.

اسباب کشی آنلاین :

اسباب کشی آنلاین را به صورت حرفه ای را با ما تجربه کنید.  مدیربار پیشتاز در بحث حمل بار و اسباب کشی آنلاین بهترین تجربه را به شما هدیه می دهد. کسب رضایت مخاطبان این سرویس از ابتدا تا کنون از افتخارات مدیربار به حساب می آید. اگر می خواهید اسباب کشی آنلاین کنید تنها یک تماس بگیرید تا سخت ترین کار را به آسانترین تبدیل کنید.

راهنمایی و مشاوره :

شما می توانید با ارتباط با ما از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان اسباب کشی آنلاین مدیربار بهره مند شوید. این مشاوره و نظرات کارشناسی به شما کمک می کند تا بتوانید زمان مناسب را برای خود رزرو کنید. همچنین در کنار بهترین زمان برای اسباب کشی می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را درباره نحوه جابه جایی و بسته بندی وسایل سنگین و سبک خود کسب کنید. مدیربار بهترین تجهیزات را در این سرویس به شما ارائه خواهد داد. بلوار کامیاب مشهد

سرویس هوشمند :

اپلیکیشن و سرویس هوشمند مدیربار این امکان را به شما می دهد تا بار شما در کمترین زمان ممکن به وسیله نزدیکترین و کم ترافیک ترین راه به مقصد برسد. این در حالی است که شما هنگام جابه جایی بار توسط ماشین باربری می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر اسباب منزل خود را در نقشه مشهد رصد کنید.

همچنین این سیستم امکان این را به شما می دهد تا قبل از اقدام به اسباب کشی ابتدا استعلام قیمت هزینه های اثاث کشی تان را توسط اپلیکیشن و کارشناسان بررسی کنید. برای استفاده از این سرویس می توانید اپلیکیشن مدیربار را دانلود کنید. همچنین کارشناسان اسباب کشی مدیربار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته از طریق بخش چت آنلاین وب سایت یا شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ با شما در تماس هستند تا بتوانند به سوالات و مشکلات شما در حوزه اسباب کشی پاسخ دهند.

خیابان تلاش
[aparat id=’gJQWj’]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)