نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ

نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ

با مطالعه این مقاله نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ را یاد خواهید گرفت و در خواهید یافت که چگونه این وسایل را بدون آسیب دیدگی جابجا کنید.

هیچ کس واقعاً از اسباب کشی لذت نمی برد ، اما گاهی اوقات این کار باید انجام شود. اگر نمی دانید که چطور این کار را انجام دهید ، جابجایی جعبه های بزرگ ، مبلمان سنگین و دست و پا گیر می تواند به کمر شما آسیب برساند یا مفاصل شما را اذیت کند. در صورت عدم مراقبت ، همچنین می توانید صدمات جدی به وسایل شخصی خود وارد کنید.

نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ

برای جلوگیری از صدمه زدن به خود هنگام انجام اسباب کشی ، همیشه باید هنگام بلند کردن اجسام سنگین مانند مبلمان ، تجهیزات صنعتی یا سایر وسایل دست و پا گیر از تکنیک های صحیح استفاده کنید. عدم انجام این کار می تواند منجر به طیف کاملی از مشکلات ، از جمله آسیب های عضلانی (تاندونیت ، عضلات کشیده)  ،  صدمات نخاعی (دیسک فتق)  ،  فتق هیاتال (پارگی در ناحیه شکم)  ،  صدمات شانه ، آرنج ، مچ دست ، زانوها و موارد دیگر شود.

بنابراین ، اگر اسباب کشی در پیش دارید ، در اینجا چند نکته مفید در مورد نحوه جابجایی اجسام سنگین آورده شده است:

قسمت های قابل جداسازی اجسام سنگین را جدا کنید.

قبل از جابجایی قطعات سنگین و بزرگ اسباب کشی را برای خودتان آسان کنید. قطعات ضمیمه شده را جدا کرده و آن ها را جداگانه جابجا کنید.

در نظر بگیرید که دستگیره ها ، یا پایه های وسایل ، می توانند دیوارها را بخراشند ، یا به شما آسیب برسانند.

نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ

اگر می توانید شیء را از هم جدا کرده و به راحتی مجدداً جمع کنید ، این کار را انجام دهید و هر قسمت را جداگانه حمل کنید ، زیرا قرار دادن مجدد آن در کنار هم به احتمال زیاد بسیار آسان تر است.نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ

از ابزارهای مناسب برای جابجایی اجسام بزرگ استفاده کنید.

با استفاده از تسمه های بالابر ، وسایل سنگین ، راحت تر جابجا می شوند. یک ابزار مفید می تواند اسباب کشی یخچال یا پشته جعبه های سنگین را کنترل کند. در صورتی که حمل آن خیلی سنگین باشد ، غلتک های پله در اسباب کشی اجسام سنگین با دقت به پایین پله ها کمک می کنند.

البته شما می توانید با مراجعه به یک باربری حرفه ای ، اسباب کشی خود را آسان کنید و کار را به درستی انجام دهید. با استفاده از خدمات این باربری ها وسایل گران بهای شما بدون آسیب جابجا می شوند و در وقت صرفه جویی می شود.

برای جابجایی اشیاء سنگین از روش های صحیح حمل وسایل استفاده نمایید.

اگر می خواهید چیزی سنگین بکشید ، اگر تصمیم دارید فشار بیاورید ، احتمال ایجاد صدمه در شما وجود دارد.

هنگام اسباب کشی وسایل سنگین به سمت پله ها ، از تابلوهایی برای ایجاد یک سطح شیب دار استفاده کنید زیرا این امر در هنگام عدم رعایت موارد بسیار راحت تر و ایمن تر از تلاش برای حمل وسایل خواهد بود.

هنگام جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ ، همیشه یک گذرگاه واضح را انتخاب کنید که عاری از هر گونه انسداد باشد. به دنبال جابجایی قفسه ها هستید ، کشوها را برداشته و آن ها را به تنهایی حمل کنید.

نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ

نحوه بلند کردن و جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ به صورت صحیح

هنگام تلاش برای بلند کردن موارد سنگین به روش ایمن ، انجام موارد زیر ضروری است:

اطمینان حاصل کنید که پاهای شما تقریباً از طول شانه از هم فاصله دارند.

پشت خود را صاف نگه دارید و عضلات خود را محکم کنید.

زانوهای خود را خم کرده و بلند شوید.

چشم های خود را در مقابل خود متمرکز کنید.

با هر دو دست آن را محکم بگیرید.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%86%DB%8C%D8%B2

نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ : هنگام بلند کردن ، سعی کنید جسم را در نزدیکی بدن خود نگه دارید تا به راحتی شما کمک کند. مطمئن باشید که همیشه پشت خود را صاف نگه دارید. با استفاده از استحکام در پاها اقدام به بلند کردن ماده سنگین کنید. اگر موارد خاص برای بلند کردن و جابجایی ایمن بسیار سنگین است ، به سبک کردن بار نگاه کنید. به عنوان یک قاعده ، هرگز سعی نکنید وسایلی را که از بالای شانه های شما امتداد دارند بلند کنید ، زیرا این باعث می شود دید شما مبهم شود و شما و دیگران را در معرض خطر آسیب قرار دهد.

هنگام حمل وسایل ، همیشه هدف خود را نگه دارید تا شانه ها را با لگن خود هماهنگ کنید. اگر کالای بزرگی را با کمک شخص دیگری حمل می کنید ، مطمئن باشید که هر دو روش بلند کردن و حمل یکسان را به کار می برید.

در حالی که باید مواظب باشید تا کمر خود را صاف و شیء را نزدیک خود نگه دارید و به آرامی  با استفاده از قدرت پاها پایین بیاورید. وسایل را با آرامش کنار بگذارید و توجه داشته باشید که هنگام حمل تجهیزات سنگین هرگز عجله نکنید.

ما امیدواریم که این نکات قبل از اسباب کشی به شما کمک کرده باشند ، اما اگر به راهنمایی و مشاوره دیگری نیاز دارید ، می توانید با باربری مدیر بار تماس بگیرید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۴ دیدگاه در “نحوه جابجایی اشیاء و وسایل بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)