تعداد کارتن مورد نیاز اسباب کشی

تعداد کارتن مورد نیاز اسباب کشی

وقت اسباب کشی است :

می توانید با نگاه کردن به خانه و محتویات آن ، تعداد کارتن های مورد نیاز خود را تخمین بزنید.

تعداد کارتن مورد نیاز اسباب کشی

تعیین عوامل در تعداد کارتن ها :

تعیین تعداد کارتن های بسته بندی مورد نیاز شما می تواند یک کار پیچیده باشد. شما ممکن است در یک آپارتمان یک خوابه زندگی کنید اما یک نوزاد داشته و وسایل زیادی برای بسته بندی داشته باشید. برای به دست آوردن بهترین پاسخ به برای اسباب کشی به چند کارتن نیاز دارید؟ سعی کنید همه چیز را در نظر بگیرید. این بدان معنی است که می توانید به مساحت خانه خود ، تعداد افرادی که در آنجا زندگی می کنند و موارد دیگر نگاه کنید.

چند نفر در خانه شما زندگی می کنند :

به طور کلی ، یک خانواده چهار نفره از یک فرد مجرد دارای وسایل بیشتری هستند. وقتی از خودتان می پرسید ، برای اسباب کشی به چند کارتن نیاز دارم؟ ابتدا در نظر بگیرید که چند نفر در خانه شما زندگی می کنند.

مساحت خانه شما چه قدر است :

یک خانه بزرگ تر معمولاً موارد بیشتری نیاز خواهد داشت پس مساحت خانه عامل مهمی در تعیین تعداد کارتن های بسته بندی مورد نیاز می باشد.

اندازه کارتن ها :

اگرچه ممکن است تفاوتهای کوچکی وجود داشته باشد ، اما کارتن های بسته بندی به طور کلی در چهار اندازه اصلی عرضه می شوند. اگر می خواهید بدانید چند کارتن برای جابجایی لازم است ، باید از اندازه کارتن های موجود آگاه باشید. اینها رایج ترین اندازه کارتن های بسته بندی هستند:

کوچک :

این کارتن های کوچک به طور کلی می توانند حدود ۲۰ مجله یا ۶ بطری را در خود جای دهند. آنها برای وسایل سنگین کوچک مانند کتاب عالی هستند. تعداد کارتن مورد نیاز به میزان وسایل بستگی دارد.

متوسط :

برای کالاهایی که کمی فضای بیشتری نیاز دارند ، کارتن های متوسط ​​مناسب است. به طور کلی ، آنها می توانند ۵-۱۵ قوطی و کارتن مواد غیر قابل خراب کردن را در خود نگه دارند.

خیلی بزرگ :

وسایل بی نظیری مانند اسباب بازی ها را می توان بین چند پتو پیچید و از آنها در اسباب کشی محافظت کرد. تعداد کارتن مورد نیاز به میزان وسایل بستگی دارد.

آیا شما از مجموعه داران کتاب هستید؟ آنها هزینه بیشتری دارند ، اما ارزش این را دارد که از لباس ، کتاب و ظرف خود محافظت کنید.

 

تعداد کارتن مورد نیاز اسباب کشی

کارتن ظروف

دیوارهای ضخیم فوق العاده آنها به جذب شوک و تقویت طرفین کمک می کند و باعث می شود چینی ها و ظروف شما ایمن باشد.

تعداد کارتن مورد نیاز اسباب کشی

کارتن رگالدار

با توجه به شکل طولانی و میله داخلی حلق آویز ، بهترین کارتن های مناسب برای جابجایی لباس های آویزان شما هستند. آنها در ۳ اندازه مختلف در دسترس هستند ، بنابراین قبل از سفارش ابعاد کارتن ها را بررسی کنید.

تعداد کارتن مورد نیاز اسباب کشی

چه تعداد کارتن برای اتاق ها نیاز داریم :

از آنجا که اتاق ها می توانند به طور چشمگیری در اندازه و محتوا متفاوت باشند ، در اینجا راهنمایی وجود دارد که تخمین می زند به طور متوسط ​​هر اتاق به چه تعداد کارتن نیاز دارد:

آشپزخانه: مساحت آشپزخانه متوسط ایرانی ۱۴ متر مربع است.

اتاق نشیمن: برای اتاق نشیمن شما  ۲-۴ کارتن کوچک ، ۳-۴ کارتن متوسط ​​، ۲-۴ کارتن بزرگ و ۱-۲ کارتن خیلی بزرگ می خواهید.

اتاق خواب: از بین تمام اتاق های خواب ، اتاق خواب شما به احتمال زیاد به بیشترین کارتن ها نیاز دارد. اندازه کمد شما همچنین بر تعداد کارتن های مورد نیاز برای جابجایی اتاق خواب شما تأثیر می گذارد ، بنابراین تعداد کارتن ها را متناسب با لباس خود تنظیم کنید.

تعداد کارتن مورد نیاز اسباب کشی

تمام اتاق خواب های دیگر: تعداد کارتن نسبت به اتاق در نوسان است. به عنوان مثال ، دختر نوجوان شما احتمالاً لباس های آویزان بیشتری نسبت به کودک سه ساله شما خواهد داشت. به طور کلی ، شما باید ۱-۲ کارتن کوچک ، ۳-۵ کارتن متوسط ​​، ۳-۵ کارتن فوق العاده بزرگ و ۲-۴ کارتن رگالدار داشته باشید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۳ دیدگاه در “تعداد کارتن مورد نیاز اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)