شستشو فرش قبل از اسباب کشی

شستشو فرش قبل از اسباب کشی

یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید، شستشوی فرش قبل از اسباب کشی است. با ما همراه باشید تا خیال شما را برای پهن کردن فرش در خانه جدید راحت کنیم.

جابه جایی و شستشوی فرش در اسباب کشی

همانطور که می دانید؛ یکی از موارد مهم در اسباب کشی و حمل اثاثیه در شرکت های حمل اثاثیه منزل طرز جابجایی فرش و بضی از لوازم سنگین خانه میباشد. پس باید سفارش خود را به شرکتی برای اسباب کشی دهید تا فرش و قالی و دیگر وسایل حساس و مهم منزل شما با دقت و بدون آسیب دیدگی و خراب شدن به منزل جدید شما منقل شود.

  • شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اهمیت جابجایی فرش در زمان اسباب کشی چیست؟
  • آیا امکان دارد در زمان اسباب کشی و جابجایی آسیبی به و فرش و یا قالی وارد شود؟
  • چرا باید در زمان جمع کردن فرش و انتقال آن به منزل جدید احتیاط کرد؟

شستشو فرش قبل از اسباب کشی

قبل از جابه جایی فرش چه اقدامی انجام دهیم؟

دقت کنید که فرش یا قالی شما سالم باشد و دچار مسائلی مثل بیدزدگی یا لکه نباشد.

به خاطر داشته باشید رطوبت میتواند فرش و قالی شما را به مرور زمان و کم کم بپوساند.

تا جایی که میتوانید منزل جدید، فرش و قالی را دور از آتش مثل شومینه یا تابش مستقیم آفتاب (نور شدید و یا گرمای زیاد هم می تواند. در دراز مدت به قالی و فرش آسیب وارد کند) قرار دهید.

اگر روی فرش اسباب و وسایل سنگین مثل مبل و یا میز بگذارید، زمان جابجایی فرش آنها را در ابتدا به جای دیگری منتقل کنید و جوری این کار را انجام دهید. که تا جایی که قبل از شروع جابجا کردن فرش هیچ چیز روی آن نباشد شستشو فرش قبل از اسباب کشی.

شستشو فرش قبل از اسباب کشی

شستشوی فرش قبل از اسباب کشی

یک پیشنهاد مناسب برای حمل فرش در زمان اسباب کشی. شستشوی فرش قبل از اسباب کشی را یک بار تجربه کنید. این کار را به یک هفته پیش از اسباب کشی موکول نمایید. و از شرکت قالیشویی بخواهید که فرش های شما را مستقیم به منزل جدید ارسال نمایند.

شستشو فرش و مراقبت از آن

در کل برای نگه داری فرش و قالی باید همیشه دقت کرد.و هر از چند گاهی مثلا هفته یکبار روی آنرا با جاروبرقی  بکشید تا پرزهای فرش تمیز شود.

اگر لکه ای روی فرش افتاده باشد، با استفاده از شامپو فرش میتوانید به راحتی آن لکه را از بین ببرید ولی اگر برای شستن و نظافت فرش وقت ندارید همانطور که گفتیم میتوانید از شرکت های فعال در همین زمینه قالیشویی بخواهید این کار را انجام دهند.

امیدواریم  مقاله شستشو فرش قبل از اسباب کشی مورد توجه شما قرار گرفته باشد؛ البته توصیه ما را فراموش نکنید ( شستن فرش قبل از اسباب کشی) همچنین باربری و اسباب کشی مدیربار، آرزوی داشتن یک زندگی جدید و مطلوب را برای شما عزیزان که قصد اسباب کشی دارید، دارد. تقاضا دارم که پیشنهادهای خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)