نایلون فرش ساک رختخواب در مشهد

نایلون فرش ساک رختخواب در مشهد

یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی میباشد. میتوان به جرات گفت مهم ترین مرحله فرآیند اسباب کشی میباشد. یک اثاث کشی ایمن و بدون دردسر نیازمند جمع آوری اصولی و صحیح میباشد.

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

چرا شما به بسته بندی اسباب کشی نیاز دارید؟

زمانی که شما یک وسیله ای را به صورت نو خریداری میکنید، تقریبا در اکثر موارد دارای بسته بندی مخصوص میباشد. شما در هنگام حمل آن مشکل خاصی نخواهید داشت. زیرا هم به صورت اختصاصی بسته بندی شده است و هم فقط باید همان یکی را حمل کنید. حال شما قصد اسباب کشی دارید و باید تمام اثاث منزل خود را جا به جا کنید. در اینجا حمل و جا به جایی اسباب شما سخت شده و احتمال آسیب دیدن آن ها وجود دارد.

نایلون فرش ساک رختخواب در مشهد

قطعا برای شما مهم است که وسایل حساس و بعضا گرانقیمت شما آسیب نبیند. خب راه حل چیست؟

راه حل شما به صورت صحیح و اصولی میباشد. ممکن است شما بگویید هزینه زیاد است. یا با دقت در حمل اثاثیه میتوان جلوی آسیب دیدن آنها را گرفت. این نکته را در نظر داشته باشید که شما هر چه قدر هم در حمل اسباب تان دقت به خرج بدهید، ممکن است در مسیر حمل راننده ترمز کند. و در اثر برخورد لوازم به یکدیگر، اسباب شما آسیب ببیند.

هزینه آسیب دیدن لوازم شما و احتمالا جایگزین کردن آن به مراتب هزینه بیشتری دارد. جمع کردن اصولی وسایل برای اسباب کشی یک نوع بیمه کردن وسایل شما در مقابل آسیب دیدگی احتمالی میباشد. بنابراین کار منطقی بنظر میرسد.همچنین باعث سهولت در حمل و نقل شما میشود. و جابه جایی لوازم شما را راحت تر میکند. از دیگر مزایای بسته بندی، کاهش هزینه های اثاث کشی شما میباشد. زیرا هر چه اسباب کشی شما کمتر طول بکشد، شما هزینه کمتری بابت کارگر و جابه جایی بار پرداخت میکنید.نایلون فرش ساک رختخواب در مشهد

بسته بندی باعث عدم شلوغی و گم شدن لوازم شما هنگام اثاث کشی میشود.

[aparat id=’YZCu5′]

انواع تجهیزات

نایلون حباب دار ضربه گیر (بابل رپ)

وجود حباب های هوا باعث جلوگیری از ضربه دیدن شی داخل کیسه بابل رپ میشود. دو نوع نایلون حباب دار وجود دارد.

  • نخودی
  • گردویی

تفاوت این دو نوع در بزرگی حباب های هوای و ضخامت آن ها مییباشد. نوع گردویی مقاومت بیشتری در مقابل ضربه دارد و توصیه میشود در مسافت های طولانی از این مدل استفاده شود.

نمونه های مشابه در بازار کیفیت لازم را ندارند و کارایی زیادی در محافظت از لوازم شما نخواهند داشت. این بابل رپ ها مخصوص میاشند.

کارتن پنج لایه

این وسیله برای حمل خرده ریز منزل استفاده میشود. کارتن ها دارای پنج لایه میباشند و از مقاومت زیادی برخوردارند. کارتن پنج لایه در سه سایز کوچک، متوسط  و بزرگ وجود دارند. که شما بنابه نیاز خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. سایز کوچک کارتن برای حمل وسایل با وزن زیاد و حجم کم مانند بشقاب و لیوان استفاده میشود. سایز متوسط و بزرگ آن برای حمل وسایل بزرگ تر با وزن کم تر همانند قابلمه ها به کار میرود.

کارتن های پنج لایه مخصوص میباشند و استفاده از آن ها باعث ایمنی در جابه جایی لوازم منزل شما میشود. و پیشنهاد ما این است که از انواع دیگر کارتن ها استفاده نکنید. حداکثر وزن داخل کارتن اسباب کشی ۲۵ کیلو گرم میباشد.

سلفون

از سلفون برای محافظت از وسایل شما در مقابل گرد و خاک استفاده میشود و باعث تمیز ماندن لوازم منزل شما حین اسباب کشی میشود.

این سلفون ها، متفاوت از انواع دیگر سلفون میباشد. نمونه استفاده از سلفون برای جمع کردن، سرویس مبلمان میباشد.

کارتن رگال دار

از این نوع کارتن به منظور حمل لباس های مجلسی شما،مانند کت و شلوار استفاده میشود. کارتن رگال دار همانند یک کمد لباس در سایز کوچک میباشد. این کارتن ها دارای آویز لباس میباشند که شما میتوانید لباس های خود را درون آن آویزان کنید و از چروک شدن و خرابی لباس های خود جلوگیری نمایید.نایلون فرش ساک رختخواب در مشهد

[aparat id=’om7ST’]

ساک

این وسیله برای حمل وسایلی همچون پتو و بالش استفاده میشود. همچنین برای لباس هایی که حمل آن ها نیازی به کارتن رگال دار ندارد استفاده میشود.

تسمه

مقاومت و کشش این نوع تسمه ها بالاست. و از آن برای فیکس و محکم کردن استفاده میشود. تسمه از در رفتن کارتن جلوگیری میکند. برای فیکس کردن آن از دستگاه تسمه کش استفاده میشود.

لباس

هنگام مرتب کردن و جمع آوری وسایل داخل کمد احتمالا با کوهی از لباس ها و وسایلی مواجه می شویم که هفته ها و شاید ماه ها از آنها استفاده نکرده ایم. بهتر است اینگونه وسایل را به افراد نیازمند ببخشیم.

یک پیشنهاد دیگر این است که روی ظروف شکستنی نام آن را بنویسید تا در موقع اثاث کشی با احتیاط بیشتری حمل شود و اینکه هنگامی که به خانه جدیدتان  رفتید با سرعت بیشتری بتوانید اثاثیه را جا به جا کنید.

کتاب ها

رعایت اینکه بسیار حائز اهمیت است که کارتن اسباب کشی را خیلی سنگین نکنید. اگر فضای خالی هم در کارتن وجود داشت آن را با کاغذ باطله پر کنید.

حتما روی جعبه ها با یک ماژیک راجع به محتویات بنویسید. تا در حین جمع آوری طبق اولویت بندی ای که مشخص کرده اید. در صورتی که جعبه ای محتوای شکستنی دارد حتما آنرا با یک ماژیک قرمز و با یک دایره دور آن مشخص کنید.

لوستر 

در جابجایی لوسترها و چراغهای سقفی ، سعی کنید ابتدا تا آنجا که امکان دارد ، قسمت هایی که قابل جدا شدن هستند، را جدا کنید ، سپس هر قسمت را جداگانه با استفاده از روزنامه ، لباس یا بابل رپ ، بپیچید. سپس در کارتن اسباب کشی سالم که از استحکام آن اطمینان دارید، قرار دهید.

گل و گیاه

دو ساعت قبل از حرکت ماشین به گیاهان آب بدهید. خاک گلدان در هنگام حرکت ماشین نباید گِل باشد و همچنین نباید خشک باشد. گلدان‌های ریز و فانتزی را درجعبه‌های محکم و مناسبی قرار دهید و مطمئن شوید جای آن‌ها در جعبه محکم است. فضای خالی بین گلدان‌ها را با روزنامه پرکنید تا تکان نخورند، درب جعبه گلدان‌ها را فقط در زمان بارگیری ببندید و سوراخ‌هایی برای تنفس گیاه ایجاد کنید.

فرش

به منظور جلوگیری از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه های آن به هنگام جا به جایی، ابتدا پارچه ای را در قسمت ریشه ها به صورت دولا به گونه ای قرار دهید که ریشه در بین دو لایه پارچه واقع شود، سپس فرش را با پارچه لوله کنید.

شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در شبکه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

نگران نباشید اتوبار مدیربار ارائه دهنده خدمات باربری مشهد،بسته بندی و حمل اثاثیه منزل، حمل بار و اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل شما را بهترین شکل ممکن انجام میدهد و لوازم منزل شما را بدون خسارت و با ایمنی کامل به منزل جدید شما منتقل میکند. همچنین شما میتوانید از طریق این لینک به صورت آنلاین قیمت اسباب کشی و بسته بندی خود را استعلام بگیرید.

 

اتوبار مدیربار با تیمی مجرب و متخصص در امور اسباب کشی و باربری در تمام نقاط مشهد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با منصفانه ترین قیمت باربری است. شما میتوانید با دانلود اپلیکیشن مدیربار که در هر دو نسخه Android و iOS موجود است یک جابجایی حرفه ای و کاملا هوشمند را تجربه کنید. با مدیربار یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “نایلون فرش ساک رختخواب در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)