لیست بلندترین برج ها

لیست بلندترین برج ها

روزی روزگاری شهری بود با بافت سنتی و حجره‌های سقف گنبدی که تنها هیاهوش کنار ضریح‌های طلایی بود. امروز اما خبری از اون خیابون‌های دنج و خونه‌های حیاط‌دار مشهد نیست، به جاش تا چشم کار میکنه آسمون شهر پر شده از برج‌های خاکستری و سر به فلک کشیده. اگه سنتون قد میده به اون دوران که وقتی دنبال خونه میگشتین، انتخاب‌هاتون فقط بین خونه‌های ویلایی مشهد محدود بود، حتما شما هم از هجوم این برج‌ها و آپارتمان‌های جور و واجور در مشهد حیرت‌زده هستین. حالا نه اینکه این توسعه شهری برای خانه و آپارتمان‌های مشهد بد باشه، اما اون قدیما هم یه حال و هوای دیگه‌ای داشت.

شروع برج‌سازی :

با اینکه مدرنیته خیلی قبل‌تر به خیابان‌ها و خانه‌های تهران، پایتخت ایران رسوخ کرده بود اما مشهد هم از حدود سال ۱۳۸۷ به شکل وسیع‌تری درگیر بلندمرتبه‌سازی ساختمان‌هاش شد. این در حالی بود که تا آن زمان مشهد تنها تعداد کمی ساختمان بلند داشت مثل مجتمع زیست خاور و ساختمان هتل همای مشهد. در نتیجه شروع برج‌سازی در مشهد با ساخت برج آلتون در سال ۸۷ آغاز شد. برجی با ۲۴ طبقه که مراکز تجاری و اداری مختلفی رو در کنار هم جمع کرده بود. بعد از این بود که شکل خانه‌ها و آپارتمان‌های مشهد هم رنگ و روی دیگه‌ای به خودش گرفت و چهره‌ی این شهر با ارتفاع گرفتن برج‌ها تغییر کرد.

نگاهی اجمالی به لیست بلندترین برج‌ها :

ساخت برج‌های مرتفع در شهری مثل مشهد با دلایل زیادی صورت میگیره و اینکه بهره‌برداری این برج به چه منظور باشه به سرمایه‌گذارانی که دست به ساخت آن زدن بستگی داره. با تغییر شرایط و رونق گرفتن بازار ساخت و ساز در مشهد، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی وارد این میدان شدن و قدرتنمایی کردن. حاصل این رقابت‌ها تعداد زیادی از بلندترین برج‌های مشهده که به منظور استفاده‌‌ی تجاری، اداری و مسکونی ساخته شدن.

اما در اینجا فارغ از کاربرد برج‌های مشهد و ویژگی‌هایی مثل قیمت هر واحد از برج‌های مشهد یا مسکونی و تجاری بودن برج‌ها میخواهیم به لیست کلی این برج‌ها در مشهد نگاهی داشته باشیم. لیست بلندترین برج ها در مشهد که از سایت ویکیپدیا منتشر شده هم نشون از این میده که تعداد این برج‌ها در مشهد کم نیست.

زندگی در برج‌های مسکونی :

با اینکه از بلندترین برج‌های مشهد صحبت کردیم، اما اینجا میخوایم به برج‌های مسکونی مشهد بپردازیم و بیشتر از جزئیات این ساختمان‌های بلند براتون بگیم. با وجود اینکه در سال‌های اخیر ساخت و ساز در هر نقطه‌ی شهر مشهد از توسعه‌ی خوبی برخوردار بوده و هر روز نشان جدیدی از یک ساختمان بلند در مشهد میبینیم، اما برج‌های مناطق بالاشهر مشهد همچنان پیشتاز هستن.

امروز دیگه کلاس زندگی در یکی از واحدهای لوکس برج‌های مشهد به خونه‌های ویلایی بزرگ قدیم مشهد میچربه و طرفدارهای بیشتری داره. فارغ از لوکس بودن سبک زندگی ساکنین برج‌های بلند، امکاناتی که این برج‌ها دارن، همه رو وسوسه میکنه. هر چند که احتمالا قیمت‌های گزاف خرید خانه در برج‌های مشهد اون وسوسه رو نابود میکنه!

برج‌های مسکونی :

در حالی که امروز شهر مشهد دارای تعداد زیادی از بلندترین برج‌هاست اما تنها برخی از اون‌ها رو میتونیم مسکونی بدونیم. اما الان میخوایم از برج‌های مسکونی براتون بگیم که با اینکه خرید خانه در این برج‌های مشهد قیمت بالایی داره اما زندگی در اون‌ها هم صفای دیگه‌ای داره، برج‌های مسکونی مشهد به ترتیبی که در زیر اشاره شدن هستن.

لیست برج‌های مسکونی :

برج باران ۱، برج چشم انداز، برج مجلل، برج قصر آسمان، برج المان ۸، برج اریکه، برج شهریار، برج خورشید، برج ونوس، برج ایلما، برج یاس سفید، برج آرمیتاژ، برج‌های فرهنگ و برج کوهسر و… تعدادی از برج‌های مسکونی مشهد هستن که خرید خانه و آپارتمان در اون‌ها طرفداران زیادی داره.

امکانات زندگی در برج‌های مسکونی مشهد :

اگه شما از نظر بودجه محدودیتی نداشته باشین و انتخابتون خرید آپارتمان از ساختمان‌‌های لوکس مشهد باشه، باید گفت هر کدوم از واحدهای برج‌های بلند مشهد میتونه براتون ایده‌آل باشه. این ایده‌آلی که میگیم حوزه‌اش خیلی گسترده است.

شما وقتی صاحب یکی از واحدهای هر کدوم از این برج‌ها بشین، اولا در یکی از بهترین محله‌های مشهد اقدام به خرید آپارتمان کردین و خیالتون از بابت محله و همسایه‌هاتون راحته. دوما صاحب امکاناتی میشین که در حالت معمولی احتمالا باید برای هر کدوم به یک نقطه از مشهد برین. به عنوان مثال اکثر این برج‌های مسکونی مشهد مثل باران، آرمیتاژ از امکانات موردنیاز برای زندگی برخوردارن. از لوکس بودن واحدهای مسکونی این برج‌ها در مشهد هم که هر چی بگیم کم گفتیم و در واقع همون ظاهر و نمای بیرونی‌شون خبر از لاکچری‌ بودن درون هم میدن.

لیست بلندترین برج ها در مشهد

امکانات زندگی در برج‌های مسکونی :

شما وقتی صاحب یکی از واحدهای هر کدوم از این برج‌ها بشین، اولا در یکی از بهترین محله‌های مشهد اقدام به خرید آپارتمان کردین و خیالتون از بابت محله و همسایه‌هاتون راحته. دوما صاحب امکاناتی میشین که در حالت معمولی احتمالا باید برای هر کدوم به یک نقطه از مشهد برین.

به عنوان مثال اکثر این برج‌های مسکونی مشهد مثل باران، آرمیتاژ از امکانات موردنیاز برای زندگی برخوردارن. از لوکس بودن واحدهای مسکونی این برج‌ها در مشهد هم که هر چی بگیم کم گفتیم و در واقع همون ظاهر و نمای بیرونی‌شون خبر از لاکچری‌ بودن درون هم میدن. لیست بلندترین برج ها در مشهد

لیست بلندترین برج ها در مشهد

چطور از خدمات مدیربار  استفاده کنیم :

کار با مدیربار بسیار آسان و در عین حال بسیار سریع صورت می‌پذیرد. برای ثبت سفارش اسباب‌کشی با بسته‌بندی وسایل توسط مدیربار تنها به اتصال به اینترنت و یه دستگاه هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت یا لپتاپ نیاز دارید. ابتدا کار را با دانلود اپلیکیشن و یا باز کردن وب‌سایت مدیربار آغاز کنید. پس از دانلود و ثبت نام در وب سایت یا اپلیکیشن می‌توانید کار ثبت سفارش خود را آغاز کنید. درنهایت و پس از چند کلیک در کم‌ترین زمان ممکن فاکتور نهایی خود را مشاهده می‌کنید. که دارای قیمتی مقرون به صرفه و همچنین ثابت تا پایان کار است.

داشتن قیمت منصفانه و همچنین ثابت :

از شعارهای مدیربار است. کاربر زمانی که فاکتور خود را مشاهده می‌کند نباید دغدغه افزایش آن تا پایان کار را داشته باشد. به همین دلیل مدیربار این مشکل را برای مشتریان خود و کاربرانی که قصد اسباب‌کشی دارند حل کرده است. حتی در مدیربار کارگران به هیچ عنوان درخواست انعام اجباری نمی‌کنند. اکنون زمان تصمیم گیری برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین اتوبار برای اسباب‌کشی است. مطمئناً همه دوست دارند در این زمانه پر استرس اتوباری برای اسباب‌کشی خود انتخاب کنند. که میزان سختی این پروسه را به حداقل برساند و به آنها کمک کند. تا در این روز بزرگ دغدغه‌ای نداشته باشند. با استفاده از وب اپلیکیشن مدیربار و خدمات کامل آن می‌توانید با خیال راحت و بدون دغدغه به فکر انجام کارهای روزمره خود باشید. و کارهای مربوط به اسباب‌کشی از قبیل، بسته‌بندی، چیدمان، کارهای فنی و … را به مدیربار بسپارید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)