حمل و نقل شهری

حمل و نقل شهری

باربری با سرویس کامل :

اگر شما به جادو اعتقاد دارید یا اینکه خرافات می دانید، همیشه هنگام اسباب کشی آرزو می کنید که ۲ یا ۳ حقه بلد بودید. تا همه کارها به راحتی انجام می شد. مطمئناً بلد بودن یک سحر قوی ،وقتی می خواهید تمام اثاثیه منزل را به محل دیگری انتقال دهید کمک بسیاری به شما می کند. اما اگر با تمام توان تلاش به یادگیری جادو حرکت اجسام کردید ولی موفق نشدید اصلا نگران نباشید. چون بکارگیری یک تیم باربری حرفه ای به همان اندازه جادو به شما کمک خواهد کرد.

حمل و نقل شهری

استخدام یک تیم باربری حرفه ای :

گویی شما مجری یک شو جادویی هستید که وسط صحنه ایستاده اید. و با یک حرکت تمام وسایل را از خانه قدیمی غیب کرده و با یک حرکت آنها را بدون هیچ دغدغه ای از شکستن یا ضربه دیدن به خانه جدید منتقل می کند. اگر شما کنجکاو هستید بدانید که چگونه این کار شدنی است ؟ باید از نحوه کار این باربری آگاه بشوید و تفاوت آن را با حمل وسایل و تبعات آن از قبیل حمل وسایل سنگین یا استرس از خراب نشدن آنها در طی مراحل انتقال و غیره مقایسه کنید.

اسباب کشی فول سرویس :

خدمات کامل حمل و نقل یعنی باربری حرفه ای به منزل شما می آید وتمام وسایل شما را بسته بندی می کنند با احتیاط کامل داخل کامیون گذاشته و آنها را به محل سکونت جدید شما منتقل می کنند و سپس آنها را از بسته بندی بدون صدمه زدن به آنها خارج کرده و در جای صحیح خود قرار می دهند حتی در نصب وسایل خانه و تمیز کاری بعد هم به عهده این تیم هست تا شما فقط با ایستادن در گوشه ای و پیشنهاد جای وسایل کار دیگری انجام ندهید.

حمل و نقل با تمام خدمات :

این نوع اسباب کشی شامل تمام موارد می شود. یعنی شما پس از انتخاب یک شرکت اتوبار قابل اطمینان طی یک قرار داد روز اسباب کشی را مشخص می کنید و خواسته های خود را بر اساس نحوه حمل و نقل قید می کنید سپس کافیست یک گوشه ایستاده تا تیم باربری تمام وسایل بزرگ و کوچک شما را جمع آوری کرده و انتقال دهند.

حمل و نقل شهری

حمل و نقل شهری

با تمام خدمات چگونه کار می کنند :

این شرکتها در روز اسباب کشی تیمی را روانه خانه شما می کنند و پس از جمع کردن وسایل به طور امن که آسیبی نبینند آنها را بسته بندی می کنند . سپس آنها را به داخل کامیون منتقل کرده و به صورت مطمئن جا گذاری می کنند تا در مسیر صدمه ای به وسایل نرسد . آنگاه یک راننده حرفه ای وسایل را به محل جدید انتقال می دهد و در نهایت همین پروسه به صورت بر عکس در خانه جدید اعمال می شود .

چگونه یک شرکت باربری قابل اطمینان پیدا کنیم :

قدم اول جستجو در اینترنت است. در ابتدا شما با باربری های بسیاری که مشتاق به انجام کار برای شما هستند بر خورد می کنید. سوابق آنها را بررسی کنید. و از میان آنها ۳-۴ باربری و اتوبار که دارای سابقه موفق و همچنین دارای رضایت مشتریان هستند انتخاب کنید. به صورت اینترنتی با انها مکاتبه کنید. و پس از شرح شرایط خود برای آنها اطلاعات مربوطه را کسب کنید. و در نهایت از آنها مبلغ تمام شده را بخواهید. قیمت و امکانات را با هم مقایسه کنید. و در نهایت آن که به شرایط و بودجه شما نزدیک است را انتخاب کنید. اما این را در نظر داشته باشید که ارزانترین دلیل بر بهتربودن آن نیست و ممکن است مشکلاتی برای شما بوجود اورد.

تفاوت باربری ارزان و باربری مقرون به صرفه :

در نظر داشته باشید که چگونه از کلاه برداری جلوگیری کنید پس از انتخاب پایانی سوابق و تجربیات باربری رادر نظر بگیرید و آن را با مراکز معتبر چک کنید تا به معتبر بودن آن اطمینان پیدا کنید و از شکایات یا نظرات راجع به آن مطلع شوید. در نهایت مقداری تخیف بگیرید و قبل از امضا قرارداد آن را به دقت بخوانید.

چرا از این خدمات استفاده کنیم :

مهمترین مزیت استفاده از این سرویس ها کار کردن با باربری حرفه ای است که تمام مراحل انتقال و حفاظت از وسایل شما را بیمه می کنند.و شما حتی کوچکترین کاری را انجام نمی دهید و تمام پروسه سخت جمع آوری از جزئیترین وسایل تا انتقال را به عهده کادر مجرب شرکت می گذارید.اگر شما این سرویس را انتخاب کردید :

  • تمام وسایل شما از طریق کارکشته ترین افراد در زمانی کم به صورت ایمن بسته بندی می شود .نه تنها شما زمان و نیروی خود را برای بسته بندی از دست نمی دهید بلکه اطمینان دارید که وسایلتان به صورت ایمن در خانه جدید جای گذاری خواهد شد.
  • باربری تمام کارهای سخت را انجام می دهند و شما دیگر نگران حمل وسایل سنگین و خطرات آن از قبیل شکستن یا آسیب دیدگی نیستید.
  • اسباب کشی شما از طریق افراد زبده که با گذارندن ساعات زیادی در مراکز آموزشی بسته بندی اثاثیه منزل شده تا در کمترین زمان و با کمترین ریسک آسیب و با بیشترین ایمنی به خانه جدید منتقل شود.
  • تمام وسایل شما بیمه خواهند شد تا در زمان باربری اگر اتفاقی برایشان افتاد شرکت مبلغی را برای جبران خسارت به شما پرداخت خواهد کرد و این مستلزم این است که شما هنگام عقد قرار داد مبلغ را برای بیمه کردن وسایل پرداخت کنید.
  • شما بهترین تجربه اسباب کشی را خواهید داشت و بدون آنکه در پروسه سخت آن شرکت کنید فقط شاهد آن هستید و از استرس کار به دور خواهید بود.

حمل و نقل شهری

اما چرا از این سرویس نباید استفاده کرد :

  • شما کنترل کمی بر روی پروسه اسباب کشی دارید. اگر شما می خواهید در تمام مراحل شرکت داشته باشید. و یا وسایل را طوری که می خواهید انتقال و چیدمان کنید. انتخاب این نوع سرویس پیشنهاد نمی شود.
  • این نوع سرویس کمی هزینه بر است. و شما پول تمام خدمات را پرداخت می کنید. (سرعت , دقت , امنیت , حمل نکردن وسایل سنگین , نداشتن استرس و ….).

حمل و نقل شهری

حمل و نقل شهری

برای این نوع سرویس چه قدر پول باید پرداخت کنید :

علی رقم تمام مزایا و مشکلات این نوع سرویس همیشه مبلغ پرداختی سوالی بزرگ بوده است. اگرچه به خاطر اینکه در مشهد فقط مدیر بار شامل این سرویس کامل است.  اما اگر آگاهی کامل از پروسه را داشته باشید می دانید که این نوع سرویس کم هزینه بر است. در نظر داشته باشید مبلغ پرداختی برای مسیرهای مختلف متفاوت است.

  • وقتی شما مسیر محلی را انتخاب می کنید. اتوبار با شما ساعتی حساب می کند که به طور متوسط ۰ تومان برای هر ۳ساعت بعلاوه کامیون و ۲ عدد باربر باید پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که حمل و نقل وسایل شما به یک خانه ۱ خوابه بین ۳تا۴ ساعت زمان می برد. که این شما را تا سقف ۰ تومان شارژ می کند.
  • برای مسیرهای بیرون شهر باتوجه به مسافت می تواند تا چند میلیون تومان برای شما هزینه بردار باشد. که شما می توانید با حمل مقداری از وسایل با ماشین خود این را به مقدار کمتری کاهش دهید.

حمل و نقل شهری

حمل و نقل شهری

برای کسانی که این مزایا را دارند بسیار مفید است :

  1. کسانی که زمان برای بسته بندی و انجام مراحل اسباب کشی را ندارند.
  2. باید در زمان کم نقل مکان کنند و زمانی برای انجام کارهای اسباب کشی ندارند.
  3. کسانی که با انجام کارها توسط دیگر افراد مشکلی ندارند و قادر به پرداخت هزینه ها نیز هستند.

 

حمل و نقل شهری

 

حمل و نقل شهریحمل و نقل شهری

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)