شماره اعلام بار ماشین

شماره اعلام بار ماشین

اگر راننده خاور، ایسوزوٰ، تک، جفت و تریلی هستید با عضویت در سامانه اعلام بار تلگرامی می‌توانید در جریان اعلام بار آنلاین باشید. از اعلام بار مختلف مانند اعلام بار خاور، اعلام بار تلگرامی خاور، اعلام بار خاور مشهد، اعلام بار خاور مسقف، اعلام بار تک مشهد، کانال اعلام بار جفت و اعلام بار پایانه مشهد (اعلام بار خاور مشهد) آگاه شوید.

با عضویت در سایت و کانال تلگرام اعلام بار خاور می‌توانید انواع اعلام بار خاور، اعلام بار ایسوزو، اعلام بار تک و جفت، اعلام بار تریلی، اعلام بار خاور مسقف و اعلام بار مشهد را از مبدا شهرهای مشهد و گلبهار انتخاب کنید و به مقصد شهر خودتان بارگیری کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام اعلام بار خاور کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید:

شماره اعلام بار ماشین

اعلام بار – بار برای خاور

در صورت نیاز به کانالهای اعلام بار زیر میتوانید در سیستم اعلام بار (اعلان بار) ما عضو شوید:

  • اعلام بار تریلی کفی، ترانزیت، لبه دار
  • اعلام بار خاور مسقف

 

 برای اعلام بار کلیک کنید. 

برای عضویت در کانالهای تلگرامی اعلام بار به این مطلب مراجعه کنید.

 

اعلام بار چیست؟

اعلام بار تلگرامی چیست؟ یک کانال تلگرامی است که رانندگان در آن عضو شده و شرکت باربری بارهای مشتریان را در آن اعلام می‌کند. مثلاً وقتی مشتری سفارش بار از مشهد به شیراز را می دهد مسئول باربری یا صاحب کانال تلگرام اعلام بار آن را به صورت شکل زیر در کانال اعلام بار تلگرامی ارسال می‌کند.

شماره اعلام بار ماشین

شماره اعلام بار ماشین

سامانه باربری و حمل بار مدیربار با تجربه ای که در امر باربری نیسان بین شهری داشته است در حال عضوگیری از رانندگان خاور، ایسوز و تریلی کف در شهرهای مختلف کشور برای سامانه اعلام بار خاور می باشد تا بتواند با تجمیع رانندگان خدماتی جامع و سریع به آنان ارائه دهد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)