برنامه اعلام بار

برنامه اعلام بار

معرفی شهر مشهد :

شهرمشهد مرکز استان خراسان رضوی است ،این کلان‌شهر در شمال شرقی ایران قرار دارد.با مساحت ۳۲۸ کیلومتر مربع ، مشهد دومین شهر پهناور ایران بعد ازتهران است.همچنین برطبق سرشماری سال ۱۳۹۰ مشهد با جمعیت ۲٬۷۶۶٬۲۵۸ نفری، دومین شهر پرجمعیت پس ازتهران می باشد.مشهد به دلیل وجود حرم پر برکت هشتمین امام شیعیان، پذیرای ۲۷ میلیون زائر داخلی در سال  و بیش از دو میلیون زائرخارجی است. مشهد در میان رشته کوه‌های هزارمسجد و بینالود واقع شده،از طرفی در حوزه ی آبریز رودخانه کشف رود و دشت مشهد نیز قرار دارد.

پایتخت معنوی کشور :

از سال ۱۳۸۸ مشهد ،به عنوان «پایتخت معنوی ایران» رسما اعلام و انتخاب شد. علاوه بر این،عنوان «پایتخت فرهنگ اسلامی» برای مشهد در سال ۲۰۱۷ نیز برگزیده شده‌است.

راه های ارتباطى در هر منطقه شامل خط راه‌آهن، جاده‌ ی زمینى و ارتباط هوایی است. استان پهناور خراسان به علت هم جواری با مرز مشترک شمالى جمهورى ترکمنستان و از سمت شرق با کشور افغانستان و از جنوب با سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد و از سمت شرق با استان‌هاى اصفهان، سمنان و مازندران حائز اهمیت مى‌باشد.این استان همچنین از جهت ارتباط با کشورهاى همسایه به سبب جنبه‌هاى فرهنگی، مذهبی، اقتصادى و غیره از موقعیت خاصى برخوردار است.

 

مشهد با دارا بودن ۱۳ منطقه ی شهرداری :

دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه مسافربری است که ارتباط آن را با دیگر شهرهای کشور ممکن می‌سازد. حمل و نقل  و جابجایی داخلی مشهد،به وسیله ی  تاکسی‌ و اتوبوس‌ و قطار شهری انجام می‌شود. اقتصاد مشهد به گردشگری مذهبی – سیاحتی بر محوریت حرم امام رضا (ع) متکی است. بعلاوه مراکز تجاری و امکانات پزشکی مجهز و بزرگ سبب رونق گردشگری تفریحی – سلامت درشهر مشهد  شده‌است.

مشهد موقعیت جغرافیایی خاصی در منطقه ی مرزی بین شمال و جنوب استان خراسان دارد.

برنامه اعلام بار

برنامه اعلام بار

اقتصاد :

بیشترین تمرکز را بر روی زعفران، زرشک، نبات، آجیل ، خشکبار ، چرم صنعتی و فرشبافی دارد. زائران حرم رضوی و گردشگران خارجی از مهم ترین منابع درآمدزایی مشهد محسوب می شوند. به نحوی که  صنعت هتلداری، یکی از صنایع درآمدزای این شهر عنوان می‌شود و بیش از نود درصد توریست هایی که به کشور سفر می‌کنند، از مشهد بازدید می‌کنند. از قطب‌های مهم و اصلی تولید چرم در کشور ،شهر مشهد است که کارخانه‌ ی چرم مشهد نیز در این شهر قرار دارد. از طرف دیگر در چندین سال اخیر‌ سرمایه‌گذاری در بخش پروژه‌های کلان اداری،تجاری در مشهد رونق خوبی یافته‌است.

به خاطر همسایگی با کشورها:

آسیای میانه و موقعیت پر رونق صنعتی،سالانه میزبان تعداد زیادی از نمایشگاه بین‌المللی است که درحال حاضر بزرگ‌ترین و فعال‌ترین نمایشگاه بین‌المللی تجاری بعد از نمایشگاه بین‌المللی  تهران ، نمایشگاه بین‌المللی تجاری مشهد می باشد. بعد از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ، فرودگاه مشهد دومین فرودگاه پر رفت‌وآمد است که از نظر تعداد پروازهای ورودی و خروجی روزانه، دارای مقام اول در کشوراست.
۱۴ شرکت داخلی و ۱۶ شرکت خارجی به فرودگاه بین‌المللی مشهد پرواز داشته و ظرفیت این فرودگاه سالانه حدود ۸ میلیون مسافر داخلی و خارجی است و در کل شهر مشهدسالانه  ۲۵ میلیون مسافر داخلی و خارجی را پذیرایی می کند.

خیالتان با مدیربار راحت باشد :

گامی نو در حمل ونقل بار اعلامی از سراسر کشور است که به راحتی می توان بار موردنظر را با وسایل سبک و سنگین از طریق راه های ارتباطی به مشهد رساند یا از شهر مشهد خارج کرد.

اعلام بار مشهد ،خدمتی آنلاین با استفاده از سرعت بروز دنیای مجازی است که با خود دقت،کارایی،اطمینان و به صرفه بودن را همراه دارد.

می توان با اعلام بار مشهد، از سراسر کشور منتظر خدمات سریع و مناسب شرکت های حمل ونقل با کمترین  قیمت ها بود .

اعلام بار مشهد می تواند راهی کم هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن را برای جابجایی بار. و محموله های سبک وسنگین تمام هموطنان در داخل وخارج کشور باشد.

برنامه اعلام بار

سرعت عمل،دقت،اطمینان و حداقل هزینه ی حمل ونقل هدف ما در سایت مدیربار است.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)