جابجایی یخچال فریزر

نحوه جابجایی یخچال و فریزر

در این مقاله سعی داریم به نحوه جابجایی یخچال و فریزر بپردازیم. برای کسب اطلاعات لازم و ضروری در این زمینه متن زیر را با دقت مطالعه فرمایید.جابجایی یخچال به خانه جدید امری آسان است. ممکن است شما در تلاش برای کاهش هزینه های جابجایی ، تصمیم بگیرید که بدون کمک باربری های حرفه ای ، این کار چالش برانگیز را به تنهایی انجام دهید. توجه داشته باشید که این گزینه جابجایی فقط می تواند در مواقعی که به صورت محلی اسباب کشی می کنید خوب عمل کند.

قبل از شروع اسباب کشی یخچال و فریزر از خانه خود ، به یک برنامه کاری خوب نیاز دارید. به عبارت دیگر ، چند قدم جلوتر فکر کنید تا هنگام اسباب کشی یخچال و فریزر از به وجود آمدن مشکلات ناخواسته خودداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید ، تا بهترین راه انتقال یخچال به خانه دیگر را یاد بگیرید.

جابجایی یخچال :

در صورتی که تصمیم دارید که یخچال و فریزر را خود جابجا کنید باید بدانید که یخچال ها بسیار سنگین هستند: مدل های قدیمی می توانند حدود ۱۱۰ کیلوگرم وزن داشته باشند ، در حالی که مدل های جدید حدود ۷۰ کیلوگرم وزن دارند. زیرا آن ها از مواد سبک تر ساخته می شوند. یخچال و فریزر همچنین نسبتاً بزرگ و حجیم هستند ، بنابراین برای بیرون آوردن آن از خانه خود باید از ابزارهای کمکی و چند نفر استفاده کنید.

نحوه جابجایی یخچال و فریزر

نکاتی برای جابجایی یخچال و فریزر :

جابجایی یخچال و فریزر توسط خود شما نیاز به آماده سازی دقیق دارد تا بتوانید از ابتدا تا انتها این کار را به راحتی انجام دهید. اول از همه ، باید لیستی از آنچه شما  برای جابجایی یخچال خود بدون استخدام باربری های حرفه ای یخچال و فریزر نیاز دارید ، تهیه کنید.

جابجایی یخچال و فریزر کار سختی است. وسایل بسته بندی و تجهیزات مناسب برای اسباب کشی موفقیت آمیز در یخچال و فریزر شما ضروری است. این مرحله آماده سازی را با عجله انجام ندهید و آن را دست کم نگیرید زیرا هر مرحله برای اطمینان از امنیت و وسایل آشپزخانه بزرگ و سنگین شما مهم است.

نحوه جابجایی یخچال و فریزر

  • چند روز قبل از اسباب کشی ، تمام مواد غذایی و نوشیدنی های موجود از یخچال خود را بیرون بیاورید. سپس در مورد آنچه با همه آن مواد غذایی انجام می دهید ، فکر کنید. آیا به موقع از آن ها استفاده خواهید کرد یا آن ها را به کسی که به آن ها احتیاج دارد هدیه می دهید؟
  • یخچال خود را از منبع تغذیه جدا کنید. در صورتی که واحد برودتی شما یک دستگاه یخساز جداگانه و یک آبسردکن جداگانه داشته باشد ، آن ها را از منبع آب جدا کنید.
  • یخچال را با باز نگه داشتن درب آن برای چند ساعت یا با استفاده از حالت یخ زدایی ویژه ، در صورت وجود ، یخ زدایی کنید.
  • قبل از جابجایی یخچال خود را تمیز کنید – این یک کار ضروری است. از یک اسفنج نرم و مخلوطی از آب و جوش شیرین برای تمیز کردن سطوح داخل دستگاه خانگی خود استفاده کنید.
  • درب یخچال را کمی باز کنید تا در هنگام خشک شدن یخچال شما از ایجاد کپک جلوگیری شود.

نحوه جابجایی یخچال و فریزر

نحوه جابجایی یخچال و فریزر :

  • جابجایی بعضی از یخچال ها نسبت به سایرین سخت تر است. برای یادگیری ابعاد دقیق آن ، به کتابچه راهنمای یخچال مراجعه کنید. اگر آن را در اختیار ندارید ، از یک متر استفاده کنید و ارتفاع ، عرض و عمق آن را اندازه بگیرید.
  • همه راهروها و راه پله ها در مسیر خروج را اندازه گیری کنید و ببینید که آیا یخچال شما بدون هیچ مشکلی در داخل آن ها جای می گیرد یا خیر. اگر جواب بله است ، پس چیزی برای نگرانی وجود ندارد. اما اگر این گونه نیست ، می توانید که به طور موقت درب را از لولای آن جدا کنید.
  • اگر مانعی وجود دارد ، آن ها را حذف کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که مسیرها کاملاً خشک و ایمن هستند. یعنی هیچ آب ، گل و برفی روی آن ها وجود ندارد.
  • هنگام جابجایی یخچال و فریزر ، محافظت مناسب از کف ضروری است. صرف نظر از نوع کفپوش در خانه شما از جمله کفپوش چوبی ، کاشی ، سرامیک یا فرش ، باید مطمئن شوید که یخچال بزرگ شما به هیچ وجه به کفپوش ها آسیب نخواهد رساند.

باید آن را در پتوهای محافظ ببندید :

تا آن لایه مهم محافظت اضافی را برای لوازم گران قیمت آشپزخانه اضافه کنید. درب یخچال را ببندید و آن را با یک محافظ ببندید. روتختی یک گزینه مناسب برای انجام این کار می باشد ، اما در صورتی که به اندازه کافی نرم باشند می توانید از پتوهای معمولی استفاده می کنید تا به سطح ظریف آسیب نرسانند. درب را با یک قطعه ریسمان یا طناب ببندید تا مطمئن شوید که در حین اسباب کشی باز نمی شود. به یاد داشته باشید که هرگز نباید ایمنی را هنگام انتقال یخچال به خانه دیگری فدای سرعت کنید.

نحوه جابجایی یخچال و فریزر

نحوه جابجایی یخچال و فریزر

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “جابجایی یخچال فریزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)