چگونه برای اسباب کشی برنامه ریزی کنیم

چگونه برای اسباب کشی برنامه ریزی کنیم

هر اسباب کشی نیازمند یک برنامه اسباب کشی زمان بندی شده و دقیق است . اسباب کشی از آنچه که فکر میکنید وقت گیر و احساسی تر است. از مرحله ی جمع کردن و بسته بندی گرفته ، فروختن وسایل اضافی تا حمل بار به مقصد و خانه ی جدید . در این مقاله میخواهیم یک برنامه اسباب کشی خوب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید زمان کمتری را صرف کرده و استرس کمتری داشته باشید.

برنامه ریزی مناسب برای اسباب کشی

  • تهیه یک چک لیست
  • جداکردن اسناد و جواهرات
  • لیبل زنی و دسته بندی جعبه ها
  • ترتیب بسته بندی اتاق ها
  • خرید وسایل ایمنی مثل پلاستیک حباب دار
  • جداکردن شکستنی ها از بقیه ی موارد
  • فروش وسایل اضافی
  • جداکردن وسایل دم دستی و شخصی از جمله یک دست لباس ، مسواک ، مقداری پول و…
  • برنامه ریزی زمانی برای انجام کارها

مرحله ی اول برنامه ریزی اسباب کشی | تهیه چک لیست و زمان بندی

ابتدا حدود ۲۰ روز تا یک ماه قبل از اینکه بخواهید اسباب کشی را انجام دهید ، شروع کنید به تهیه ی چک لیست از لوازمی که میخواهید بفروشید ، ترتیب بسته بندی لوازم ، زمان آمدن اتوبار و دیگر مواردی که باید یادداشت کنید تا چیزی را از قلم نیندازید ، سپس برای هر کدام زمان بندی تقریبی را مشخص کنید تا در روز های پایانی تمامی کار ها روی هم تلنبار نشده باشد. یکی از ویژگی هایی که مدیربار | اپلیکیشن اسباب کشی دارد این است که شما میتوانید از چندین روز قبل زمان اثاث کشی خود را در آن مشخص کنید . با این کار دیگر دغدغه ی این را نخواهید داشت که همه چیز بد پیش برود . همچنین میتوانید قبل از سفارش استعلام قیمت کنید تا از مناسب بودن قیمت مدیربار اطمینان حاصل کنید . برای این کار برروی صفحه سفارش باربری کلیک کنید.

مطالعه کنید  اسباب کشی در مشهد

چگونه برای اسباب کشی برنامه ریزی کنیم

مرحله ی دوم برنامه اسباب کشی شما | جداکردن اسناد و جواهرات

در یکی از مطالب قبلی بلاگ نحوه ی بسته بندی جواهرات اشاره شد، اگر نیاز داشته باشید میتوانید آن را مطالعه کنید . سعی کنید مدارک مهم به همراه وسایل قیمتی را در یک پوشه یا در اتاقتان نگهداری کنید و همه ی آنها را جمع آوری کنید یا اگر فکر میکنید در خانه ی خود ممکن است هنگام اسباب کشی گم شوند ، آنها را تا رفتن به خانه ی جدید در خانه ی یکی از اقوام مثل پدر و مادر نگهداری کنید.

مرحله ی سوم | شروع کردن از انباری و وسایل فروشی یا مکان هایی که استفاده روزمره ندارند

یقینا یکی از منطقی ترین کار ها این است که از جاهایی شروع کنید که به صورت روزمره با آنها کار ندارید ، میتوانید از انباری شروع کنید و وسایل انباری را جمع کنید ، میتوانید از آشپزخانه شروع وسایلی که روزمره استفاده ندارند را جمع کنید و فقط وسایلی را که برای آشپزی این مدت لازم است نگهدارید. میتوانید از کمد ها شروع کنید و … برای فروش وسایل نیز از سمسار یا یکی از اپلیکیشن های خرید و فروش کمک بگیرید.

مرحله ی چهارم | خرید کارتن ، پلاستیک حباب دار ، فوم و…

برای بسته بندی وسایل خود کارتن با سایز های متفاوت خرید و همچنین تخمین بزنید که برای وسایل شکستنی چه مقدار وسایل محافظتی نیاز دارید سپس میتوانید از فروشگاه وسایل اسباب کشی و بسته بندی مدیربار تهیه کنید.

مرحله ی پنجم | تجسم چیدمان در خانه ی جدید

بسیاری از افراد هنگام اسباب کشی به خانه ی جدید دچار سردرگمی میشوند و تا یک ماه تمامی وسایل به هم ریخته در داخل خانه هستند . اما شما میتوانید قبل از اسباب کشی چینش حدودی وسایل بزرگ را تصمیم بگیرید و به کمک کارگران چیدمان مدیربار پس از حمل وسایل این مهم را انجام دهید.

مطالعه کنید  داستان مدیربار| چگونه شروع کردیم

مرحله ی ششم | ساک وسایل ضروری

برای تمامی اعضای خانواده یک دست لباس ، وسایل نظافت و بهداشت و… را در یک کیف قراردهید. اگر بچه ی کوچک یا سالمند دارید وسایل آنها را حتما همراه داشته باشید. قرص ها ی مورد نیاز چند روز را نیز در جعبه های قرص نگهدار قراردهید.

مرحله ی هفتم و آخر یک برنامه اسباب کشی خوب

مرحله ی آخر اسباب کشی است ، اگر تمامی موارد بالا را رعایت کرده باشید این مرحله به سادگی انجام میشود . اگر از این مطلب خوشتان آمده است میتوانید دیگر مطالب بلاگ مدیربار از جمله بسته بندی لوازم الکتریکی و نگهداری گربه در آپارتمان را مطالعه کنید ، همچنین اگر شما روشی برای اسباب کشی دارید میتوانید پیشنهاد بدهید.

چگونه برای اسباب کشی برنامه ریزی کنیم

1 دیدگاه در “چگونه برای اسباب کشی برنامه ریزی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonسفارش تلفنی