اتحادیه باربری حمل و نقل مشهد

اتحادیه باربری حمل و نقل مشهد

این مطلب صرفا جهت آشنایی با اتحادیه باربری مشهد است، اینجا شرکت باربری مدیربار است.

اکنون می خواهیم یکی از موارد مهمی که ممکن است برای شما عزیزان سئوال باشد را بررسی کنیم: سوالاتی که مردم از مدیربار میپرسند. البته بسیاری از افراد ممکن است صرفا بخواهند از خدمات شرکت های اتوبار مشهد استفاده کنند و در زمینه اتحادیه این صنف هرگز چیزی نپرسند. اما بد نیست که بدانید شرکت های باربری مشهد، دارای صنف و یک نهاد رسمی هستند که دارای وب سایت مشخص و جامعی نمی باشد.
این اتحادیه عنوان رسمی آن “اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری” است که در واقع سازمان و اتحادیه شرکت های حمل بار اعم از باربری مشهد و یا پیک موتوری است.

جهت بازدید از  وب سایت باربری مشهد | مدیربار ، می توانید به آدرس https://modirbaar.ir مراجعه نموده و اطلاعات لازم را در آن براحتی جستجو کنید. در این سایت هنگام ورود می توانید از منوی بالای سایت فوق، با  کلیلک بر روی لینک های مربوطه، با فعالیت ها، قوانین و خدمات و همچنین نحوه ارتباط با این شرکت را مطالعه و مطلع شوید.

اتحادیه باربری حمل و نقل مشهد

ضمنا با مطالعه بخش ها و لینک های دیگر مانند “خدمات” و “آموزش” اطلاعات مفیدی را بدست آورید.
همچنین در بخش درباره ما، سایت این شرکت می توانید با نحوه عملکرد و فعالیت این باربری آشنا شوید تا در صورت نیاز به تماس و یا مراجعه سریع تر بتوانید با افراد مسئول ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نظرتان را بدست آورید. اتحادیه باربری حمل و نقل مشهد

این مطلب صرفا جهت آشنایی با اتحادیه باربری مشهد است، اینجا شرکت باربری مدیربار است.

از طرف دیگر در صورت نیاز به تماس با این شرکت، می توانید به صفحه تماس با مدیربار رفته و از آدرس و شماره های تماس آن مطلع شده و یا اگر توسط دستگاه های تلفن همراه وارد شده اید می توانید از طریق دکمه سبزرنگ پایین با این شرکت در تماس باشید.

اتحادیه باربری حمل و نقل مشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

۵۰ دیدگاه در “اتحادیه باربری حمل و نقل مشهد

  • سلام شیشه آئینه من تو اسباب کشی شکستند قبل از اینکه شروع کنند یکساعت درباره قیمت اضافه آن بامن بحث کردند حالا که شکسته میگن به ما مربوط نمیشه. چکار کنم؟ لطفا راهنمائیم کنید. ممنون

  • سلام باربری نامید بار میز ناهارخوری من رو از طبقه ۴ آورند پائین و ساعتی ۳۵ تومان ازم حق الزحمه گرفتند ،موقعی که پایین رسید له بود دیگه میز نبود یعنی طوری کثافت کشیده بودند درودیواری نبود که اینها نمالونده بودند.
    من باید چکار کنم الان؟؟؟

    • سلام من اسباب کشی داشتم ی کارتن از وسایلم و برداشتن عوامل باربری که لوازم عتیقه داشتم لطفاً راهنمایی بفرمایید کجا باید مراجعه کنم وچکار کنم

      • سلام اگر نام شرکت را میدانید و از آگهی های دیوار سفارش نداده اید و فیش واریزی و شماره تلفن تماس آن باربری و مستنداتی دارید به اتحادیه حمل و نقل درون شهری واقع در بلوار سیدرضی روبرو پمپ بنزین حضورا مراجعه فرمایید. قبل از مراجعه میتوانید با شماره ۳۶۰۳۴۰۷۰ هماهنگ کنید.

  • سلام تجربه های بدی در اسباب کشی دارم و خیلی تا الن ضرر کردم وسایل هام داغون شدند و پارسال اکثرا را عوض کردم و نو خریدم اما امسال میخوام تجربیات سال های گذشته رو انجام ندم سال های گذشته هم از ارزون ترین باربری هم از گرون ترین باربری سرویس گرفتم ولی دیگه نمیخوام وسایل هام اسیبی ببینند لطفا راهنماییم کنید

    کدام باربری بهتر است؟

    • همانطور که ارزانترین باربری بهترین باربری نیست قطعا گرانترین هم جز بهترین ها نیست؛ اما باربری هوشمند می تواند به وسیله کیفیت و مقرون به صرفه بودن بهترین باربری باشد.
      باربری مدیربار اولین باربری هوشمند و آنلاین مشهد است که میتونه بهتون کمک کنه

      ۰۵۱۳۵۱۴۷۰۷۰

  • سلام از دیوار به یک باربری زنگ زدیم و اومدن . یک سری قیمت های من در آوردی از خودشون در آوردن حالا میگم اسم شرکتتون چیه میگه ما شرکت نداریم . سیار کار می کنیم الان ما باید چکار کنیم اینها نه نام و نشون دارن نه تیمی هیچی هرکدومشون هم حرف خودشون رو میزنن و باهم هماهنگ نیستن یکی میگه به من ۱۸۰ بده به کارگر دیگه ۳۰۰ قیمت هاشون نه تعرفه ای داره . الان باید چیکار کرد لطفا فورا جواب بدین

    • دیوار یک پلتفرم تبلیغاتی است و در فوتر برنامه اش اینطور اعلام شده “دیوار هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.”
      در بخش پشتیبانی و قوانین دیوار اعلام می نماید که هر اتفاقی و اعمالی از طرف آگهی دهنده ها به دیوار مربوط نیست و هیچ مسئولیتی شامل حال دیوار نخواهد شد.
      لیکن کلیه افراد بدون داشتن مجوز قانونی فعالیت و قبول مسئولیت در دیوار آگهی ثبت می کنند.
      در این صورت گروهی که در قالب باربری وارد شده اند می دانند و به خود ممکن است این اجازه را بدهند که سرقت ، آسیب دیدگی وسایل ، توهین ، مبالغ زیاد ، و هر کار غیر اخلاقی و غیر شرعی را به صاحب بار وارد نمایند.
      شما می توانید برای طرح شکایت با پلیس تماس بگیرید و مبلغی که گفتند را به آنها پرداخت نمایید و صورتجلسه آن را در حضور پلیس امضا نمایند و پیگیر شکایت خود شوید.

  • سلام خسته نباشید بار از ساوه به مشهد آوردم صاحب بار از صبح جواب درستی نمیده و بعد از چندساعت میگه مشتریام جواب نمیدن باید تا شنبه منتظر بمونید . الان من باید چیکار کنم باربری مشهد هم جوابم رو نمیده و میگه به صاحب بار زنگ بزنید. لطفا راهنماییم کنید ممنون

    • سلام تا ساعت ۱۵ منتظر صاحب بار بمانید و اطلاع دهید، آن شرکت باربری را در جریان بگذارید بعد از ساعت ۱۵ با پلیس تماس گرفته و صورتجلسه کنید که تا الان منتظر صاحب بار بودید، میتوانید در یک انبار، بار را تخلیه و رسید دریافت کنید که صاحب بار مجبور به پرداخت هزینه انبار خواهد شد. و یا با بارنامه جدید بار را به مبدا برگردانید وعودت دهید.

  • سلام بابت کمپرسور کولرگازی ازم هزینه اضافی گرفتند. آیا این هزینه مطابق تعرفه درسته؟؟؟ لطفا جواب بدین ممنون

    • سلام اقلام هزینه دار به کلیه وسایل سنگینی گفته می شود که زحمت زیادی برای کارگر ایجاد کند، شما برای سفارش می بایست به شرکت معتبری که مردم میشناسن اعتماد کنید تا کارگرهایی مناسب اسباب کشی بفرستند تا این هزینه ها معمول نشود.لیکن کمپرسی کولرگازی به تنهایی سنگین است اما دو نفر الی سه نفر به راحتی می توانند حمل کنند و هزینه مازادی ندارد.

  • سلام خسته نباشید من مستاجر هستم و هرسال درحال جابه جا شدن خونم هستم.خونه طرقبه است، با شرکت باربری هماهنگ کردم که همه چیز را توضیح دادند ورودی ماشین و کارگر و اقلام هزینه دار.. اما الان که میخواهیم تسویه کنیم می گویند نیم ساعت هزینه برگشت محاسبه می شود. می گویند کاملا قانونی است، برم دفترشون بهمون فاکتور می دهند.
    آیا حرفشون صحت داره و کرایه برگشت قانونی است؟؟
    چکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنید؟؟ ممنون

    • مطابق استناد به شرطی که در نرخنامه اتحادیه باربری مشهد تا سال ۹۹ شده است “زمان شروع محاسبه ساعت ابتدای حضور نزد مشتری می باشد.” درباره برگشت ماشین اشاره ای نشده است. برای مثال بارتان در شهرستان گلبهار یا بینالود مشهد باشد و شرکت باربری قصد بارگیری از آن شهرستان را به تصمیم خود داشته باشد باید به مشتری در ابتدای کار توضیح دهد که مبلغ مازاد برآن مبلغی که توافق کرده است اخذ می نماید.
      شما می توانید طبق فاکتور و یا صورتجلسه ای که دارید به اتاق اصناف مشهد جهت طرح شکایت مراجعه فرمایید و یا با آن شرکت توافق نمایید.

  • سلام بار من دو سه ماهه مشهد رسیده هنوز به من تحویل ندادند، اشتباها به کسی دیگه تحویل دادند مبلغ بارم ۵ الی ۶ میلیونه . نه پیگیری می کنند نه براشون مهمه عصبانیم کردند چکار کنم؟

  • سلام بار منو راننده از مریوان قرار بود بیاره اسفراین، خودم اسفراین هستم.اما راننده کار داشت و بارو برد یکی از باربری های مشهد تحویل داد و هزینه اش هم پرداخت کرد.
    بارمو اسفراین آوردن و منم هزینه اش رو پرداخت کردم حالا اون باربری یکماهه که پول منو برنمیگردونه. باید الان چکار کنم؟

  • سلام بعد از دوسال خونه ساختن دیگه اخرشه ی یعنی اخرهفته میتونیم بریم داخلش برا زندگی ولی مادر شوهرجان میگه ن گناه داره ماه محرم اسباب کشی میگه یا قبل از محرم یعنی این دو روز یا کلا بعد از محرم صفر قبل محرم نمیشه اخه تازه قرارفردا کابینت نصب کنه و پکیج هم هنوز نصب نکردیم .

      • نه خب نمیخواید که بزنید و برقصید!

        میدونی یه موضوعی هست به اسم قمردرعقرب بودن بعضی اوقات….شاید بهترباشه صبرکنید مثلا بعد عاشوراتاسوعابرین.

        توایام قمردرعقرب معمولا میگن کاری انجام ندی بهتره.

        موفق باشید.

        درضمن به مادرسوهر بگین باشه چشم!ولی درنهایت کاری که خودتون و شوهرتون صلاح میدونید انجام بدین.اصلاشاید به این نتیجه رسیدین که بهتره حرف مادرشوهرو درنظربگیرین.

        • علامه‌طباطبایی‌(ره‌)می‌ فرماید:
          اخباری ‌که‌ در باره‌ نحوست ‌و سعادت ‌ایام ‌وارد شده‌، بیش ‌از این ‌دلالت ‌ندارد که‌ این ‌سعادت‌ و نحوست‌ به‌ خاطر حوادث ‌دینی ‌است‌ که‌ بر حسب‌ ذوق‌ دینی‌ و یا بر حسب ‌تأثیر نفوس‌ یا در فلان‌ روز ایجاد حسن ‌کرده‌ و یا باعث ‌قبح ‌و زشتی‌ آن‌ شده‌، اما این ‌که‌ خود آن ‌روز و یا آن ‌قطعه‌ از زمان‌، متصّف ‌به‌ میمنت ‌و یا نحوست‌ شود و تکویناً خواص‌ دیگری ‌داشته ‌باشد که ‌سایر زمان‌ها آن‌ خواص‌ را نداشته‌ باشد، از آن‌ روایات‌ بر نمی‌آید. (۱)
          مؤیدّ این‌ سخن روایتی‌ که ‌یکی ‌از یاران ‌امام‌ هادی‌(ع‌) نقل‌کرده‌‌ است‌. وی می گوید:
          روزی‌ خواستم‌ خدمت ‌امام‌ هادی‌(ع‌) برسم‌ که‌ در آن ‌روز در مسیر راه‌ انگشتم‌ مجروح ‌شد و سواری ‌از کنارم ‌گذشت ‌و به‌ شانه‌ من‌ صدمه ‌زد و در وسط‌ جمعیت‌ گرفتار شدم ‌و لباس ‌را پاره‌ کردند. گفتم‌: خدا مرا از شرّ تو ای‌ روز حفظ‌ کند. عجب ‌روز شومی‌ هستی‌! امام‌(ع‌) فرمود: “با این‌ که ‌با ما ارتباط‌ داری‌، چنین ‌می‌گویی ‌و روز را که ‌گناهی ‌ندارد، گناه‌کار می‌شمری‌؟”
          آن‌مرد عرض ‌می‌کند: از شنیدن ‌این‌سخن‌ به‌ هوش‌آمدم ‌و به‌خطای ‌خود پی‌بردم‌. عرض ‌کردم‌: ای‌ مولای‌من‌، از این‌ خطا استغفار می‌کنم‌. حضرت‌فرمود:”روزها چه‌ گناهی ‌دارند که‌ شما آن‌ها را شوم ‌می‌دانید و حال ‌آن‌ که‌ کیفر اعمال‌ شما در این‌ روزها دامانتان ‌را می‌گیرد؟”
          راوی‌می‌گوید: عرض‌کردم‌: من‌ همیشه‌ از خدا استغفار می‌کنم‌، امام‌ فرمود:”این‌ برای‌تو فایده‌ای‌ ندارد. خداوند شما را به‌ مذمت‌ کردن‌ چیزی‌که‌ نکوهش ‌ندارد ، مجازات ‌می‌کند. آیا نمی‌دانی‌ که‌ خداوند ثواب‌ و عذاب‌می‌دهد و جزای‌اعمال‌ را در این‌ سرا و سرای‌ دیگر خواهد داد؟” سپس ‌فرمود:”دیگر این‌ عمل‌ را تکرار مکن ‌و برای‌ روزها در برابر حکم‌ خداوند تأثیری‌قرار مده‌”.(۲)
          پس‌طبق‌این‌ روایت‌، روزها نحوست ندارند. بلکه ‌نتایج ‌اعمال‌ ما آن ‌روز یا شب‌ را به‌ خوب ‌یا بد بودن‌ متصّف‌ می‌کند.

      • خداییش چه ربطی داره ؟؟؟ بابا انقدر افراط نکنین ! من خودم مذهبیم اما دیگه بعضیا شورشو درمیارن ! زفاف فاطمه زهرا به روایتی محرم بوده عقدش به روایتی محرم یا آخر صفر بوده . نمیخوای بزنی برقصی که ! ماه حرام هم منطقش چیز دیگه است کی گفته این حرفا رو

    • به شوهرت بگو یه ایه بیار ک ماه محرم اسباب کشی ایراد داره

      ?

      دین درست و اصل ک تو قران هست رو ول کردم فرعیات و چرت و پرتی ک به خوردمون دادن رو چسبیدیم

      خیلیم دیدی حالیشون نیس ولشون کن هر وقت قرار باشه بری میری

    • من کلا به این چیزا اعتقادی ندارم و اگه جات بودم میرفتم خونه جدید ولی اگه شما ته دلت یکم هم اعتقاد داری صبر کن بعد صفر برو چون خونه جدید و نوساز ساکن شدن یه سری مشکلات داره اگه توی این دو ماه بری هرمشکلی تو خونت بوجود اومد میخوای ببندی به سنگین بودن این دوماه و فکرتو درگیر کنی

    • خواهر گرامی؛
      انجام هر کاری و از جمله اسباب کشی منزل حتی در ماه های حرام مثل محرم و صفر با سایر ایام فرقی ندارد و ایام و زمان مستقلا در سعادت ‌و نحوست تاثیری ندارند. البته بهتر است کارها و از جمله اسباب کشی به گونه ای انجام شود که موجب آزار و اذیت دیگران نشود و اما این که می گویند ماه صفر نحس است، در مفاتیح الجنان آقا شیخ عباس قمی، در ماه صفر دعایی را آورده که هر کس روزی ده بار این دعا را بخواند، نحسی ماه صفر شامل او نمی شود و تاکید دارد. این به معنای آن است که نحوست ذاتی نیست و بلکه اعمال خود ما موجب نحوست و سعادت می شود.

  • وا چه گناهی داره بعضیا دوست ندارن ایام شهادت برن خونه جدید ولی هیچ مشکلی نداره یه عده خودشون مجتهد شدن و فتوا میدن

  • سلام بار ما رو یک شرکت باربری از مشهد به عراق فرستاد. لب مرز تو کانتینر جنس پیدا کردن و ماشین رو خوابوندن حالا دو سه ماهه بار ما هم خوابه بهشون که میگیم میگن دارن پیگیری میکنند تا ترخیصش کنن نمیدونیم الان به کجا مراجعه کنیم یا شکایت کنیم .
    لطفا راهنمایی کنید. ممنون

  • سلام تهران بار فرستادم ۱۰۰گالن و ۷۰۰ کیسه الان ۴ کیسه پاره شده به باربری میگم میگه میخواستی دربست بگیری الان باید چکار کنم؟ میتونم ازشون شکایت کنم؟

  • سلام عرض ادب به باربری زنگ زدیم بارمون بهش گفتیم گفت بغل بار میتونم بفرستم با کامیون شما ۱۵۰ بیعانه بزنید الان کامیون امومده اصلا کامیون نیست یک مینی کامیون کوچیک که خودش پره پر بوده یک متر بیشتر جا نداشت ۱۳۰۰ هم میخوان بخاطر همین ازمون بگیرن البته من ۱۵۰ بیعانه زدم الان ماشینشون جا نداره کامیون رفت منم زنگ زدم باربری کلی فحش دادن ۱۵۰ بیعانه رو هم گفتند هزینه ماشین تا خونتون بوده خب این درسته؟ ما باید چکار کنم

  • سلام از مشهد بار ارسال شده برای شاهرود بعد از ۵ روز که اعلام کردن بارو گم کردن و به هرکی زنگ زدم فقط با فحش و دری بری جواب دادن از مسعول بار بری تا مسعول انبار گرفته تا راننده و شاگرد راننده یکی از یکی (بلانسبت خواننده محترم)بد دهن تر و بیشعورتر بعد از این همه گشتن باز ی راننده بیشعور دیگه از تهران زنگ زده فحش و داد و بیداد که چرا نمیای پلیس راه شریف اباد بارتو تحویل بگیری الاف توییم. میخوام بگم باربری هایی که از تو دیوار پیدا میکنید متاسفانه به دردنخورترین و عوضی ترین باربری های دنیا هستند.

  • سلام بر خود واجب دونستم که بدینوسیله از باربری مدیربار بابت مدیریت بینظیر و پرسنل و نحوه عملکرد و رفتار سازمانی یکپارچه و یکدستتون نهایت تشکر را انجام بدم. مقدم – بلوار صیاد به هاشمیه

  • سلام ..خسته نباشین ،من الان ده روزه ی بار اززاهدان برام کامیون به باربری توکل تحویل داده الان ده روزه امروز و فردا میکنن و میپیچونن لوازم همه نو هستن و حدود ۸۰۰ملیون قیمت دارن میترسیم وسایل گم کرده باشن چون امروز و فردا کردن شونو دلیل شونو نمیدونیم ممنون میشم راهنمایی کنین

  • سلام از یک شرکت باربری نیسان گرفتم روز بعد به راننده زنگ زدم که دیگه دوباره کاری نشه الانظرفشویی و چندتا کارتن وسایلم دزدیدن زنگ زدم به شرکت باربری گفتند چون به راننده مستقیم زنگ زدید به ما مربوط نمیشه و خودتون باید از طریق مراجع قضایی اقدام کنید به اتحادیه باربری هم رجوع کردم گفت شما به شرکت باربری تماس نگرفتید و باید از راننده شکایت کنید .

  • سلام.
    باری به باربری فخار ترابر در مشهد در تاریخ ۱۲ بهمن تحویل دادیم که به تهران ارسال شود
    ۲۴ بهمن با ما تماس گرفتن که بار نرسیده بعد از پیگیری مشخص شد که بار به باربری دیگری برای ارسال فرستاده
    بعد حالا بار مورد نظر گم شده
    حالا باربری فخار جوابگو نیست باید چکار کنیم؟
    ارزش ریالی بار هم قابل توجه هست
    ما باید چکار کنیم؟

  • سلام راننده ای بنام محسن ذبیحی بارمو دزدیده چطوری میتونم ازش شکایت کنم اشتباهم این بود از شرکت باربری سفارش بار ندادم مستقیم به راننده زنگ زدم البته از طریق دیوار اون در ابتدای کار بهم گفت شرکت باربریه بعد فهمیدم دروغ گفته؟

  • سلام تمام وسایل هام رو خرد خاک شیرکردن از دیوار زنگ زدم نوشته بودند باربری بزرگ الهیه الان میگم میرم ازتون شکایت میکنم مدیرشون با پررویی میگه تو به ما بار ندادی معلوم نیست به کجا بارتو دادی درصورتیکه به شخص خودش با شماره خودشون تماس گرفتم. لطفا راهنماییم کنید. ممنون

    • سلام شما اصلا نباید از برنامه دیوار جهت سفارش بار خود استفاده میکردید لذا از این برنامه حتی افراد عادی یا کارگر ساده می تواند برای درج تبلیغ خود استفاده نماید بدون قبول هیچگونه مسئولیتی. شما می بایست وارد سایت شرکت های باربری دارای نماد اعتماد الکترونیکی دار قابل استعلام از وزارت صنعت و معدن شده یا از طریق ۱۱۸ شرکت های ثبت شده را دنبال می کردید و یا حتی از طریق اتحادیه باربری درون شهری استعلام می گرفتید که شرکت مذکور ثبت شده است یا خیر

    • معمولا شرکت های باربری در ابتدای کار به شما اعلام می کنند که تلویزیون جز اقلام مسئولیت پذیر نیست و مسئول حمل آن با شخص و خودرو شماست. برای اینکه مشکلاتی از این قبیل بر نخورید باید به شرکت هایی که مردم آن ها را پیشنهاد می دهند یا به نحوه عملکرد پرسنل و کارگران آنها توجه نمایید تا حداقل این دانش را داشته باشند تا شما را راهنمایی کنند و در حمل کالای شما هم مسئولیت پذیر باشند.

  • با سلام سئوال من اینه چرا مسئول رسیدگی در باربری نداریم امروز بعداز ۱۳ روز بارم که کمک جلووعقب پرایدهست میگن ۱۶۵تومان کرایه اونجا که طی نمی کنن .

  • با سلام و وقت بخیر بنده تاریخ ۱۴۰۰/۷/۳ از مشهد باربری الماس باری داشتم که قرار بود از تبریز تحویل بگیرم ولی الان که اینو مینویسم ۱۴۰۰/۷/۱۱ هست و هنوز بار دستم نرسیده و فقط امروز فردا میکنن و هیچکس جواب درست و حسابی به من نمیده که این یک نوع ضعف بسیار جدی هست تو باربری و هیچکس رسیدگی نمیکنه خیلی جالبه

  • از باربری ماشین گرفتم دیر که اومدن هیچی وقتی اومدن خودمون هم کمک کردیم بعد ساعتی طی کردم باهاشون
    وقتی اومدن دیروقت بوده ما رو گذاشتن در تنگنا بعد گفتن ما کنترات می‌بریم پول اضافی آزمون گرفتن من چطوری باید پیگیر این کلاهبرداری باشم واسه هر لوازم جداگانه پول گرفتن کاری که میخواسته ۳ ساعته جمع بشه رو تهدید کزدن اگر ساعتی به ما پول بدین ۵ ساعت زمان میزاریم براش من هم مجبور شدم که مبلغ اضافه تر بدم که بار رو جابجا کنن کجا باید پیگیری کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)