اسوده خاطر باباربری سجاد۵۰%تخفیف درمشهد

اسوده خاطر باباربری سجاد۵۰%تخفیف درمشهد

اتوبار اینترنتی مدیربار در زمینه قیمت گذاری به صورت کاملا هوشمند و ثابت عمل میکند. شما میتوانید تک تک آیتم هایی که برای شما هزینه بر است را انتخاب کرده و تاثیر آن را بلافاصله در قیمت ببینید. یکی از معضلات صنعت اسباب کشی همین قیمت گذاری است که مدیربار تلاش میکند با تعرفه های مشخص باربری و اسباب کشی هوشمند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

اولین قدم انتخاب نوع اتوبار ، اقلام سنگین و هزینه بر و نوع خدمات کارگری مورد نیاز

انتخاب اتوبار

اولین قدم برای قیمت گذاری سرویس اتوبار شما انتخاب نوع اتوبار مربوطه است. شما میخواهید که خاور (کامیون) برای اسباب کشی رزرو کنید ، میخواهید نیسان وانت کرایه کرده یا وانت عادی برای باربری خود بگیرید. همگی بلافاصله در پایین صفحه قیمتشان پدیدار میشود.

در حال حاضردر سه ماهه اول سال ۹۹ کامیون حمل بار برای سه ساعت سرویس (به همراه تخلیه و بارگیری) ۲۱۰ هزار تومان ، نیسان برای ۲ ساعت ۱۰۰ هزار تومان با تخلیه و بارگیری و وانت بار۶۰ هزار تومان برای ۲ ساعت سرویس هزینه گزاری میشود. اما به زودی قرار است براساس همین قیمت گذاری ، هوش مصنوعی قیمت گذاری کند یعنی اگر شما ۲ ساعت با کامیون کار داشتید حساب کند تا شما پول کمتری بپردازید همچنین شلوغی و خلوتی خیابان ها ، عرضه و تقاضا و … در قیمت گذاری دخیل باشند مانند کاری که تاکسی های اینترنتی مثل اسنپ و تپسی انجام میدهند.

انتخاب اقلام هزینه بر باربری

اقلامی مانند پیانو آپرایت یا کنسول ( پیانو رویال شامل خدمات مدیربار نمیشود) ، بوفه ، گاوصندوق ، یخچال ساید یا در ابعاد ساید، تردمیل و الپتیکال که برای کارگرها مشکل هستند و به راحتی درآسانسور جا نمیشوند. جزو اقلام هزینه بر محسوب شده و مبلغی بلافاصله در صورت انتخاب به قیمت پایین صفحه اضافه میشود.

تعرفه خدمات کارگری مدیربار

خدمات کارگری مدیربار علاوه بر خدمات باربری عادی برای ۳ ساعت ۷۵ هزار تومان است، که شامل در انتها لازم نیست انعام اضافی بپردازید.(اگر واقعا راضی بودید به اختیار خود بپردازید) . خدمات جدیدی مثل کارگر فنی که لوستر ، گاز ، پرده و.. را برای شما بازمیکند و ۲۰۰ هزار تومان دریافت میکند ، کارگر بسته بندی آقا یا خانم که در مبدا وسایل شما را بسته بندی میکنند و ۷۵ هزار تومان دریافت میکنند و کارگر چیدمان که در مقصد به شما کمک میکند تا وسایل خود را با هزینه ۷۵ هزار تومان چیدمان کنید. اسوده خاطر باباربری سجاد۵۰%تخفیف درمشهد

درمورد کارگر باربری که ساعتی هزینه خود را دریافت میکند نیز با استفاده از هوش مصنوعی به شما قیمت دقیق تری میدهیم.

مرحله دوم ثبت سفارش مدیربار

انتخاب زمان سرویس اسباب کشی و حمل بار است که در قیمت تاثیری ندارد اما شما میتوانید برای هرروزی که بخواهید رزرو کنید. اگر این رزرو را از روز سه شنبه انجام دهید با تخفیف همراه خواهد بود و اگر سفارش خود را از آخر هفته برای یک شنبه انجام دهید نیز تخفیف شامل حال شما میشود. برای گرفتن کد تخفیف به اینستاگرام مدیربار مراجعه کنید. اسوده خاطر باباربری سجاد۵۰%تخفیف درمشهد

گام سوم تاثیر فاصله مبدا و مقصد ، طبقات مبدا و مقصد و داشتن آسانسور بار

در آخر برای نهایی شدن قیمت باید طبقه ی مبدا و مقصد را مشخص کنید و اگر آسانسور بار در هر یک از این دو مکان وجود دارد آن را قید کنید. (آسانسور بار آسانسوری است که بتوان با آن اقلام هزینه بر را حمل کرد.) در هر مرحله از انتخاب شما قیمت در جا تغییر کرده و میتوانید قیمت جدید را تا نهایی شدن مشاهده کنید.

در آخر شمراه تلفن خود را وارد کرده و تیک قبول مقررات را میزنید.

به همین راحتی ، سپس مشخصات راننده برای شما ارسال شده و تیم پشتیبانی مدیربار و راننده برای هماهنگی با شما تماس میگیرند.

قیمت گذاری با استفاده از ناظر و تیم پشتیبانی

شما میتوانید با پشتیبانی مدیربار تماس گرفته و با آنها به صورت تلفنی صحبت کنید و اقلام هزینه بر ، سایز آسانسور ، تعداد وسایل و… را بگویید آنها میتوانند شما را برای ثبت سفارش بهتر و عدم ضایع شدن حق شما راهنمایی کنند. همچنین میتوانید برای کمترین تغییر در قیمت نهایی ، عدم به مشکل خوردن با کارگران برای پرداخت انعام و.. از پشتیبانی مدیربار درخواست ناظر کنترل کیفیت مدیربار را بکنید.

اگر این مطلب برای شما مفید واقع شد همین حالا روی ثبت سفارش و رزرو اسباب کشی مدیربار کلیک کرده و به سپری کردن تمامی این مراحل یک اسباب کشی آسان ، با قیمت مناسب و مطمئن را تجربه کنید.

اسوده خاطر باباربری سجاد۵۰%تخفیف درمشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “اسوده خاطر باباربری سجاد۵۰%تخفیف درمشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)