بالابر اسباب کشی چیست؟

بالابر اسباب کشی چیست؟

بالابر اسباب کشی از روش‌های جابجایی، اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل است که در کشورهای خارجی مثل هلند یا کره مرسوم است. در کنار کارگر اسباب کشی منزل،‌ آسانسور حمل بار و استفاده از جرثقیل می‌توان با استفاده از بالابر یا جرثقیل بالابر اسباب و وسایل منزل را از طریق پشت بام یا پنجره به داخل منزل انتقال داد.

بالابر اسباب کشی چیست؟

بالابر اسباب کشی در ایران

استفاده از بالابر برای اسباب کشی در ایران مرسوم نیست و در ایران بیشتر از طریق راه پله و با قدرت بدنی کارگر اسباب کشی وسایل جابجا می‌شود. در جدول زیر روش های مختلف حمل اثاثیه منزل در ایران و جهان آمده است.

[aparat id=’DpldZ’]

روش های حمل اثاثیه منزل در ایران و جهان

روش اول کارگر اسباب کشی
روش دوم آسانسور حمل بار
روش سوم جرثقیل حمل اثاثیه منزل
روش چهارم بالابر اسباب کشی

 

در ویدیوی زیر روش های استفاده از بالابر برای اسباب کشی نشان داده شده است. منابع تهیه این ویدیو به انگلیسی: (۱) و (۲) و (۳) و (۴) و (۵) هستند.

بالابرهای ویژه جابه جایی اجسام پراتیکا ساخت شرکت CTE ایتالیا دستگاه هایی کاربردی، ایمن، قابل اطمینان، کوچک و دارای طراحی مدرنی است که قابلیت کار در فضاهای محدود و بسته را داراست. در طراحی این دستگاه حداکثر تلاش ممکن صورت گرفته است تا کار اپراتور تا حد ممکن تسهیل گردد. همچنین به خاطر طراحی ارگونومیک این دستگاه حداکثر قدرت مانور حاصل می گردد. بالابرهای ویژه حمل محموله پراتیکا به کار فیزیکی اپراتور نیازی نداشته و به دلیل سیستم جلوگیری از سقوط بار نردبان که شامل تجهیزاتی است که تا ۳۱ متر قابل امتداد می باشد، حداکثر ایمنی برای اپراتور فراهم می گردد.

اسباب کشی آنلاین در مشهد

اسباب کشی آنلاین را به صورت حرفه ای را با ما تجربه کنید.  مدیربار پیشتاز در بحث حمل بار و اسباب کشی آنلاین بهترین تجربه را به شما هدیه می دهد. کسب رضایت مخاطبان این سرویس از ابتدا تا کنون از افتخارات مدیربار به حساب می آید. اگر می خواهید اسباب کشی آنلاین کنید تنها یک تماس بگیرید تا سخت ترین کار را به آسانترین تبدیل کنید.

راهنمایی و مشاوره اسباب کشی

شما می توانید با ارتباط با ما از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان اسباب کشی آنلاین مدیربار بهره مند شوید. این مشاوره و نظرات کارشناسی به شما کمک می کند تا بتوانید زمان مناسب را برای خود رزرو کنید. همچنین در کنار بهترین زمان برای اسباب کشی می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را درباره نحوه جابه جایی و بسته بندی وسایل سنگین و سبک خود کسب کنید. مدیربار بهترین تجهیزات را در این سرویس به شما ارائه خواهد داد.

سرویس هوشمند اسباب کشی آنلاین

اپلیکیشن و سرویس هوشمند مدیربار این امکان را به شما می دهد تا بار شما در کمترین زمان ممکن به وسیله نزدیکترین و کم ترافیک ترین راه به مقصد برسد. این در حالی است که شما هنگام جابه جایی بار توسط ماشین باربری می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر اسباب منزل خود را در نقشه مشهد رصد کنید.

همچنین این سیستم امکان این را به شما می دهد تا قبل از اقدام به اسباب کشی ابتدا استعلام قیمت هزینه های اثاث کشی تان را توسط اپلیکیشن و کارشناسان بررسی کنید. برای استفاده از این سرویس می توانید اپلیکیشن مدیربار را دانلود کنید. همچنین کارشناسان اسباب کشی مدیربار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته از طریق بخش چت آنلاین وب سایت یا شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ با شما در تماس هستند تا بتوانند به سوالات و مشکلات شما در حوزه اسباب کشی پاسخ دهند.

سیستم رزو آنلاین مدیربار

یکی از امکانات مدیربار سیستم رزرواسیون آنلاین و غیرحضوری است. این بخش به شما کمک می کند تا با انتخاب خدمات مورد نظرتان بتوانید برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین صورت حساب دریافت کنید  و از قیمت ها مطلع شوید و در صورت صلاحدید چند روز قبل با اطمینان کامل یک ماشین ما را برای اسباب کشی خود در اختیار بگیرید.

دسترسی آسان به مدیربار یکی از شرایط ویژه ما است. بار و اسباب منزل شما با سرعت و دقت عمل بالا جابه جا می شود. دیگر نگران سلامت اسباب خود نباشید، به خاطر داشته باشید همکاران ما در مدیربار به جای چشمان شما عمل میکنند. ضمن قدردانی از انتخاب شما از شما می خواهیم تا برای بهبود سرویس ها نظرات خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

۱ دیدگاه در “بالابر اسباب کشی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)