بورس هر لوازم خانه کجا هستند

بورس هر لوازم خانه کجا هستند

شاید برای شما سوال پیش بیاید که بورس پرده ، پارچه، مبل ، لوازم کمپ ، لوازم آشپزخانه و… ( به طور کلی بورس لوازم خانه) کجا هستند، دراین مقاله میخواهیم به بررسی این بورس ها بپردازیم. اگر بخواهید میتوانید سرویس حمل بار و اسباب کشی خود را با هزینه کم از مدیربار سفارش دهید.

بسیاری از شهرهای ایران خیابان های مشهوری دارند که به دلیل فروشگاه ها و پاساژهایشان مشهور شده اند و اصطلاحا بورس یک محصول خاص می باشند. بعضی خیابان های مشهور نیز از قدیم به عنوان بازارهای مشهد شناخته می شد. مثلا خیابان دانشگاه برای کیف و کفش، خیابان راهنمایی برای مانتو و خیابان سعدی برای لوازم الکترونیکی مشهور بود. در سال های اخیر مدیران شهری سعی کرده اند با مجوز دادن به ساخت مراکز خرید بزرگ و مال ها این فروشگاه های خیابانی را به آن مراکز منتقل کنند. با این حال بیشتر این بازارهای مشهد هنوز به عمر خود ادامه می دهند و بر رونق سابقِ خود هستند. در ادامه به معرفی هر یک از این خیابان ها می پردازیم.

بورس هر لوازم خانه کجا هستند

۱. خیابان جنت مشهد

خیابان جنت از بازارهای مشهد برای پوشاک به خصوص لباس مجلسی است. این خیابان جزو قدیمی ترین مناطق شهر مشهد است و به ارگ قدیم شهر و محله حکومتی چهارباغ قدیم وصل بوده است. هم اکنون یک سرِ آن در محله قدیمی به باغ ملی و خیابان امام خمینی وصل می شود و سر دیگر آن به خیابان دانشگاه می رسد. خیابان جنت تنها برای عبور عابران پیاده امکان تردد دارد. در دو سوی آن مغازه ها و پاساژهای متعددی ردیف شده اند که در تور مشهد همیشه مورد توجه گردشگران می باشند.

خیابان جنت پارکینگ ندارد و برای این منظور باید از خیابان های اطراف یا پارکینگ آلتون در خیابان دانشگاه استفاده کرد.

جاذبه های نزدیک خیابان جنت مشهد : باغ ملی،برج آلتون، حرم مطهر.

مسیر دسترسی خیابان جنت مشهد : اتوبوس به مسیرهای مختلف و حرم از ایستگاه باغ ملی. اتوبوس های خیابان دانشگاه (یک طرفه، به سمت تقی آباد، کوهسنگی، وکیل آباد و…)

۲. گشت زدن در بازار خیابان سعدی مشهد

خیابان سعدی بورس لوازم الکترونیکی، وسایل صوتی و تصویری مثل فلش مموری و تلویزیون و این قبیل اقلام است. یک پاساژ قدیمی به نام پاساژ مهتاب هم دارد که از گذشته برای خرید کتاب های درسی مدارس پر طرفدار بوده است. ابتدایِ خیابان سعدی، فلکه سراب است که در طرح های جدید شهرسازی تغییرات زیادی به خود دیده است. در این محل ایستگاه مترو احداث شده و می توان از طریق آن به بخش های مختلف شهر منتقل شد و بازارهای مشهد را به شکلی دیگر تجربه کرد. انتهای این خیابان نیز به انتهای خیابان امام خمینی می رسد و فاصله چندانی با میدان شهدا ندارد. فاصله آن تا اول خیابان شیرازی ۰.۲ کیلومتر است. از میدان شهدا می توان مستقیم به سمت حرم مطهر مشرف شد.

جاذبه‌های نزدیک خیابان سعدی مشهد : میدان شهدا، بازار شاهین فر(بازار کاغذ دیواری، وسائل نقاشی و کار هنری)، دروازه طلایی، هتل پردیسان مشهد.

مسیر دسترسی خیابان سعدی مشهد : ایستگاه مترو در فلکه سراب. یک ایستگاه اتوبوس در داخل خیابان سعدی به سمت میدان شهدا و مرکز شهر

۳. خیابان هفده شهریور مشهد

خیابان ۱۷ شهریور در انتهای بازار رضای مشهد است. این خیابان مرکز خرید لوازم آرایشی و پوشاک به خصوص لباس زیر است. از آنجا که تمرکز خیابان ۱۷ شهریور بر عمده فروشی است قیمت ها مناسب تر از سایر نقاط شهر به نظر می رسد ولی در چند سال اخیر با افتتاح مراکز خرید و پاساژهای بزرگ احتمالا بسیاری از اقلام آن از نظر قیمتی با سایر نقاط شهر برابری می کند. اگر به مشهد آمده اید و به دنبال قیمت مناسب تر هستید فروشگاه های این خیابان را خوب بگردید و مغازه های ارزانش را پیدا کنید چون اختلاف قیمت در این مغازه ها خیلی به چشمتان خواهد آمد. اگر به این سمت از شهر رفتید سراغ خیابان عنصری را هم بگیرید چون آنجا می توانید شلوارهایی با قیمت مناسب پیدا کنید. انواع شلوار پارچه ای، جین و کتان با قیمت های یکدست در مغازه های این خیابان به فروش می رسد.

جاذبه های نزدیک خیابان هفده شهریور مشهد : مرکز خرید و مجتمع گردشگری آرمان، بازار رضای مشهد.

۴. خیابان-بازار طلاب مشهد

خیابان طلاب از بازارهای مشهد و بورس مانتو و شلوار به خصوص فرم های اداری زنانه است. با این حال مانتوهای اسپرت و مجلسی هم در آنجا فراوان است. قیمت پوشاک در این منطقه نسبت به سایر نقاط شهر مناسب تر است و در آن هم محصولات با کیفیت و هم اقلام  کم کیفیت مشاهده می شود. اگر عازم مشهد شده اید و جزو افراد خوش پسند هستید باید خیابان ایثار را کامل زیر و رو کنید تا فروشگاه های شیک تر و پوشاک زیباتر را پیدا کنید.

مرکز خرید ایثار تقریبا به حرم مطهر نزدیک است. بعد از خیابان طبرسی بین خیابان مفتح و علیمردانی می توانید مغازه هایی را که به ردیف شده و پوشاک عرضه می کنند ببینید.

جاذبه های نزدیک بازار طلاب مشهد : بازار فردوسی، حرم مطهر.

۵. خیابان راهنمایی مشهد

خیابان راهنمایی محله ای شیک و از بازارهای مشهد برای فروش مانتو است ولی در کنار آن انواع پوشاک زنانه مثل روسری و کفش نیز به چشم می خورد. می توانید به این خیابان بیایید و کیف و کفش و روسری سِت را به راحتی خریداری کنید. مغازه های خیابان راهنمایی تنها در راسته خیابان اصلی مشغول هستند و داخل کوچه ها عموما منازل مسکونی است. با این حساب تعداد مغازه ها چندان زیاد نیست ولی در بین مشهدی ها و مسافرانِ مشهد خیلی معروف است و عموما به روز ترین مدها و مدل ها در آنجا عرضه می شود.

با اینکه خیابان راهنمایی پوشاک نسبتا شیک و به روز ارائه می کند ولی در فصل های مختلف سال تخفیف هایی بسیار خوب دارد و می توان بهترین تولیدات را با قیمت هایی بسیار خوب در آنجا پیدا کرد.

جاذبه های نزدیک خیابان راهنمایی مشهد : برج سلمان، بازار گوهرشاد در بلوار سازمان آب، بیمارستان قائم و ساختمان های پزشکی مهم برای گردشگری سلامت مشهد در خیابان احمد آباد بورس هر لوازم خانه کجا هستند

۶. شب گردی در بازارهای بلوار سجاد مشهد

بلوار سجاد از محله های قدیمی و مرفه نشین شهر مشهد است. بازارهای مشهد در بلوار سجاد به صنف خاصی اختصاص ندارد ولی بسیاری از برندهای مطرح در اصناف مختلف از لوازم الکترونیکی تا پوشاک و کیف و کفش در آن پیدا می شود. شیک ترین و لوکس ترین محصولات را می توان در این منطقه پیدا کرد. جوان ها معمولا شب ها برای گشت و گذار در بازار سجاد و یا رفتن به کافه ها و بوستان های این منطقه به آنجا می روند. در این خیابان می توان مراکز خرید لوکسی برای محصولات مختلف سراغ گرفت.

جاذبه های نزدیک به بلوار سجاد مشهد : پارک ملت مشهد، مجموعه آبی ارمغان

مسیر دسترسی به بلوار سجاد مشهد : بلوار سجاد ایستگاه مترو ندارد ولی از آنجا اتوبوس هایی به سمت مرکز شهر و جاهای دیدنی مشهد وجود دارد.

بورس هر لوازم خانه کجا هستند

۷. بازار خیابان دانشگاه مشهد

خیابان دانشگاه بورس کیف و کفش است. مغازه های کفش فروشی در این خیابان آنقدر فراوان و متنوع است که یک خانواده با سلایق مختلف می توانند وارد آن شوند و کفش مورد نظرشان را از کوچک تا بزرگ در آن پیدا کنند. قیمت های مغازه ها تقریبا یکسان و همگی در حد معمول است. در این خیابان خبری از برند به خصوصی نیست مگر اینکه وراد برج آلتون شوید. خیابان دانشگاه از ابتدای میدان شریعتی شروع می شود و تا میدان شهدا ادامه پیدا می کند ولی تقریبا بخش عمده آن از میدان شهدا تا چهارراه دکترا یک طرفه است و فقط اتوبوس ها و تاکسی های خطی می توانند از لاین مخصوص تردد کنند. بورس هر لوازم خانه کجا هستند

جاذبه های نزدیک به خیابان دانشگاه مشهد : پردیس سینمایی هویزه، سینما آفریقا، پارک کوهسنگی( در امتداد خیابان دانشگاه)

مسیر دسترسی به خیابان دانشگاه مشهد : اتوبوس های داخل خیابان دانشگاه به سمت مرکز شهر (میدان شهدا) و از سوی دیگر به سمت شرق مشهد و پارک ملت و ییلاقات می روند. ابتدا و انتهای این خیابان نیز ایستگاه متروی شریعتی(خیابان تقی آباد) و ایستگاه فلکه سراب است.

۸. بازارهای خیابان هاشمیه مشهد

بسیاری از مغازه های تازه ساز و پاساژهای جدید و مدرن لباس فروشی شهر در این خیابان وجود دارد. در بلوار هاشمیه می توانید محصولات متنوعی را پیدا کنید ولی بیش از همه می توان به دنبال جدیدترین مدهای بازار پوشاک رفت. بلوار هاشمیه از بلوار ملک آباد منشعب می شود و تقریبا از مرکز شهر به دور است ولی جزو مناطق نسبتا جدید شهر مشهد به شمار می رود. بورس هر لوازم خانه کجا هستند

جاذبه های نزدیک به خیابان هاشمیه مشهد : پارک خورشید، پارک ملت، ییلاقات مشهد مثل طرقبه و شاندیز، مجتمع گردشگری کوهسر و…

۹. خیابان شیرازی؛ از پرجاذبه ترین بازارهای مشهد

این خیابان از یک سو به حرم مطهر و از سوی دیگر به میدان شهدا می رسد بنابراین طبیعی است که این بخش از بازارهای مشهد همیشه شلوغ و مرکز تجمع زوار امام رضا باشد. این خیابان بیش از همه به مغازه های سوغات فروشی یا محصولات دم دستی ارزان قیمت شهرت دارد. در واقع بیشتر محصولاتی که مورد نیاز زوار و مسافران است در این خیابان یافت می شود. سوغاتی های خوراکی از قبیل زرشک و زعفران، سوغاتی هایی مثل تسبیح و جانماز، موارد مصرفی همچون لباس های راحت، دمپایی و اقلامی از این دست. در سال های اخیر برج های خرید بزرگ و لوکسی در این خیابان افتتاح شده که در مقابل حرم مطهر قرار گرفته و علاوه بر مرکز خرید، هتل نیز می باشند. این مراکز از مهمترین جاذبه های تور مشهد به شمار می روند.

جاذبه های نزدیک به خیابان شیرازی : حرم مطهر، باغ نادری، راه آهن مشهد

مسیر دسترسی به خیابان شیرازی : اتوبوس های خطی از مسیرهای مختلف وارد خیابان شیرازی می شوند ولی این خیابان ایستگاه مترو ندارد.

۱۰. بازار خیابان های خسروی و اندرزگوی مشهد

خیابان خسروی نو یا همان اندرزگوی جدید از خیابان های متصل به حرم مطهر است. ورودی باب الجواد از سمت صحن جامع رضوی به این خیابان می رسد. این خیابان به سمت فلکه آب یک طرفه است و تنها اتوبوس ها و وَن های تور مشهد می توانند از آن تردد کنند.

در امتداد خیابان خسروی نو(اندرزگو) خیابان دیگری به نام خسروی وجود دارد که بورس اقلام عروس و داماد است. قیمت ها نیز مناسب است. مشابه این بازار در خیابان طلاب نیز وجود دارد و عده ای که لاکچری تر خرید می کنند برای خرید عروسی به خیابان سجاد می روند.

مسافرانی که در هتل درویشی یا هتل قصر طلایی اقامت دارند، دسترسی راحتی به این خیابان دارند.

جاذبه های نزدیک : حرم مطهر، باغ ملی، بازاچه سراب، گنبد سبز، بازار رضا

مسیر دسترسی بازار خیابان های خسروی مشهد : اتوبوس های خطی داخل این دو خیابان که به سمت الماس شرق، کوهسنگی، شرق و شمال شهر می روند.

بورس هر لوازم خانه کجا هستند

اگر از این مطلب استفاده کردید برای رزرو و درخواست حمل بار و همچنین اثاث کشی از این لینک استفاده کنید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)