حمل صنفی کالای مشهد
اگر مغازه ای تاسیس کرده اید یا کسب و کاری هستید که در حال رشد هستید و نگران آن هستید که هزینه ی حمل بار و ارسال خرید مشتری برای شما زیاد در بیاید ، مدیربار راهکاری مناسب برای شما تدارک دیده است . در این مقاله میخواهیم به بررسی حمل صنفی کالای مشهد بپردازیم.
حمل بار ارزان و با تخفیف
ما در مدیربار | اپلیکیشن و وبسایت باربری برای شما صاحبین کسب و کار تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته ایم اگر کنار مغازه ی خود یک وانت همیشگی ندارید و کار شما فروش کمد ، جاکفشی و مبل است یا اگر وبسایتی هستید که آثار هنری و تزئینی با وزن بالا میفروشید و نیازمند یک وانت هستید تا خرید مشتری را به او تحویل دهد یا هر استارت آپی هستید که در زمینه ای فعالیت میکنید که نیاز به یک همکار برای باربری دارید و هر موضوع دیگر این تخفیف مخصوص شماست.
باربری با تخفیف | چگونه این تخفیف شامل حال من میشود؟ چگونه تخفیف بگیرم.
شما میتوانید با شماره تلفن مدیربار تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی مدیربار در مورد کسب و کار خود و این که روزانه یا هفتگی چقدر نیاز به حمل بار دارید ، صحبت کنید . سپس آنها مطابق با کسب و کار شما تا ۵۰ درصد تخفیف به شما اختصاص میدهند و بعد از آن میتوانید از طریق وبسایت ، اپلیکیشن یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.
مدیربار چه سرویس هایی به کسب و کار من ارائه میدهد؟
مدیربار برای شما کامیون ، نیسان وانت ، وانت عادی و کارگر باربر، بسته بندی ، چیدمان و فنی ارسال میکند که میتواند نیاز های شما را برای باربری یا اسباب کشی برطرف کند. اگر این مطلب برای شما جالب بوده است میتوانید به صفحه اصلی وبسایت مدیربار مراجعه کرده و شماره تلفن را پیدا کنید.
در طول روز تعداد بالایی از افراد برای حمل بار و کالای خود از خدمات باربری استفاده مینمایند و امروزه با توجه به حجم بالای تجارت و مبادلات و یا حتی جابجایی اثاثیه، قرارداد خدمات باربری به یکی از مهمترین مسائلی که افراد درگیر آن هستند، تبدیل شده است.
بطور کلی، عموماً در جامعه چنین است که مشتریان پس از اینکه شرکت باربری مدنظرشان را انتخاب نمودند، به دفتر شرکت مراجعه مینمایند و قراردادی مبنی بر حمل و نقل کالاهای مدنظر تنظیم مینمایند. اما نکته جایی است که اشخاص نسبت به این قرارداد آگاهیهای لازم را ندارند و از این رو پس از انعقاد قرارداد و بروز مشکل متوجه نکات قرارداد منعقده میشوند.
از این رو به جهت اینکه در این قرارداد نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاهی داشت، در این مطلب بر آنیم تا به مهمترین نکات قرارداد پیمانکاری خدمات مذکور بپردازیم تا از بروز مشکلات و اختلافات آینده جلوگیری نماییم. حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد
حمل صنفی کالای مشهد
پیمانکاری چیست؟
در دنیای امروز کسبوکارها نیاز به قرارداد پیمانکاری بیش از هر زمان دیگری ملموستر شده است. با آنکه این قرارداد ممکن است بیشتر در زمینههای ساخت و ساز به کار گرفته شود، اما از آن میتوان در هر موضوعی که دارای نوع رابطه پیمانکاری است استفاده کرد. گاهی این سوال پیش میآید که نیاز به قرارداد پیمانکاری خدمات در چه زمینهها و چه موقعیتهایی به جز ساخت و ساز و امور ساختمانی احساس میشود؟ در پاسخ باید بین طبیعت امور کاری تفکیک قائل شد. برخی امور به دلیل دارا بودن ویژگی استمرار، نیازمند ادامه رابطه کاری بین طرفین قرارداد است.
به طور مثال ممکن است کارفرمایی برای توزیع کالایش نیازمند خدمات حمل و نقل جادهای باشد. در این مورد وی میتواند از قرارداد پیمانکاری حمل و نقل برای پروژه توزیع کالایش بهرهمند شود یا مثلا زمانی که یک کسب و کار کوچک یا بزرگ نیازمند طراحی وبسایت یا توسعه اپلیکیشن خود باشد میتواند با یک برنامهنویس یا طراح وبسایت، بوسیله قرارداد پیمانکاری ارتباط برقرار کند.
حمل صنفی کالای مشهد
نکات مهم در خصوص قرارداد خدمات باربری
نکته ۱: در قرارداد خدمات باربری باید مشخصات وسیلهای که قرار است با آن باربری صورت بگیرد درج شود.
نکته ۲: به یاد داشته باشید که مبدأ و مقصد باربری باید دقیق مشخص گردد.
نکته ۳: هزینه حمل و نقل بار به صورت واضح و به عدد و حروف بر اساس ریال با درنظر گرفتن وزن بار و همچنین طبق تعرفه وزارت راه و نرخ مصوب اتحادیه باید در قرارداد درج شود.
نکته ۴: مدت اجرای قرارداد با ذکر روز و تاریخ شمسی و رسمی کشور مشخص شود.
نکته ۵: نحوه پرداخت وجه نیز در قرارداد خدمات باربری میبایست معین گردد. حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد
به طور نمونه درج شود که:
۴۰ درصد از مبلغ کل جابهجایی پیش از بارگیری باید پرداخت شود و بقیه مبلغ به صورت نقد یا چک وصول میگردد.
نکته ۶: کسورات قانونی باید در قرارداد درج شود. در اصل مالیاتی که بابت حمل و نقل از سوی سازمانهای مربوطه تعیین شده مطرح شود و ذکر گردد که لازم الاجراست.
نکته ۷: توجه گردد که حق تمبر بارنامه به عهده شرکت صادر کننده بارنامه است.
نکته ۸: در مورد هزینه ترمینال، عوارض شهرداری و باسکول نیز باید در نظر داشت که متصدی حمل و نقل مسئول است.
نکته ۹: شرایط حمل و نقل میبایست به صورت واضح و با شرحی کامل مطرح شوند. بدین معنا که هیچ نقطه ابهامی برای طرفین قرارداد وجود نداشته باشد.
به طور مثال مستقر شدن فردی از طرف ارسال کننده در مکان تخلیه بار و همچنین محل بارگیری در تمام مدت حمل و نقل یکی از شرایط جا به جایی است.
نکته ۱۰: در رابطه با مفقود شدن لوازم و یا خسارت وارد شده به اموال بایستی مشخص شود که بر عهده چه کسی خواهد بود.
به این معنا که آیا این موضوع بر عهده متصدی حمل و نقل است یا خیر؟ حمل باراصناف | قراردادهای B2B | تعدادبار زیاد
نکته ۱۱: اگر ماشینهای حمل بار بیش از حد در محل بارگیری و یا تخلیه بار معطل شوند به ازای هر ساعت زمان صرف شده هزینه جداگانهای در نظر گرفته میشود.
نکته ۱۲: متصدیان حمل و نقل حق دریافت مبالغی برای بارنامه، بارچینی، انعام، انبارداری و مواردی از این قبیل را ندارند و این موضوع بایستی در قرارداد ذکر شود.
نکته ۱۳: ارسال کننده بار، لوازم و اثاثیه بایستی آدرس دقیق مبدأ و مقصد، تعداد کالا، طرز بسته بندی آنها، وزن و محتویات بستهها، همچنین مدت زمان تحویل کالا و آدرس را کاملاً شفاف در قرارداد درج کند و شرکت را در جریان موارد ذکر شده قرار دهد در غیر این صورت مسئولیت هر نوع خسارت و دیرکردی بر عهده او خواهد بود.
نکته ۱۴: محل تخلیه بار باید به گونهای تعیین شود که از نظر مقررات راهنمایی و رانندگی مشکلی برای شرکت حمل و نقل به وجود نیاورد.
نکته ۱۵: در قرارداد خدمات باربری باید که شرایط خاص و غیر منتظره مانند سیل، جنگ، زلزله، تحریم و… تحت عنوان فورس ماژور مطرح شوند.
به طور نمونه اگر که شرایط خاصی در حین کار برای متصدی جابهجایی پیش آید که منجر به تعویق و تأخیر در تحویل کالا شود و یا حادثهای رخ دهد که باعث خسارات مالی برای مشتری شود میبایست نسبت به آگاه کردن وی اقدام کند و اگر آگاهی صورت نگیرد ضمانت اجرایی اعم از فسخ و… در بر خواهد داشت.
نکته ۱۶: به یاد داشته باشید که شرایطی که موجب فسخ قرارداد میشوند مانند تخلف در اجرای هر یک از موارد ذکر شده در قرارداد در این قرارداد باید مطرح شوند.
نکته ۱۷: به جهت اینکه امکان ایجاد اختلاف در این نوع قراردادها بسیار بالاست باید که در خصوص اختلافات نیز تدابیری اندیشیده شود.
به عنوان مثال میتوان درج نمود که:
در مواردی که اختلاف میان هر یک از طرفین قرارداد ایجاد شود و با مذاکره حل نشود از طریق داور میبایست پیگیری شود، در صورت عدم قبول داوری نیز میبایست به مراجع صالح قضایی مراجعه نمود. حمل صنفی کالای مشهد
نیاز به قرارداد خدمات باربری دارید؟
در نهایت باید بیان داشت که شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد نیاز باشد که قرارداد خدمات باربری تنظیم نمایید. از این رو برای عدم ایجاد مشکل و اختلافات در آینده، توصیه میشود که به نکات فوق که از مهمترین نکات قرارداد خدمات باربری است توجه نمایید و پیش از انعقاد قرارداد نسبت به نکات آن آگاهیهای لازم را کسب نمایید. ضمناً در این راستا اگر قصد انعقاد قرارداد خدمات باربری را دارید، میتوانید با مشاوران ما در تیم حقوقی وینداد تماس حاصل نمایید. تیم حقوقی وینداد با تکیه بر دانش و تجارب موفق خود آمادگی ارائه مشاوره حقوقی و تنظیم قراردادهای مورد نیاز شما را دارد.