حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد

حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد

اگر مغازه ای تاسیس کرده اید یا کسب و کاری هستید که در حال رشد هستید و نگران آن هستید که هزینه ی حمل بار و ارسال خرید مشتری برای شما زیاد در بیاید ، مدیربار راهکاری مناسب برای شما تدارک دیده است . در این مقاله میخواهیم به بررسی حمل بار اصناف ، B2B ، تعداد بالا و سازمانی بپردازیم.

حمل بار ارزان و با تخفیف

ما در مدیربار | اپلیکیشن و وبسایت باربری برای شما صاحبین کسب و کار تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته ایم اگر کنار مغازه ی خود یک وانت همیشگی ندارید و کار شما فروش کمد ، جاکفشی و مبل است یا اگر وبسایتی هستید که آثار هنری و تزئینی با وزن بالا میفروشید و نیازمند یک وانت هستید تا خرید مشتری را به او تحویل دهد یا هر استارت آپی هستید که در زمینه ای فعالیت میکنید که نیاز به یک همکار برای باربری دارید و هر موضوع دیگر این تخفیف مخصوص شماست.

باربری با تخفیف | چگونه این تخفیف شامل حال من میشود؟ چگونه تخفیف بگیرم.

شما میتوانید با شماره تلفن مدیربار تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی مدیربار در مورد کسب و کار خود و این که روزانه یا هفتگی چقدر نیاز به حمل بار دارید ، صحبت کنید . سپس آنها مطابق با کسب و کار شما تا ۵۰ درصد تخفیف به شما اختصاص میدهند و بعد از آن میتوانید از طریق وبسایت ، اپلیکیشن یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

مدیربار چه سرویس هایی به کسب و کار من ارائه میدهد؟

اگر این مطلب برای شما جالب بوده است میتوانید به صفحه اصلی وبسایت مدیربار مراجعه کرده و شماره تلفن را پیدا کنید.

در طول روز تعداد بالایی از افراد برای حمل بار و کالای خود از خدمات باربری استفاده می‌نمایند و امروزه با توجه به حجم بالای تجارت و مبادلات و یا حتی جابجایی اثاثیه،‌  قرارداد خدمات باربری به یکی از مهمترین مسائلی که افراد درگیر آن هستند، تبدیل شده است.

بطور کلی، عموماً در جامعه چنین است که مشتریان پس از اینکه شرکت باربری مدنظرشان را انتخاب نمودند، به دفتر شرکت مراجعه می‌نمایند و قراردادی مبنی بر حمل و نقل کالاهای مدنظر تنظیم می‌نمایند. اما نکته جایی است که اشخاص نسبت به این قرارداد آگاهی‌های لازم را ندارند و از این رو پس از انعقاد قرارداد و بروز مشکل متوجه نکات قرارداد منعقده می‌شوند.

از این رو به جهت اینکه در این قرارداد نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید نسبت به آن‌ها آگاهی داشت، در این مطلب بر آنیم تا به مهمترین نکات قرارداد پیمانکاری خدمات مذکور بپردازیم تا از بروز مشکلات و اختلافات آینده جلوگیری نماییم. حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد

حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد

پیمانکاری چیست؟

در پاسخ باید بین طبیعت امور کاری تفکیک قائل شد. برخی امور به دلیل دارا بودن ویژگی استمرار، نیازمند ادامه رابطه کاری بین طرفین قرارداد است.

به طور مثال ممکن است کارفرمایی برای توزیع کالایش نیازمند خدمات حمل و نقل جاده­‌ای باشد.

نکات مهم در خصوص قرارداد خدمات باربری

نکته ۳: هزینه حمل و نقل بار به صورت واضح و به عدد و حروف بر اساس ریال با درنظر گرفتن وزن بار و همچنین طبق تعرفه وزارت راه و نرخ مصوب اتحادیه باید در قرارداد درج شود.

حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد

به طور نمونه درج شود که:

۴۰ درصد از مبلغ کل جابه‌جایی پیش از بارگیری باید پرداخت شود و بقیه مبلغ به صورت نقد یا چک وصول می‌گردد.

نکته ۶: کسورات قانونی باید در قرارداد درج شود.

بدین معنا که هیچ نقطه ابهامی برای طرفین قرارداد وجود نداشته باشد.

به این معنا که آیا این موضوع بر عهده متصدی حمل و نقل است یا خیر؟ حمل باراصناف | قراردادهای B2B | تعدادبار زیاد

نکته ۱۷: به جهت اینکه امکان ایجاد اختلاف در این نوع قراردادها بسیار بالاست باید که در خصوص اختلافات نیز تدابیری اندیشیده شود.

به عنوان مثال می‌توان درج نمود که:

حمل باراصناف | قراردادهای B2B | تعدادبار زیاد

نیاز به قرارداد خدمات باربری دارید؟

در نهایت باید بیان داشت که شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد نیاز باشد که قرارداد خدمات باربری تنظیم نمایید. ضمناً در این راستا اگر قصد انعقاد قرارداد خدمات باربری را دارید، می‌توانید با مشاوران ما در تیم حقوقی وینداد تماس حاصل نمایید. تیم حقوقی وینداد با تکیه بر دانش و تجارب موفق خود آمادگی ارائه مشاوره حقوقی و تنظیم قراردادهای مورد نیاز شما را دارد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)