حمل صنفی کالای

ابعاد کامیون و تعاریف طول و اندازه

حمل صنفی کالای

اگر مغازه ای تاسیس کرده اید یا کسب و کاری هستید که در حال رشد هستید و نگران آن هستید که هزینه ی حمل بار و ارسال خرید مشتری برای شما زیاد در بیاید ، مدیربار راهکاری مناسب برای شما تدارک دیده است . در این مقاله میخواهیم به بررسی حمل صنفی کالای مشهد بپردازیم.

حمل بار ارزان و با تخفیف :

ما در مدیربار | اپلیکیشن و وبسایت باربری برای شما صاحبین کسب و کار تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته ایم اگر کنار مغازه ی خود یک وانت همیشگی ندارید و کار شما فروش کمد ، جاکفشی و مبل است یا اگر وبسایتی هستید که آثار هنری و تزئینی با وزن بالا میفروشید و نیازمند یک وانت هستید تا خرید مشتری را به او تحویل دهد یا هر استارت آپی هستید که در زمینه ای فعالیت میکنید که نیاز به یک همکار برای باربری دارید و هر موضوع دیگر این تخفیف مخصوص شماست.

باربری با تخفیف :

شما میتوانید با شماره تلفن مدیربار تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی مدیربار در مورد کسب و کار خود و این که روزانه یا هفتگی چقدر نیاز به حمل بار دارید ، صحبت کنید . سپس آنها مطابق با کسب و کار شما تا ۵۰ درصد تخفیف به شما اختصاص میدهند و بعد از آن میتوانید از طریق وبسایت ، اپلیکیشن یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

ارائه سرویس های متنوع به کسب و کار شما :

مدیربار برای شما کامیون ، نیسان وانت ، وانت عادی و کارگر باربر، بسته بندی ، چیدمان و فنی ارسال میکند که میتواند نیاز های شما را برای باربری یا اسباب کشی برطرف کند. اگر این مطلب برای شما جالب بوده است میتوانید به صفحه اصلی وبسایت مدیربار مراجعه کرده و شماره تلفن را پیدا کنید.

در طول روز تعداد بالایی از افراد برای حمل بار و کالای خود از خدمات باربری استفاده می‌نمایند و امروزه با توجه به حجم بالای تجارت و مبادلات و یا حتی جابجایی اثاثیه،‌  قرارداد خدمات باربری به یکی از مهمترین مسائلی که افراد درگیر آن هستند، تبدیل شده است.

بطور کلی، عموماً در جامعه چنین است که مشتریان پس از اینکه شرکت باربری مدنظرشان را انتخاب نمودند، به دفتر شرکت مراجعه می‌نمایند و قراردادی مبنی بر حمل و نقل کالاهای مدنظر تنظیم می‌نمایند. اما نکته جایی است که اشخاص نسبت به این قرارداد آگاهی‌های لازم را ندارند و از این رو پس از انعقاد قرارداد و بروز مشکل متوجه نکات قرارداد منعقده می‌شوند.

از این رو به جهت اینکه در این قرارداد نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید نسبت به آن‌ها آگاهی داشت، در این مطلب بر آنیم تا به مهمترین نکات قرارداد پیمانکاری خدمات مذکور بپردازیم تا از بروز مشکلات و اختلافات آینده جلوگیری نماییم. حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد

حمل صنفی کالای مشهد

حمل صنفی کالای مشهد

پیمانکاری چیست :

در دنیای امروز کسب‌وکارها نیاز به قرارداد پیمانکاری بیش از هر زمان دیگری ملموس‌تر شده است. با آنکه این قرارداد ممکن است بیشتر در زمینه‌های ساخت و ساز به کار گرفته شود، اما از آن می­‌توان در هر موضوعی که دارای نوع رابطه پیمانکاری است استفاده کرد. گاهی این سوال پیش می‌­آید که نیاز به قرارداد پیمانکاری خدمات در چه زمینه‌­ها و چه موقعیت‌­هایی به جز ساخت و ساز و امور ساختمانی احساس می‌شود؟ در پاسخ باید بین طبیعت امور کاری تفکیک قائل شد. برخی امور به دلیل دارا بودن ویژگی استمرار، نیازمند ادامه رابطه کاری بین طرفین قرارداد است.

به طور مثال ممکن است کارفرمایی برای توزیع کالایش نیازمند خدمات حمل و نقل جاده­‌ای باشد. در این مورد وی می‌­تواند از قرارداد پیمانکاری حمل و نقل برای پروژه توزیع کالایش بهره­‌مند شود یا مثلا زمانی که یک کسب و کار کوچک یا بزرگ نیازمند طراحی وبسایت یا توسعه اپلیکیشن خود باشد می­‌تواند با یک برنامه­‌نویس یا طراح وبسایت، بوسیله قرارداد پیمانکاری ارتباط برقرار کند.

حمل صنفی کالای مشهد

نکات مهم در خصوص قرارداد خدمات باربری :

حمل باراصناف قراردادهای B2B تعدادبارزیاد به طور نمونه درج شود که:

۴۰ درصد از مبلغ کل جابه‌جایی پیش از بارگیری باید پرداخت شود و بقیه مبلغ به صورت نقد یا چک وصول می‌گردد.

نکته ۶: کسورات قانونی باید در قرارداد درج شود.

به این معنا که آیا این موضوع بر عهده متصدی حمل و نقل است یا خیر؟ حمل باراصناف | قراردادهای B2B | تعدادبار زیاد

نکته ۱۲: متصدیان حمل و نقل حق دریافت مبالغی برای بارنامه، بارچینی، انعام، انبارداری و مواردی از این قبیل را ندارند. و این موضوع بایستی در قرارداد ذکر شود.

به طور نمونه اگر که شرایط خاصی در حین کار برای متصدی جابه‌جایی پیش آید که منجر به تعویق و تأخیر در تحویل کالا شود. و یا حادثه‌ای رخ دهد که باعث خسارات مالی برای مشتری شود می‌بایست نسبت به آگاه کردن وی اقدام کند. و اگر آگاهی صورت نگیرد ضمانت اجرایی اعم از فسخ و… در بر خواهد داشت.

نکته ۱۷: به جهت اینکه امکان ایجاد اختلاف در این نوع قراردادها بسیار بالاست باید که در خصوص اختلافات نیز تدابیری اندیشیده شود.

به عنوان مثال می‌توان درج نمود که:

در مواردی که اختلاف میان هر یک از طرفین قرارداد ایجاد شود و با مذاکره حل نشود از طریق داور می‌بایست پیگیری شود. در صورت عدم قبول داوری نیز می‌بایست به مراجع صالح قضایی مراجعه نمود. حمل صنفی کالای مشهد

نیاز به قرارداد خدمات باربری دارید :

در نهایت باید بیان داشت که شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد نیاز باشد که قرارداد خدمات باربری تنظیم نمایید. از این رو برای عدم ایجاد مشکل و اختلافات در آینده، توصیه می‌شود که به نکات قرارداد خدمات باربری توجه نمایید. و پیش از انعقاد قرارداد نسبت به نکات آن آگاهی‌های لازم را کسب نمایید. ضمناً در این راستا اگر قصد انعقاد قرارداد خدمات باربری را دارید، می‌توانید با مشاوران ما در تیم حقوقی وینداد تماس حاصل نمایید. تیم حقوقی وینداد با تکیه بر دانش و تجارب موفق خود آمادگی ارائه مشاوره حقوقی و تنظیم قراردادهای مورد نیاز شما را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *