حمل وسایل سنگین اسباب کشی مشهد

حمل وسایل سنگین اسباب کشی مشهد

وسایل سنگین در اسباب کشی یکی از آیتم‌های هست که هزینه اسباب کشی را افزایش می‌دهد. یعنی کارگران برای حمل وسایل سنگین یک مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند. وسایل سنگین عبارت است از :

حمل وسایل سنگین اسباب کشی مشهد

۱- یخچال ساید بای ساید

۲- یخچال ۱۸ فوت و ۱۸ فوت به بالا

۳- گاوصندوق

۴- پیانو

۵- بوفه بزرگ

۶- کتابخانه

۷- تردمیل

۸- میز نهارخوری ۶ نفره و بالاتر

حمل وسایل سنگین اسباب کشی مشهد

نکات مهم حمل بار و کالاهای سنگین

تقریبا برای اکثر ما پیش آماده است که برای جابجایی، اثاث کشی و جابجایی انواع کالا از لوازم خانگی گرفته تا انواع کالای سنگین از موسسه های حمل بار کمک گرفته باشیم . یکی از بهترین و رایج ترین وسایل حمل و جابجایی بار به خصوص بارهای سنگین و بزرگ کامیون است علاوه بر حمل بار شما می توانید از شرکت های باربری در زمینه بسته بندی کالاهای مورد نظرتان کمک بگیرید و تا با بسته بندی اصولی از آسیب دیدگی به آن ها جلوگیری نموده و آن ها را بیمه نمایید.

پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با این نکات آشنا نماییم.

اگر شما به حمل بار با کامیون نیاز دارید نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. انتخاب مناسب‌ترین کامیون برای حمل بار شما یکی از مهمترین اقداماتی است که شما برای حمل بار باید انجام دهید. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی نکات مهم حمل بار با کامیون بپردازیم.
اسباب کشی برای اکثر ما اتفاق افتاده است که شامل اثاث کشی منزل و محل کار می باشد. تمامی نکاتی که در حمل بار باید رعایت شود اعم از بیمه و بسته بندی کالا در اسباب کشی نیز اهمیت خاص خود را دارد. برای تجربه یک اسباب کشی آسان و راحت بهترین کار بسته بندی اثاثیه به روش درست و اصولی است.

حمل وسایل سنگین اسباب کشی مشهد

نکات مهم حمل بار

  1.  پیش از هر اقدامی روش حمل بار خود را شناسایی کنید

    روش های حمل بار به دو نوع درون شهری و بین شهری تقسیم می شوند. باربری زمینی که یکی از رایج ترین روش های باربری درون شهری می باشد معمولا برای حمل و نقل کالای های صنعتی و تجاری و اسباب کشی منازل و شرکت ها با استفاده از ماشین های باربری سبک و نیمه سنگین صورت می گیرد و دلیل استفاده نکردن از ماشین های سنگین اغلب به این علت است که ساعت مجاز برای فعالیت ماشین های سنگین بسیار محدود است. اما در روش حمل بار بین شهری اغلب از ماشین های سنگین استفاده می شود زیرا در جاده های بین شهری محدودیت کمتری برای تردد ماشین های سنگین وجود دارد و علاوه بر آن استفاده از این وسایل نقلیه به علت جلوگیری از تعدد وسایل نقلیه برای جابجایی بار تا میزان زیادی در هزینه های باربری و مصرف انرژی جلوگیری خواهد نمود.

  2. برای حمل بار برنامه ریزی داشته باشید

    شرکت های باربری هم مانند اغلب شرکت ها در برخی از ایام مانند روز های آخر ماه و برخی فصول مانند تابستان حجم کاری بیشتری خواهند داشت بنابراین بهتر است حداقل از دو هفته قبل برای حمل بار مورد نظرتان برنامه ریزی داشته باشید و آن را به لحظات آخر موکول نکنید.

  3.  قوانین موسسات را بررسی نمایید

  4.  بررسی قیمت حمل بار و خدمات رسانی شرکت ها

    اشاره به این نکته که شرکت های باربری مختلف دارای قیمت ثابت و واحدی برای خدمات رسانی و حمل بار نمی باشند ضروری است زیرا عوامل مختلف از جمله مسافت باربری، نوع کالا، وزن کالا و … بر هزینه نهایی تاثیر گذار است. به طور معمول شرکت های حمل بار دارای یک تعرفه روزانه برای اجاره ی کامیون می باشند که پس از به ازای هر کیلومتر باربری به مبلغ نهایی افزوده خواهد شد. برخی از اتوبار ها برای روزهایی که تقاضای حمل بار در آن ها کمتر است مانند اواسط هفته تعرفه ای متفاوت در نظر می گیرند که در صورت امکان و برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید جابجایی بار را در این روز ها انجام دهید.

  5.  به اهمیت بسته بندی کالا توجه نمایید

    نحوه و کیفیت بسته بندی وسایل و کالاهای مختلف جهت باربری پایانه شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا یک بسته بندی مناسب می تواند از کالا های ما در برابر عوامل مختلف از جمله، ضربه دیدگی، جذب رطوبت، تغیر شکل و…. محافظت نماید.

  6.  اندازه کامیون مورد نیاز را بررسی نمایید.

    همانطور که می دانید وسایل حمل بار مختلف از جمله کامیون دارای ظرفیت و گنجایش متفاوتی برای ذخیره سازی و جابجایی بار می باشند که اندازه گیری آن برحسب متر مکعب صورت می گیرد. بنابراین بهتر است پیش از انتخاب وسیله حمل بار مورد نظر در ابتدا میزان و ابعاد بارتان را بر اساس متر مکعب محاسبه نموده و سپس وسیله ی حمل باری را انتخاب نمایید که نه خیلی گنجایش بالا و نه خیلی کمی داشته باشد زیرا انتخاب کامیون با گنجایش کم می توانید هزینه های باربری تا تا میزان زیادی افزایش دهد و انتخاب کامیون با گنجایش بالا هم می توانید احتمال آسیب دیدگی کالا را افزایش دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با وسایل باربری مناسب با میزان بارتان با موسسه حمل و نقل مورد نظرتان نیز مشورت کنید.

  7.  به بیمه شدن وسایلتان اهمیت دهید

  8. تجهیزات مورد نیاز برای حمل بار را در نظر بگیرید

    معمولا برای بارگیری کامیون حمل بار تجهیزاتی مانند گاری های کوچک حمل بار و یا حتی جرثقیل مورد استفاده قرار می‌گیرد تا انتقال بار به داخل کامیون را آسان تر می نمایند. همچنین برای جلوگیری از ایجاد آسیب از پدهای محافظ استفاده می شود.

[aparat id=’xUGE9′]

با افتخار اعلام می نماییم که هم اکنون باربری مشهد با نام تجاری مدیربار به تمام اهداف خود دست یافته است و امیدوار هستیم با حمایت عموم مردم عزیزمان بتوانیم این مسیر را به قوت خود ادامه دهیم .یادمان باشد هرباربری نمیتواند امین و مطمئن برای اثاثیه و کالای منزل و اداری با ارزش شما باشد. به عنوان مثال رعایت نکاتی مانند استفاده کردن از آسانسور و استفاده نکردن از آن و … بسیار مهم می باشد اگر برای حمل اثاثیه منزل از باربری مطمئن کمک بگیرید مشکلات شما بسیار کمتر خواهند شد. زیرا کارگران باربری می دانند که در آپارتمان چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است. که چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طریق پله ها اثاثیه شما را به محل مورد نظر حمل کنند. حمل اثاثیه منزل با توجه به گسترش آپارتمان نشینی نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین مزبور است.

 

اسباب کشی آنلاین در مشهد

اسباب کشی آنلاین را به صورت حرفه ای را با ما تجربه کنید.  مدیربار پیشتاز در بحث حمل بار و اسباب کشی آنلاین بهترین تجربه را به شما هدیه می دهد. کسب رضایت مخاطبان این سرویس از ابتدا تا کنون از افتخارات مدیربار به حساب می آید. اگر می خواهید اسباب کشی آنلاین کنید تنها یک تماس بگیرید تا سخت ترین کار را به آسانترین تبدیل کنید.

راهنمایی و مشاوره اسباب کشی

شما می توانید با ارتباط با ما از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان اسباب کشی آنلاین مدیربار بهره مند شوید. این مشاوره و نظرات کارشناسی به شما کمک می کند تا بتوانید زمان مناسب را برای خود رزرو کنید. همچنین در کنار بهترین زمان برای اسباب کشی می توانید. مدیربار بهترین تجهیزات را در این سرویس به شما ارائه خواهد داد.

 

سرویس هوشمند اسباب کشی آنلاین

اپلیکیشن و سرویس هوشمند مدیربار این امکان را به شما می دهد. تا بار شما در کمترین زمان ممکن به وسیله نزدیکترین و کم ترافیک ترین راه به مقصد برسد. این در حالی است که شما هنگام جابه جایی بار توسط ماشین باربری می توانید. برای اطمینان خاطر بیشتر اسباب منزل خود را در نقشه مشهد رصد کنید.

همچنین این سیستم امکان این را به شما می دهد. تا قبل از اقدام به اسباب کشی ابتدا استعلام قیمت هزینه های اثاث کشی تان را توسط اپلیکیشن و کارشناسان بررسی کنید. برای استفاده از این سرویس می توانید اپلیکیشن مدیربار را دانلود کنید. همچنین کارشناسان اسباب کشی مدیربار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته از طریق بخش چت آنلاین وب سایت یا شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ با شما در تماس هستند تا بتوانند به سوالات و مشکلات شما در حوزه اسباب کشی پاسخ دهند.

سیستم رزو آنلاین مدیربار

یکی از امکانات مدیربار سیستم رزرواسیون آنلاین و غیرحضوری است. این بخش به شما کمک می کند تا با انتخاب خدمات مورد نظرتان بتوانید. برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین صورت حساب دریافت کنید. و از قیمت ها مطلع شوید. و در صورت صلاحدید چند روز قبل با اطمینان کامل یک ماشین ما را برای اسباب کشی خود در اختیار بگیرید.

دسترسی آسان به مدیربار یکی از شرایط ویژه ما است. بار و اسباب منزل شما با سرعت و دقت عمل بالا جابه جا می شود. دیگر نگران سلامت اسباب خود نباشید، به خاطر داشته باشید همکاران ما در مدیربار به جای چشمان شما عمل میکنند. ضمن قدردانی از انتخاب شما از شما می خواهیم تا برای بهبود سرویس ها نظرات خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۲ دیدگاه در “حمل وسایل سنگین اسباب کشی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)