هزینه حمل و نقل پیانو

هزینه حمل و نقل پیانو

هزینه حمل و نقل پیانو دیواری (یک طبقه) ۱میلیون تومان
هزینه حمل و نقل پیانو (دو طبقه) ۱.۵۰۰ میلیون تومان
هزینه حمل و نقل پیانو (سه طبقه) ۲.۰۰۰ میلیون تومان
هزینه حمل و نقل پیانو (چهار طبقه) ۲.۵۰۰ میلیون تومان
هزینه حمل و نقل پیانو (پنج طبقه) ۳.۰۰۰ میلیون تومان
هزینه حمل و نقل پیانو (شش طبقه) ۴.۰۰۰ میلیون تومان

جابجایی پیانو در اسباب کشی، :

یکی از مراحل مهم اثاث کشی و جابجایی وسایل منزل است. طریقه حمل پیانو یا نحوه حمل پیانو بسیار مهم است. شرکت های باربری باید با استفاده از بهترین روش حمل پیانو، اقدام به این کار کنند تا هنگام جابجایی آن، هیچ آسیبی به خود پیانو و یا دیوارها، در طول مسیر وارد نشود.

بسیاری از کسانی که بطور حرفه ای، دلبسته موسیقی هستند، به سازهای کلاسیک علاقه زیادی دارند.


این ساز از نوع سازهای صفحه کلید دار است :

به این معنی است که هنگام زدن انگشتان دست بر روی هر یک از کلیدهای پیانو (کلاویه) ، چکش هایی که در داخل بدنه آن قرار دارند و زیر هر یک از این کلیدها هستند، بر روی سیم های نازکی ضربه وارد می کنند که موجب ایجاد صدای خاص آن کلید می گردد. البته خود این سیم ها، هم به صفحه خاصی که “صفحه صدا” گفته می شود، متصل هستند که نقش تقویت کننده صدای آنها را دارند.

انواع پیانو:

– پیانوی گراند Grand piano:
در بسیاری از مراسم، جهت شنیده شدن هر چه بهتر صدای پیانو، درب روی بدنه آن به حالت نیمه باز گذاشته می شود و با استفاده از یک پایه این کار را انجام می دهند. حمل و جابجایی این نوع پیانو، کمی سخت تر است و شرکت های خدمات باربری مشهد (اتوبار مشهد ) باید دقت بیشتری در زمان حمل پیانوهای گراند کنند.

– پیانوی دیواری Upright (vertical) piano :
این نوع پیانو ها سبک تر و کوچک تر از نوع گراند هستند. و در بیشتر خانه های شخصی، علاقه مندان به موسیقی از این نوع پیانو استفاده می کنند. طبیعتا حمل و جابجایی آنها هنگام اسباب کشی و یا جابجایی اثاث منزل، بسیار راحت تر بوده. و معمولا شرکت های اتوبار مشهد (ارائه دهندگان خدمات باربری مشهد )، بسیار آسان تر این کار را برای مشتریان انجام می دهند.

– پیانوی دیجیتالی Electric, electronic, and digital :
این نوع پیانو باز هم از دو مورد بالا سبک تر و معمولا کوچک تر است. معمولا افراد حرفه ای کمتر به سراغ این دسته پیانوها می روند. و بیشتر به درد افراد تازه کار در زمینه آموزش موسیقی و پیانو می خورد. قیمت این نوع پیانوها کمتر از دو مورد نامبرده دیگر است. ولی حمل و جابجایی این نوع پیانو ها هنگام اسباب کشی و یا تغییرات دکوراسیون، نسبتا راحت تر است. و کسانی که می خواهند با استفاده از خدمات باربری مشهد (شرکت های اتوبار مشهد ) این یانوها را هم با خود به محل جدید ببرند، معمولا نگرانی چندانی ندارند.

در تصویر زیر نمونه ای از یک پیانوی دیجیتال را مشاهده می کنید:


[aparat id=’KgSA8′]

گروه دانستنی ها

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “هزینه حمل و نقل پیانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)