کارتن فروشی اسباب کشی

کارتن فروشی اسباب کشی

مرغوب ترین و باکیفیت ترین کارتن ها :

می توان از شرکت های کارتن فروشی که مشغول به تولید کارتن های اسباب کشی و دیگر لوازم بسته بندی هستند تهیه نمود. چرا که این شرکت ها با توجه به نیاز بازار و رفاه حال مشتریان انواع و اقسام این کارتن ها را تولید و در دسترس مشتریان قرار می دهند. که یکی از شرکت های بزرگی که در این عرصه مشغول است شرکت کارتن بار است. این شرکت علاوه براین خدمات برای رفاه حال بیشتر مشتریان اقدام به ایجاد سایت اینترنتی نمود تا مشتریان در صورتی که نتوانند به صورت حضوری به این شرکت ماجعه کنند بتوانند به صورت آنلاین محصولات این شرکت را مشاهده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. حتی افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند با تماس های تلفنی سفارشات خود را انجام دهند.

این شرکت کارتن فروشی مشغول به فروش انواع کارت های حمل و نقل با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که تمام سفارشات مشتری ها را در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند. از ویژگی های بارز این شرکت این است که در ابتدای سفارش هیچ هزینه ای را از مشتری دریافت نمی کند و پس از تحویل سفارش به مشتری و رضایت مشتری هزینه را دریافت می کند

کاربرد کارتن اسباب کشی

کارتن فروشی اسباب کشی در مشهد

 

[aparat id=’DpldZ’]

از کاربردهای این کالا :

تولید و فروش کارتن برای اسباب کشی در مشهد در سایز های مختلف کارتن های اسباب کشی با کیفیت و استحکام بالا تولید شده است. تا در جابجایی وسایل شما عزیزان مشکلی ایجاد نشود. فروش کارتن خالی برای اسباب کشی به هر تعدادی که نیاز داشته باشید. ما در اینجا بهترین کارتن ها با سایز های استاندارد برای شما عزیزان اماده کرده ایم:
طول ۶۰
عرض ۴۰
ارتفاع ۴۰
قیمت ۸۰۰۰
طول ۶۵
عرض ۴۰
ارتفاع ۴۰
قیمت ۹۰۰۰
کارتن ۵ لایه مناسب لوازم سنگین مانند ظروف چینی و شکستنی
طول ۶۵ عرض ۴۰ ارتفاع ۴۰

کارتن فروشی اسباب کشی در مشهد
ضمنا پلاستیک حبابدار ضربه گیر و فوم پلی اتیلن موجود است
امکان ارسال به سراسر مشهد و شهرستان ها
تحویل حضوری

کارتن فروشی اسباب کشی در مشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۴ دیدگاه در “کارتن فروشی اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)