اعزام ماشین یخچالدار مشهد به سراسرکشور

اعزام ماشین یخچالدار مشهد به سراسرکشور

کامیون های یخچال دار برای باربری و حمل مواد غذایی فاسدشدنی بیشتر کاربرد دارند. زیرا این ماشین برای حمل مواد غذایی طی مسافت طولانی مناسب میباشد. مواد غذایی حتی اگر در طول تابستان با این ماشین منتقل شوند به دلیل ساختار آن دچار گندیدگی مواد غذایی نمیشود، که در نوع های مختلف با اتاق های متفاوت تولید میشوند.

اعزام ماشین یخچالدار مشهد به سراسرکشور

اختراع شدن کامیون های یخچالی :

امروزه با توجه به نیاز برخی از استان ها و شهرها به مواد غذایی برای حمل آن دچار مشکل میشدند اما با اختراع شدن کامیون های یخچالی در دهه ۱۹۲۵ توسط صنعت بستنی فروشی انجام شد. این ماشین با مدل های مختلف در سال ۲۰۱۰ در تولید انبوه وارد بازار شد و بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفت.

کامیون های یخچالی معمولا :

یا سیستم خنک کننده مکانیکی دارند یا دیزلی که این کامیون ها توسط دی اکسید کربن مایع باعث خنک شدن مواد غذایی میشوند. این کامیون ها به گونه ایی طراحی شده که دمای آن حتی در فصول گرم سال هم دچار مشکل نشود .  شرکت باربری مدیربار با دارا بودن انواع کامیون های حمل بار درون شهری و برون شهری خدمات ارزنده ایی را به مشتری ها برای باربری یخچالی ارائه میدهد.

اعزام ماشین یخچالدار مشهد به سراسرکشور

اتاق یخچالی نیسان :

دارای ظرفیتی تا ۲۱۰۰ کیلوگرم است. می توان بارهایی که دارای وزن زیاد هستند را هم در این اتاق قرار داد و حمل و نقل نمود. اتاق یخچالی نیسان در دو نوع وجود دارد که دارای کاربرد متفاوت برای مواد غذایی مختلف هستند. اتاق یخچالی زیر صفری و اتاق یخچالی بالای صفری برای حمل انواع مواد غذایی حساس وجود دارد.

شرکت باربری مدیربار با دارا بودن انواع کامیون های یخچالی با اتاقک هایی در ابعاد مختلف و کارشناسان مجرب میتواند خدمات خوبی را به شما عزیزان ارائه دهد.

[aparat id=’Lz8Fq’]

کامیون یخچالی ایسوزو ۲/۵ :

دارای اتاقکی یخچالی با ابعاد بیرونی در اندازه ۳۲۰۰میلیمتر برای طول و ۲۰۰۰ عرض میباشد و ابعاد داخلی این اتاقک یخچالی ۳۰۲۰میلیمتر برای طول و ۱۷۸۰ میلیمتر برای عرض و ارتفاع این اتاقک ۱۶۵۰ میلیمتر که حجم مفید اتاقک ایسوزو ۹ مترمکعب میباشد.

اعزام ماشین یخچالدار مشهد به سراسرکشور

اعزام ماشین یخچالدار مشهد به سراسرکشور

تعداد این نوع خودرو در باربری ها :

جهت حمل بار نسبت به دیگر خودروها ، کمتر است . این امر سبب می شود که افزایش قیمت کرایه های وانت یخچالی را داشته باشیم . به همین دلیل نمی توان نرخ ثابتی برای حمل بار خودروهای یخچالی تعریف کرد . باربری نیسان یخچالدار مشهد در شرکت حمل و نقل مدیربار به تمام نقاط ایران انجام می شود.

باربری نیسان یخچالدار مشهد ، یکی از خدمات شرکت حمل و نقل مدیربار به عنوان حمل بار نیسان یخچالدار و حمل و نقل یخچالدار است .

اعزام ماشین یخچالدار مشهد به سراسرکشور

کاربرد کامیون یخچال دار :

کامیون های یخچال دار برای باربری و حمل مواد غذایی فاسدشدنی بیشتر کاربرد دارند زیرا این ماشین برای حمل مواد غذایی طی مسافت طولانی مناسب میباشد و مواد غذایی حتی اگر در طول تابستان با این ماشین منتقل شوند به دلیل ساختار آن دچار گندیدگی مواد غذایی نمیشود، که در نوع های مختلف با اتاق های متفاوت تولید میشوند.

ویژگی های ماشین های یخچالدار :

  1. ماشین یخچالدار باید حتماً دارای محفظه‌ی مخصوص و یخچالی باشند.
  2. برای رعایت بهداشت در حمل بار با خودروهای یخچال دار باید از ورود افراد متفرقه به فضای داخلی یخچال جلوگیری نمود.
  3. سیستم کنترل دمای ماشین باربری یخچالدار باید کاملا سالم و دقیق باشد تا دمای اصلی داخل یخچال را برای کنترل به نمایش بگذارد.
  4. زنجیره‌ی هوایی سرد و گرم داخل ماشین حمل یخچالدار باید تحت کنترل راننده و کاملا سالم باشد.
  5. شرایط دمایی و نگهداری محموله مواد غذایی باید در طول مسیر حمل‌ونقل مورد کنترل و ثابت باشد.
  6. برای رعایت اصول بهداشتی در حمل مواد غذایی،محموله را نباید به‌طور مستقیم و بدون پوشش با کف کف خودرو در ارتباط قرار داد.
  7. از ماشین های حمل بار یخچالدار که مخصوص حمل مواد غذایی هستند نباید برای حمل سایر کالاها استفاده نمود.
  8. دماسنج داخلی محفظه‌ی حمل مواد غذایی باید به‌ درستی کار کند.
  9. محفظه‌ی حمل باید قبل از هر بارگیری تمیز و استریل گردد و فاقد بوی نامطبوع و آلودگی باشد.

موارد استفاده از خودروهای حمل بار یخچالدار :

  • باربری حمل دارو
  • باربری حمل داروی دامی
  • حمل بار مواد سردخانه ای
  • حمل بار مواد فاسد شدنی
  • باربری حمل بار لبنیات
  • باربری حمل گوشت
  • باربری حمل مرغ
  • باربری حمل پروتئین

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)