شهریور 24, 1400

اعزام کارگر خالی اسباب کشی مشهد

اعزام کارگر خالی اسباب کشی مشهد

معنی در لغت :

به معنای کارکننده و کسی که در کارخانه یا کارگاه کار می‌کند و مزد می‌گیرد است، که در مقابل کارفرما قرار دارد.

در قوانین ایران :

«کارگر کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق‌السعی اعم از مزد، حقوق، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می‌کند. (کارگران جابه جایی وسایل سنگین، کارگران بسته بندی و …)».

معیارهای قانون تشخیص کارگر در ایران :

  • داشتن شخصیت حقیقی: کارگر باید شخص حقیقی باشد، و نه شخص حقوقی.
  • دریافت حق‌السعی از کارفرما: کارگر باید مابه‌ازای کاری که می‌کند حق‌السعی دریافت کند.
  • تبعیت از کارفرما: کارگر باید از دیگری در انجام کار تبعیت کند، یعنی کسی که برای انجام کار از کسی دستور نمی‌گیرد و به صورت مستقل برای خود کار می‌کند کارگر به‌شمار نمی‌آید.

"</p

اعزام کارگر خالی اسباب کشی مشهد

کارگر در مفهوم زحمت‌کش :

اعزام کارگر خالی اسباب کشی مشهد هزینه ایاب و ذهاب جابه‌جایی وسایل سنگین باز و بسته کردن درب ساید بسته‌بندی با یک محافظ حباب‌دار ضربه گیر

جامعه‌شناسان مارکسیستی :

بر خلاف جامعه‌شناسان سرمایه‌داری (که جامعه را به طبقات چندگانه تقسیم می‌کنند)، جامعه را به دو طبقهٔ کارگر و سرمایه‌دار تقسیم می‌کنند. یعنی به جای تعریف کارگر در مقابل کارفرما، کارگر را این‌گونه تعریف می‌کنند که «هر کس که مجبور است برای امر معاش کار کند و حقوق بگیرد، کارگر است». بدین ترتیب، چه فرد یک استاد دانشگاه باشد و چه یک رفته‌گر او یک کارگر به‌شمار می‌آید.

کسانی که از این تعریف حمایت می‌کنند :

بر این باورند که هر کسی که برای درآمد «زحمت» می‌کشد کارگر است. شاید دقیق‌تر این باشد که به جای کارگر این افراد را «زحمت‌کش» بنامیم. چراکه یک کارمند، پزشک، یا یک مهندس هم، برای رسیدن به تخصص و یافتن شغل و انجام وظیفه زحمت بسیاری را متحمل می‌شود، چیزی که شاید کارگران دستی از آن آگاه نباشند.

رایت میلز، جامعه‌شناس مارکسیست آمریکایی :

در قالب چنین تعریفی کارگران را به دو دستهٔ «یقه‌سفیدها» (کارمندان) و «یقه‌آبی‌ها» (کارگران دستی) تقسیم می‌کند. در واقع می‌توان گفت که مقصود از یقه‌سفیدان و یقه‌آبی‌ها، کارگران فکری و کارگران دستی است که به دلیل تلاش طبقات حاکم، بیشتر مردم از آن بی‌خبرند.

"</a

مرحله ۱ از ۴ - اطلاع از شرایط عمومی و تعرفه

شرایط کارگر اسباب کشی و حمل

کارشناسان مدیربار در ساعات اداری در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود. قیمت برای دریافت یک سرویس و تا ۳ ساعت به شرح زیر است: - هزینه هر کارگر در جابه‌جایی همکف به همکف تا طبقه ۲، ۱۸۰.۰۰۰ تومان و از طبقه ۲ به بالا به ازای هر کارگر هر طبقه ۱۰.۰۰۰ تومان - ساعت اضافه ۷۰.۰۰۰ تومان برای هر کارگر - هزینه ایاب و ذهاب تا سقف ۳۰.۰۰۰ تومان به عهده ی کارفرما میباشد. - هزینه پیاده ‌روی کارگر در مسافت‌های بیشتر از ۱۵ متر، متری ۲.۰۰۰ تومان - هزینه جابه‌جایی وسایل سنگین به ازای هر طبقه ۳۵.۰۰۰ تومان پیانو هر طبقه ۱۰۰.۰۰۰ تومان گاوصندوق خانگی هر طبقه ۵۰.۰۰۰ تومان گاو صندوق صنعتی بزرگ هر طبقه ۸۰.۰۰۰ تومان - باز و بسته کردن درب ساید بای ساید ۱۰۰.۰۰۰ تومان ( حمل از طبقه همکف نیز یک طبقه محاسبه میشود) * نحوه محاسبه هزینه بسته‌بندی: - - هزینه بسته‌بندی با یک محافظ حباب‌دار (حدود ۹۰ متر) و یک سلفون ۵۰۰ متری به همراه ۲ کارگر به مدت ۳ ساعت ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان هزینه ایاب ذهاب رفت برعهده مشتری میباشد (تا سقف ۵۰.۰۰۰ تومان) - ساعت اضافه ۵۰.۰۰۰ تومان برای هر کارگر - هر رول اضافه ضربه گیر ۶۰۰.۰۰۰ تومان میباشد ( در صورت نیاز به جعبه برای بسته بندی در قسمت توضیحات ذکر بفرمایید) *در صورت بسته بندی نا مناسب وسایل توسط کارفرما، هزینه هرگونه خسارتی که به این دلیل در هنگام حمل و نقل به وسایل وارد شود به عهده کارفرما هست* *لطفا پس از اتمام کار صحت و سلامت تمام وسایل رو بررسی کنید و در صورت بروز آسیب احتمالی در همان لحظه و در حضور کارگر به پشتیبانی اطلاع دهید* خواهشمند است به این نکته هم توجه داشته باشید در صورتی که بعد از مراجعه کارگران به علت شرایط فنی یا عدم توافق قیمتی کار انجام نشود، مبلغ ۴۰.۰۰۰ تومان برای هر کارگر به عنوان هزینه ایاب و ذهاب به کارگر تعلق می گیرد.

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)