باربری از مشهد به اردکان

باربری از مشهد به اردکان

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم. و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

اسباب کشی را به ما بسپارید تا بار از روی دوش تان برداشته شود:

جا به جایی بی دغدغه و به موقع همه و همه از عواملی است که مدیر بار مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص ماست. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ – ۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲ تماس بگیرید. و در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید.

در مشهد یا اردکان زندگی می کنید :

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت در شهرهای مشهد یا اردکان می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

تعریف وانت:

وانت (به فرانسوی Vannette و انگلیسی Pickup truck) یا وانت بار که به آن گاهی کامیونت (به فرانسوی: Camionnette) نیز می‌گویند، یک خودرو باریِ کوچک است که ظرفیت آن ۱۰۰ تا ۴۰۰۰ کیلو (۴ تن) است. در ایران پیکان وانت (باردو) و وانت نیسان (نیسان گاوی) جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین وانت‌های ایران هستند.

وانت بار چیست؟
به خودروی وانت که خدمات جابجایی و حمل بار ارائه می‌کند، وانت بار گفته می‌شود. البته به شخص، دفتر یا شرکت که خدمات وانت بار ارائه می‌کند، وانت تلفنی،‌ وانت بار تلفنی و پیک وانت و باربری وانت هم گفته می‌شود.

ابعاد وانت:
وانت پراید کوچک‌ترین خودرو و وانت‌های آریسان و مزدا بزرگ‌ترین خودرو‌ها ازنظر حجم و گنجایش بار هستند. وزن بار برای وانت‌ها بر اساس وزن درج شده روی کارت وانت تعیین می‌شود.

وانت بار سنگین:
وانت سنگین برای حمل و جابه‌جایی بارهای با حدود وزن دو تُن استفاده می‌شود. با وانت سنگین که در ایران معمولا وانت نیسان است می‌توان وسایل یک خانه کوچک یا وسایل سنگینی مثل گاوصندوق را جابه‌جا کرد.

باربری از مشهد به اردکان

 

باربری از مشهد به اردکان

درباره اردکان:

اَردَکان مرکز شهرستان اردکان در استان یزد است. این شهر در ۶۱ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار گرفته‌است. اردکان به معنی سرزمین مقدس که از دو کلمه «ارد + کان» تشکیل شده‌است که ارد به معنی «مقدس» و کان به معنی «سرزمین» است. احتمالا اردکان از کلمه پهلوی «ارتاکان» یا «ارتاکن» به معنی راستی و درستی گرفته شده‌است. اردکان در کتب تاریخی به یونان کوچک مشهور است و در سال‌های اخیر به واسطه اینکه زادگاه آقای سیدمحمد خاتمی ریاست جمهور سابق ایران و نظریه‌پرداز گفتگوی تمدن‌ها بوده، به شهر گفتگو و لبخند شهره شده‌است. سابقه شهر اردکان را به بعد از اسلام می‌رسانند. شهرستان اردکان در سال ۱۳۲۴ با بخش های مرکزی،‌میبد و خرانق راه اندازی گردید. گفته شده اولین هسته شهر اردکان کنونی در قرن هشتم هجری قمری بنیاد گذاشته شد.

در مورد وجه تسمیه اردکان:

گفته شده که این نام از دو بخش «ارد» و «کان» تشکیل شده که ارد به معنای مقدس (به احتمال بسیار ریشه در ارت اوستایی در معنای راستی دارد) و کان در معنای جایگاه و مکان است. بر این اساس احتمال می‌رود که بانیان شهر اردکان یا ارتاکان زرتشتی بوده باشند.

درباره یزد:

یَزد شهری است در مرکز ایران و مرکز استان یزد و شهرستان یزد است. یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام جهان معروف است و به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران و بیست‌ودومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده. شهر یزد یکی از قطب‌های پزشکی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌آید و نخستین صندوق امانات جهان ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است. اوج آبادانی یزد، از سدهٔ «هشتم هجری» به بعد بوده و اتابکان یزد از مهم‌ترین عوامل پیشرفت این شهر در سده‌های گذشته به‌شمار می‌روند. بافت تاریخی شهر یزد در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۱۵۰۰۰، به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است. یزد به عنوان شهر بادگیرها، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، شهر دوچرخه‌ها، شهر شیرینی، شهر قنات و قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب نیز معروف است.

درباره مشهد:

مَشهَد، کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۱۳ منطقهٔ شهری و مساحت شهری ۳۵۱ کیلومتر مربع، سومین شهر پهناور ایران پس از تهران (با ۷۳۵ کیلومتر مربع مساحت شهر) و اصفهان (با ۵۵۱ کیلومتر مربع مساحت شهری) است. همچنین براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود.

تعریف خاور:

حمل و نقل زمینی کالاها توسط انواع مختلفی از کامیون‌ها و ماشین‌های باربری صوت می‌گیرد. یکی از محبوب‌ترین کامیون‌های باربری در ایران، خاور است. خاور نوعی کامیون باربری از شرکت مرسدس بنز است که نام فارسی آن به معنی مشرق است. خاور یا کامیونت، کمی بزرگ‌تر از نیسان و وانت می‌باشد. ساخت کامیون خاور اولین بار در سال ۱۹۶۵ توسط شرکت بنز صورت گرفت. امروزه شرکت‌های ایسوزو، هیوندا، فاو، فوتون، بادسان و در ایران آذرخش تولید کننده و عرضه کننده این نوع کامیون‌ها‌ هستند.

 

باربری از مشهد به اردکان

باربری از مشهد به اردکان

خدمات بارز مدیربار:

  • برنامه ریزی دقیق عملیاتی
  • استفاده از خدمات بسته بندی از قبیل بابل رپ ، وکیوم های ضربه گیر و …
  • جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت
  • حمل بار با انواع ماشین
  • حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی
  • استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل
باربری از مشهد به اردکان

مزایای اتوبار آنلاین مدیربار به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است. به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند. در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

باربری از مشهد به اردکان

اگر شما در مشهد هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد دارید کافی است کلمه باربری مدیربار مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

باربری از مشهد به اردکان

تمام نکات این مطلب توسط سردبیر تحریریه مدیربار تایید شد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)