بهترین باربری بلوار صیاد

بهترین باربری بلوار صیاد

بهترین باربری بلوار صیاد

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم. و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

اسباب کشی را به ما بسپارید تا بار از روی دوش تان برداشته شود:

جا به جایی بی دغدغه و به موقع همه و همه از عواملی است که مدیر بار مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص ماست. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ – ۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲ تماس بگیرید. و در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید.

در محله بلوار صیاد مشهد زندگی می کنید:

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت در محله بلوار صیاد می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

بهترین باربری بلوار صیاد

بلوار صیاد:

محله صیاد در استان خراسان رضوی و در محدوده‌ی غربی شهر مشهد واقع شده است. این محله در منطقه ۹ قرار گرفته است و از شمال با خیابان لادن، بزرگراه وکیل آباد و بلوار پیروزی، از شرق با بلوار صیاد شیرازی و خیابان صیاد شیرازی چهاردهم، از جنوب با بلوار فکوری و خیابان شقایق و از غرب با بلوار شهرستانی، خیابان شهرستانی نهم، خیابان عماد خراسانی و میدان لادن محدود شده است و با محله‌های ‌هفت تیر، شهرآرا، اقبال، صدف، ستاری، آب و برق، شریف، حافظ مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به مجموعه ورزشی و استخر پانزده خرداد، بوستان حافظیه، پارک محله آب و برق، مرکز خرید ستا سنتر، پارک محله اقبال، مرکز خرید فیروزه، مرکز خرید عقیق و بازار ارزاق عمومی پیروزی اشاره کرد.

بلوار شهید صیاد شیرازی مشهد در منطقه ۹ مشهد قرار داره. در ابتدای بلوار صیاد شیرازی ایستگاه خط ۱ قطار شهری مشهد قرار داره که دسترسی به سایر نقاط مشهد رو آسان می‌کنه. هتل پارس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر مشهد، مجتمع تجاری زمرد و مرکز خرید فیروزه در حاشیه بلوار صیاد شیرازی واقع شدند. بخش‌های انتهایی بلوار صیاد به کوه‌های بینالود منتهی میشه که مناظر زیبایی مخصوصا در بهار دارند.

اثاث کشی چیست؟

اثاث‌کشی، اسباب‌کشی، نقل مکان یا جابه‌جایی (به انگلیسی: Relocation یا moving) به انتقال وسایل و اثاث منزل یا دفتر کار، از یک مکان به مکان دیگر (اقامتگاه) به منظور سکونت در مکان دیگر گفته می‌شود.

قبل یا پس از اثاث‌کشی نیاز به چند کار اداری مانند تغییر دادن آدرس و تلفن ثابت برای بیمه و ثبت احوال و غیره وجود دارد.

اثاث کشی در خارج از کشور:

اثاث‌کشی خارج از کشور به فردی ملقب می‌شود که به‌طور موقت یا دائم به کشوری غیر از کشور زادگاه خود نقل مکان می‌کند. غالباً شرکت‌های بزرگ کارمندان خود را برای کارهای کوتاه مدت یا بلند مدت به خارج از کشور می‌فرستند. ممکن است افرادی که دارای تخصص خاصی هستند به‌طور مستقل در کشورهای دیگر که بومی آن کشور نیستند کار پیدا کنند.

اثاث کشی مشهدی ها:

در شهر مشهد بدلیل تعدد رانندگان خاور و دخالت کارگران در امور باربری بدون هیچگونه مجوز و دانشی اقدام به انتشار آگهی می کنند. و شهروندان مشهدی بخاطر ارزان بودن گول شعارهای تبلیغاتی اینجور آگهی ها را می خورند و مادام دچار اشتباه و تجربه های تلخ می شوند. ما برایتان تا حدی مقاله های مختلفی درخصوص باربری،حمل و نقل ارائه دادیم تا شما با اطلاعات کافی اقدام به سفارش کنید. همیشه به دنبال کیفیت خدمات باشید و این کیفیت از فرمت و رفتار سازمانی آن باربری قابل ملموس است. لیکن ارزان بودن قطعا یعنی انتخاب هرنوع مشکل و مساله ای است.

مدیربار، با مجوزهای متعدد در حوزه حمل و نقل و فناوری اطلاعات اقدام به تولید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان نموده است. این نرم افزار کاملا تحت کنترل و نظارت این شرکت بوده و کلیه کارگران و پرسنل این شرکت درحال رصد هستند. لیکن از صفر تاصد اسباب کشی و یا حمل و نقل درون شهری و شهرستان را برایتان با بهترین کیفیت خدمات انجام می دهد.

دیگر نگران فوت کارگر حین کار کردن، فوت وقت، سرقت وسایلتان ،ضعف بسته بندی، عدم مهار نامناسب بار ، عدم صدور بیمه و بارنامه معتبر ،احراز هویت و حسن انجام تعهدات و..نباشید. ما اینجا هستیم تا برایتان لحظه ای خوش به ارمغان بیاوریم.

بهترین باربری بلوار صیاد

 

خدمات بارز مدیربار:

  • برنامه ریزی دقیق عملیاتی
  • استفاده از خدمات بسته بندی از قبیل بابل رپ ، وکیوم های ضربه گیر ، لایف پک ، کارتن های لباس و …
  • جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت
  • بسته بندی دقیق و حساب شده
  • حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی
  • استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل
بهترین باربری بلوار صیاد

مزایای اتوبار آنلاین مدیربار به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است. به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند. در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

بهترین باربری بلوار صیاد

اگر شما در بلوار صیاد مشهد هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در بلوار صیاد مشهد دارید کافی است کلمه باربری مدیربار مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

بهترین باربری بلوار صیاد

تمام نکات این مطلب توسط سردبیر تحریریه مدیربار تایید شد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)