جابه جایی گیاهان وگلها اسباب کشی

جابه جایی گیاهان وگلها اسباب کشی

در صورتی که تصمیم به جابجایی گرفته اید. نکاتی برای جابجایی گیاهان و گل ها هنگام اسباب کشی وجود دارد که باید رعایت کنید. بسته به مقصد شما،  هنگام اسباب کشی در انتقال گل ها و گیاهان به خانه جدید ، باید مواردی را رعایت کرد. در ادامه با ما همراه باشید. تا نحوه مراقبت از گیاهان را قبل ، حین و بعد از اسباب کشی یاد بگیرید. اگر می خواهید گیاهان خود را به خانه جدید خود بیاورید، آن ها را تا آخرین لحظه فراموش نکنید. اسباب کشی گیاهان اغلب نیاز به برنامه ریزی  دارد.

جابه جایی گیاهان وگلها اسباب کشی

 گل های خود را به دوستان یا خانواده بدهید.

مطمئناً یک نفر در خانواده شما وجود دارد که خوشحال شود گل های شما را نگه دارد. با دوستان و خانواده خود تماس بگیرید تا ببینید آیا کسی به دنبال ایجاد فضای سبز جدید در زندگی خود است یا خیر. اگردر تلاش برای یافتن افراد علاقه مند به گل هستید، می توانید گیاهان خود را در یکی از حساب های رسانه های اجتماعی خود بگذارید. اگر دوستان و خانواده نمی توانند از گل های شما نگهداری کنند، سعی کنید آن ها را به مکان های جامعه خود اهدا کنید. یک مدرسه ، کتابخانه ، یا مرکز درمانی ممکن است گزینه ی مناسبی باشد.

گیاهان خود را آماده کنید.

اگر می خواهید گیاهان را به خانه جدید خود منتقل کنید. می بایست آن ها را برای این شرایط آماده کنید. این امر به ویژه اگر مسافت های طولانی را طی می کنید، مهم است. قبل از یادگیری نحوه جابجایی گیاهان، به چگونگی مراقبت از آن ها نگاهی بیندازید.

آبیاری

شما نمی بایست گیاهان خود را بیش از حد آبیاری کنید، زیرا آن ها سنگین خواهند بود و آب را در اتومبیل می ریزند. برای بهترین نتیجه، چند روز قبل از اسباب کشی ، گیاهان خود را آبیاری کنید. هنگام اسباب کشی گیاهان در طول تابستان ، می بایست آبیاری آن ها را کمی به اسباب کشی خود نزدیک کنید. در زمستان ، می توانید ، چند روز قبل از اسباب کشی آن ها را آبیاری کنید.

به خصوص هنگام آماده سازی برای اسباب کشی ، کار خوبی است. هرس کردن رشد سالم گیاهان را تقویت می کند. از آنجا که گیاهان می توانند صدمات زیادی به همراه داشته باشند ، مهم است که آن ها قبل از اسباب کشی به بهترین شکل ممکن باشند.

سمپاشی

شما مطمئناً می بایست قبل از انتقال گیاهان به خانه جدید خود مطمئن شوید که بدون اشکال هستند. انجام این کار آن ها را در سفر به مکان جدید شما سالم نگه می دارد و احتمال زنده ماندن آن ها را افزایش می دهد.

جابه جایی گیاهان وگلها اسباب کشی

نحوه جابجایی گیاهان و گل های آپارتمانی

جابجایی گیاهان در اتومبیل شخصی یا کامیون شرکت شما نیاز به استراتژی دارد اما قابل انجام است. نکته اصلی این است که گیاهان خود را ایمن نگه دارید و مطمئن شوید اکسیژن کافی برای تنفس دارند. بهتر است از بسته بندی گیاهان در صندوق عقب خودداری کنید ، زیرا جریان هوا محدود است. برعکس ، شما نمی بایست گیاهان خود را در یک وانت جمع کنید ، زیرا باد بهترین گل های شما را خراب خواهد کرد. اگر مجبور هستید گیاهان خود را با وسایل نقلیه باز منتقل کنید ، برای جلوگیری از آسیب دیدگی ، یک ورق روی آن ها قرار دهید.

جابه جایی گیاهان وگلها اسباب کشی باربری آنلاین مدیربار مشهد گل ها بسته بندی کارتن مناسب آموزش طریقه چگونگی راهنمای اثاثیه منزل کارگران

جابجایی گیاهان و گل های کوچک

اگر گیاهان شما ریز هستند، جعبه های مقوایی با تقسیم کننده راه بسیار خوبی برای نگهداری آن ها هستند. برای تعداد زیادی از گیاهان کوچک ، جعبه های شیشه ای یک انتخاب عالی است. اگر گیاهان کمی بزرگ تر دارید ، می توانید به سادگی آن ها را در جعبه ای قرار دهید. حتما جعبه را باز نگه دارید تا گیاهان تنفس کنند. اگر مجبورید این کار را انجام دهید ، سوراخ هایی را در جعبه ایجاد کنید تا هوا داخل شود.

جابه جایی گیاهان وگلها اسباب کشی

جابجایی گیاهان و گل های بزرگ

برای جلوگیری از جابجایی گیاه ، پایه را در یک ورقه یا حوله قدیمی بپیچید. برای امنیت بیشتر ، ممکن است بخواهید گیاهان خود را جمع کنید یا آن ها را محکم کنید. در صورت بروز چنین اتفاقی ، به محض ورود به خانه جدید خود ، آن ها را مجدداً کاشت کنید.

جابجایی گیاهان و گل ها با گلدان

جابه جایی گیاهان وگلها اسباب کشی : جابجایی گیاهان در پلاستیک حبابدار حمل آن ها را راحت تر می کند، همچنین از خرابی احتمالی گلدان های سرامیکی جلوگیری می کند. اگر گیاهان را با گلدان جابجا می کنید، می بایست گلدان را در پلاستیک حبابدار بپیچید. برای محافظت بیشتر ، یک مقوا را در قسمت زیرین گیاه قرار دهید. برای نگه داشتن خاک ، پایه را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید.

هنگامی که به دنبال جعبه مناسب گیاهان برای اسباب کشی هستید، یک جعبه محکم را انتخاب کنید که می تواند یک مقدار سایش مناسب را تحمل کند. می بایست جعبه کمی بزرگ تر از خود گیاه باشد تا از تغییر مکان جلوگیری کند. اگر فضای اضافی وجود دارد ، آن را با روزنامه یا ملافه های قدیمی پر کنید. شما همچنین می توانید برچسب شکننده یا گیاه زنده را روی جعبه بچسبانید تا افرادی را که آن را جابجا می کنند ، مواظب آن باشند.

 

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

۲ دیدگاه در “جابه جایی گیاهان وگلها اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)