دیوار باربری مشهد شیپور

دیوار باربری مشهد شیپور

دیوار باربری مشهد شیپور

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم. و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

اسباب کشی را به ما بسپارید تا بار از روی دوش تان برداشته شود:

جا به جایی بی دغدغه و به موقع همه و همه از عواملی است که مدیر بار مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص دیوار باربری مشهد شیپور ماست. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ – ۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲ تماس بگیرید. و در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید.

در هرکجای مشهد زندگی می کنید:

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت در هر کجای شهرستان مشهد می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات دیوار باربری مشهد شیپور بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

دیوار باربری مشهد شیپور

درباره دیوار:

دیوار وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی‌های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو، دست دوم و ارائهٔ خدمات در ایران است که در ۲۱ تیر ۱۳۹۱ راه‌اندازی شد. بنیان‌گذار دیوار با نام شرکت آگه‌پردازان هوشمند، حسام آرمندهی است و هم‌اکنون زیرمجموعهٔ شرکت توسعهٔ فناوری اطلاعات هزاردستان است.

آگهی نیازمندی‌های میلیون‌ها ایرانی سراسر کشور از طریق اپلیکیشن‌های اندروید، آی‌اواس و همچنین وبگاه دیوار دریافت و ارائه می‌شوند.بنا به گزارش سالانهٔ دیوار، در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳۹٫۷ میلیون آگهی توسط ۲۱٫۸ میلیون کاربر منتشر شده و ۵۳٫۱ میلیون دستگاه منحصربه‌فرد وارد اپ یا وبگاه دیوار شده‌اند.

امکان ثبت آگهی در دیوار، برای همهٔ استان‌های ایران و شهرهای بزرگ آن وجود دارد تا کالا یا خدمات خود را با تفکیک منطقه و محله خود در دیوار ثبت نمایند. در سال ۱۳۹۵ امکان ثبت آگهی در ۴ شهر کابل، هرات، قندهار و مزار شریف افغانستان توسط دیوار فراهم شد. با این حال امکان استفاده از دیوار در حال حاضر محدود به ایران می‌شود. بنا به گزارش سالانهٔ دیوار، ۱۲۹/۵ میلیون آگهی توسط ۱۸/۹ میلیون کاربر در سال ۱۳۹۹ منتشر شده‌اند.

پیشینه:

حسام آرمندهی بنیان‌گذار کافه‌بازار در سال ۱۳۸۹ که برای ادامه تحصیل به سوئد رفته بود خرید و فروش از وبگاهی مشابه دیوار را در سوئد تجربه می‌کند. خود او یک دستگاه تبلت را از طریق آن پلتفرم معامله کرده بود؛ بنابراین جرقهٔ شکل‌گیری دیوار در آنجا در ذهن او شکل می‌گیرد. ایدهٔ راه‌اندازی دیوار ابتدا در بهار ۱۳۹۱ بین حسام آرمندهی و رضا محمدی شکل گرفت. آن‌ها به فکر یک اپلیکیشن با رابط کاربری ساده بودند که نیازهای انتشار و پیدا کردن آگهی‌های آنلاین را برطرف کند. چند ماه بعد ابتدا اپلیکیشن اندروید دیوار آماده شد. دیوار در ابتدا بیش از همه برای خرید و فروش کالای دست دوم مورد استفاده قرار می‌گرفت. تا اینکه به مرور دسته‌بندی خدمات هم اضافه شد. در پاییز همان سال، وبگاه دیوار با قابلیت محدود نمایش آگهی‌ها آغاز به کار کرد.

درباره شیپور:

شیپور وبگاه نیازمندی‌های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات وابسته در ایران است که در سال ۲۰۱۲ توسط رضا اربابیان راه‌اندازی شد و هم‌اکنون جزو ۳ وبسایت برتر نیازمندی‌ها در ایران است.

دیوار باربری مشهد شیپور

 

خدمات بارز مدیربار:

  • برنامه ریزی دقیق عملیاتی
  • استفاده از خدمات بسته بندی از قبیل بابل رپ ، وکیوم های ضربه گیر و …
  • جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت
  • بسته بندی دقیق و حساب شده
  • حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی
  • استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل
دیوار باربری مشهد شیپور

مزایای اتوبار آنلاین مدیربار به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است. به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند. در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

دیوار باربری مشهد شیپور

اگر شما در مشهد هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد دارید کافی است کلمه باربری مدیربار مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

دیوار باربری مشهد شیپور

تمام نکات این مطلب توسط سردبیر تحریریه مدیربار تایید شد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)