نرم افزار محاسبه کرایه بار

نرم افزار محاسبه کرایه بار

اطلاع از قیمت اسباب کشی یکی مهم ترین دغدغه کسانی است که قصد جا به جایی به منزل جدید خود را دارند. قبل از انجام اسباب کشی منزل این سوال برای شما پیش می آید که چه قدر باید برای جابه جایی هزینه کنم. برای انجام اثاث کشی دو راه وجود دارد. اولین راه انجام آن توسط خودتان است و دومین راه سپردن اسباب کشی منزل خود به یک شرکت باربری است.

نرم افزار محاسبه کرایه بار

نرم افزار محاسبه کرایه بارنرم افزار محاسبه کرایه بار

نحوه محاسبه قیمت اسباب کشی مشهد بدون استفاده از شرکت باربری!

در برخی موارد افراد ترجیح میدهند برای کاهش هزینه باربری خودشان اسباب کشی را انجام دهند. به عنوان مثال شما ماشین باربری را از دوستان یا آشنایان خود که کامیون و یا خودروی حمل بار دارند، قرض میگیرید. قبل از اینکه تصمیم به این کار بگیرید باید بدانید که در این حالت مشکلات باربری و حمل اسباب و اثاثیه شامل موارد زیر است.

  • با توجه به قرض گرفتن اصولا شما نمی توانید در زمان بندی مدیریت داشته باشید و تابع مالک خودرو می باشید
  • اکثرا در بهترین شرایط دوستان مالک خودروی کوچک حمل بار مثل وانت می باشند. توجه داشته باشید حمل اسباب واثاثیه منزل با خودروی کوچک باری احتیاج به تعداد دفعات بیشتر حمل دارد. که این موضوع با توجه به ترافیک مشهد و سایر کلان شهرها کاری طاقت فرسا می باشد.

نرم افزار محاسبه کرایه بار

با توجه به این موضوع که شما خودتان تصمیم به این کار گرفته اید که کار حمل را  انجام بدهید ،قاعدتا به جز خودتان احتیاج به نیروی انسانی جهت حمل و بارگیری و تخلیه دارید و باز در دوستان شروع به جستجو میکنید تا کسانی که قادر هستند در این امر شما را یاری بدهند پیدا کنید، که تجربه نشان داده استفاده از افراد آماتور در اکثر موارد موجب خسارت مالی و آسیب دیدگی اسباب و اثاثیه و در پاره ای از موارد حتی منجر به آسیب دیدگی بدنی و جانی افراد شده است.

  • اکثر فروشگاههایی که در سطح شهر لوازم بسته بندی مورد نیاز شما برای اسباب کشی را می فروشند عموما قیمت بالاتری نسبت به باربری های معتبر دارند که این امر جدا از آن که در اکثر موارد جنس خریداری شده بنجل و بی کیفیت می باشد ، باعث افزایش هزینه اسباب کشی شما میشود.
  • شما در نظر داشته باشید که شاید در این مقطع با کمک گرفتن از دوستان و قبول تمامی ریسکهای موجود هزینه مالی پرداخت نکرده اید، اما توجه داشته باشید هزینه اصلی، حساب بدهکاری شما در قبال دوستان می باشد،که خیلی زود در آینده ای نزدیک و با صرف هزینه بیشتر باید جبران کنید.

نرم افزار محاسبه کرایه بار

عوامل موثر بر قیمت اسباب کشی شرکت های باربری

فاصله مبدا تا مقصد

میزان مسافت طی شده برای حمل و جا به جایی اثاث منزل شما بر قیمت اسباب کشی تاثیر گذار است. تعرفه کرایه کامیون و قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری با داخل شهری تفاوت دارد. این فاکتوری است که قابل تغییر نیست و تنها کاری که میتوانید برای کاهش نرخ باربری اثاث منزل انجام دهید این است که با شرکت های مختلف باربری تماس بگیرید و از آنها استعلام قیمت بگیرید و لیستی از قیمت باربری بین شهری و درون شهری تهیه کنید و به صرفه ترین و بهترین باربری برای اسباب کشی را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید تنها شرکت باربری می تواند قیمت دقیق و منصفانه ای به شما اعلام نماید که بصورت آنلاین و با استفاده دقیق از نرم افزارهای اینترنتی مشغول به کار می باشد و این موضوع باعث می گردد هزینه باربری شما منصفانه تر محاسبه شود.

حجم اثاثیه

تعداد و حجم اثاثیه منزل شما در قیمت اسباب کشی شما موثر است. هر چه تعداد وحجم اثاثیه منزل شما بیشتر باشد به ماشین باربری بزرگتری نیاز دارید. البته در نظر داشته باشید کامیونت های حمل اسباب و اثاثیه که می توانند در سطح شهر فعالیت داشته باشند حداکثر شش تن ظرفیت دارند و شما نمیتوانید مثلا برای حمل اسباب و اثاثیه منزل درون کلان شهرهای بزرگ از یک کامیون ده تن و یا بزرگتر استفاده کنید. پس تعداد دفعات حمل بار شما افزایش می یابد. همچنین اقلام مصرفی شما برای بسته بندی اثاثیه منزل افزایش خواهد یافت.در نتیجه حجم اثاثیه منزل شما تاثیر مستقیمی روی هزینه اسباب کشی شما دارد.

در این مورد میتوانید اقلام و اثاثیه ای که به آنها در خانه جدید خود نیاز ندارید را با خود نبرید و از حجم اثاثیه خود کم کنید.

نکته: اقلام سنگین شما مانند یخچال بزرگ،  بوفه بزرگ، پیانو، گاو صندوق و…  در کل اقلامی که وزن و حجم  غیر متعارف دارند و برای جابجایی آن احتیاج به تعداد بیشتری  کارگر و صرف نیروی بیشتری است، جز اقلام هزینه دار محاسبه میشوند و برای حمل و جا به جایی آنها شرکت های باربری هزینه جداگانه ای در نظر میگیرند

نرم افزار محاسبه کرایه بار

خدمات درخواستی

خدمات شرکت باربری روی قیمت اسباب کشی شما تاثیرگذار است. شرکت های باربری معمولا خدمات زیر را ارائه می دهند.

  • اعزام خودرو  مخصوص  اسباب کشی
  • اعزام کارگر اسباب کشی برای جا به جایی اثاثیه منزل
  • ارائه خدمات فنی لازم برای اسباب کشی

حال شما باید بررسی کنید که به کدام یک از این خدمات واقعا نیاز دارید؟ اگر تجربه و مهارت کافی برای انجام این خدمات را دارید، میتوانید خودتان آن را انجام دهید و هزینه باربری خود را کاهش دهید! نحوه محاسبه قیمت اسباب کشی مشهد

فاصله محل پارک ماشین باربری تا منزل

هر چه ماشین اسباب کشی در فاصله دورتری از درب ورودی برای حمل اسباب و اثاثیه شما پارک شود، پرسنل باربری باید مسافت بیشتری اثاثیه شما را حمل کنند و در نتیجه کار آنها سخت تر خواهد شد. این مورد از عوامل پنهان موثر بر هزینه اسباب کشی به حساب می آید که به این موضوع در عوامل هزینه و فاکتور باربری ( هزینه پیاده روی) گقته می شود که عموما فاصله رایگان ده تا پانزده متر می باشد.

برخی از شرکت های خدمات باربری این نکته را به مشتریان خود اعلام نمیکنند و در نتیجه هزینه توافقی با هزینه در خواستی در آخر کار اختلاف پیدا میکند و باعث نارضایتی مشتری میشود. بهتر است قبل از جا به جایی محل مناسبی را برای پارک ماشین باربری در نظر بگیرید.

نرم افزار محاسبه کرایه بار

تعداد طبقات

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت اسباب کشی تعداد طبقاتی است که قرار است اثاثیه منزل شما جا به جا شوند. قطعا هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد، هزینه باربری شما نیز بیشتر خواهد شد. شرکت های خدمات باربری به ازای هر طبقه اضافی مبلغ ثابتی را به هزینه کارگر اضافه میکنند. در صورت امکان میتوانید از آسانسور برای کاهش این هزینه استفاده کنید. اکثر آسانسورهای موجود در ساختمانها قابلیت حمل جهار نفر به بالا را دارن که حدودا از ۲۸۰ کیلو به بالاتر می باشد. که نسبت وزن اقلام عمومی منزل از آن کمتر می باشد پس میتوانید خیلی راحت از آسانسورها برای جابجایی حمل استفاده کنید که این امر هیچ گونه آسیبی به کابین و یا موتور آسانسور شما نمیزند.

در پاره ای از موارد اگر شی ای داخل آسانسور می خواهید قرار بدهید دارای زوایای تیز می باشد که این امر موجب آسیب دیدگی داخل کابین می شود می توانید با استفاده از کاورهای مخصوص داخل کابین که از جنس برزنت می باشند استفاده نمایید که برای خرید آن می توانید به فروشگاه هایی که در سطح شهر مشغول فعالیت در صنف چادر دوز ها هستند مراجعه کنید.

روز و زمان اسباب کشی

قیمت اسباب کشی شرکت های باربری ممکن است در طول ایام مختلف متفاوت باشد. معمولا در روزهای آخر هفته به دلیل حجم بالای جا به جایی، نرخ جا به جایی اثاث منزل شرکت های خدمات اسباب کشی
نسبت به اواسط هفته بالاتر است. همچنین در فصل تابستان نیز به همین دلیل قیمت باربری از اسباب کشی در زمستان بالاتر است. بنابراین اگر امکان آن را دارید، برای کاهش هزینه باربری، اسباب کشی خود را به اواسط هفته و ماه های پایانی سال موکول کنید.

این عامل تاثیر مستقیمی روی قیمت اسباب کشی شما دارد. معمولا هزینه های اعلامی توسط اتوبارها برای ارائه خدمات باربری در سه ساعت است و بعد از آن به ازای هر ساعت اضافه مبلغی به هزینه اسباب کشی شما که شامل کارگران وخودروی حمل بار می باشد، اضافه میشود. کارگران حمل برای جابجایی آنان تعداد دفعات بیشتری صرف حمل و انتقال آنان نمایند که این موضوع باعث میشود در مجموع زمان قابل توجه ای از دست برود قیمت اسباب کشی شما افزایش می یابد.

نرم افزار محاسبه کرایه بار

نرم افزار محاسبه کرایه بار

همچنین در ساعات کم ترافیک جا به جا شوید و بر عملکرد پرسنل باربری مورد نظر خود نظارت بیشتری داشته باشید که این مسئله در باربری های آنلاین حل گردیده و شما می توانید در هر لحظه از زمان موقعیت دقیق خودروی حمل بار خود را مشاهده کنید و دقیقا نظاره گر فرآیند حمل بار خود باشید.

شما باید قبل از انتخاب اتوبار مورد نظر خود با چندین شرکت باربری تماس بگیرید و تمام موارد بالا را به آنها اعلام کنید و بخواهید که به شما قیمت دقیقی بدهند. سپس قیمت اسباب کشی و کیفیت خدمات آنها را مقایسه کنید و بهترین باربری برای اسباب کشی را انتخاب کنید. شما میتوانید از طریق این لینک به صورت آنلاین قیمت اسباب کشی خود را استعلام بگیرید. نحوه محاسبه قیمت اسباب کشی مشهد

نرم افزار محاسبه کرایه بار

نرم افزار محاسبه کرایه بارنرم افزار محاسبه کرایه بار

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)