نکات جابجایی راحت مبلمان اسباب کشی

نکات جابجایی راحت مبلمان اسباب کشی

حمل و نقل مبلمان منازل نیاز به مهارت و تخصص ویژه دارد. در این مقاله نکاتی درباره جابجایی راحت مبلمان هنگام اسباب کشی را برای شما بازگو می کنیم.

اگر مجبورهستید به یک آپارتمان در طبقه بالاتر بروید یا مجبور هستید وسایل را به طبقه دیگری از خانه منتقل کنید ، حتما می دانید که دشوارترین کار جابجایی مبلمان است. جابجایی وسایل سنگین و حجیم بزرگ ترین مشکل یک اسباب کشی می باشد. زیرا وزن زیاد را با قدرت مانور کم برای حرکت ترکیب می شود..

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

نکات مهم:

هنگام حمل و نقل و جابجایی مبلمان هنگام اسباب کشی نکات و ترفند های زیادی وجود دارد که برای جابجایی راحت باید آن ها رادر نظر بگیرید. از نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-  ابعاد راهرو و درب های ورودی را برای وارد یا خارج کردن مبلمان و همچنین استفاده از آسانسور برای جابجایی راحت تراندازه گیری کنید.

۲- هنگام عبور از راهرو و کنج های با فضای کم حتما با چرخش مناسب مبلمان از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید.

۳- مبلمان باید جزو اولین وسایلی باشد که در کامیون ها بارگیری می شود و بهتر است آن ها را به صورت سرو ته بر روی هم قرار دهید.

در صورتی که می خواهید خودتان این کار را انجام دهید به شما نکات لازم برای جابجایی ایمن مبلمان را پیشنهاد می کنیم. استفاده از کارتون های چند لایه و نایلون های حباب دار برای بسته بندی کامل مبلمان یکی از بهترین و ایمن ترین روش ها برای جلوگیری از آسیب دیدن مبلمان هنگام جابجایی می باشد.

نکات جابجایی راحت مبلمان اسباب کشی

از آنجایی که هزینه های زیادی را برای خرید مبلمان پرداخت می کنید. کوچک ترین سهل انگاری در جابجایی آن ها باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری به وسایل شما می شود. بهتر است برای جابجایی میلمان هنگام اسباب کشی از افراد ماهر کمک بگیرید.

موارد خاصی وجود دارد که شما صرفاً از نظر قدرت و توان جسمی که دارید ، نباید خودتان به تنهایی جابجایی مبلمان را انجام دهید. وسایلی که هم سنگین هستند و هم بزرگ ، برای حمل آن ها به دو نفر احتیاج است. در واقع ، شما حتی ممکن است وسایل کوچک تری را که بسیار سنگین هستند ، مانند تلویزیون های قدیمی ، یا مواردی که بزرگ هستند اما خیلی سنگین نیستند ، مانند قاب تختخواب ، در خانه داشته باشید.

باربری مدیربار با دارا بودن کادری ماهر و با تجربه هر نوع مبلمان با هر اندازه را با به کارگیری بهترین روش های جابجایی و با دقت کافی  انجام می دهد.

نکات جابجایی راحت مبلمان اسباب کشی

استفاده از تجهیزات و چرخ های مخصوص باربری برای جابجایی مبلمان

یکی از راه های ساده برای اسباب کشی ایمن استفاده از تجهیزات و چرخ های مخصوص باربری برای جابجایی مبلمان می باشد. چرخ های مخصوص باربری یک ابزار ضروری برای جابجایی وسایل سنگین است ، به خصوص اگر لازم باشد آن ها را به طبقه بالا حمل کنید. و بر روی چرخ دستی قرار دهید. تمامی اجسام سنگین باید توسط وسایل ویژه مانند طناب های محکم و تسمه آن ها را بر روی این چرخ دستی ها محکم ببندید. تا جابجایی ایمنی داشته باشید.

اگر مکانی که در آن  اسباب کشی را انجام می دهید. دارای فضایی کافی برای حرکت چرخ های باربری نباشد و دارای راه رو های باریک باشد باید از آسانسور برای جابجایی مبلمان استفاده کنید. بهتر است هنگام بارگیری یا تخلیه اثاثیه سنگین مانند مبلمان از یک سطح شیب دار برای جابجایی راحت به درون کامیون حمل بار استفاده کنید.

این کار به بهترین وجه در کف چوبی یا سرامیکی کار می کند ، اما می تواند از این روش روی فرش نیز جواب دهد. در صورت داشتن یک پتو، ترجیحا یک پتو باضخامت زیاد، میتوانید اجسام سنگین مانند مبلمان را به خوبی جابجا کنید.

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل تخصصی مبلمان توسط اتوبار مدیر بار

جابجایی مبلمان یکی از سخت ترین قسمت های اسباب کشی می باشد که حتما باید توسط افراد ماهر صورت پذیرد تا از آسیب های احتملی مصون بمانند.

حمل و نقل تخصصی مبلمان توسط اتوبار مدیر بار با بهره گیری از بهترین تجهیزات بسته بندی و جابجایی با نیروی کار آموزش دیده و ماهر و همچنین استفاده از کامیون های مخصوص حمل بار که دارای کف های موکت کاری می باشد انجام می شود.

نکات جابجایی راحت مبلمان اسباب کشی

کارکنان حرفه ای اتوبار مدیر بار برای جلوگیری از کثیف شدن و یا پارگی  و خراش بر داشتن مبلمان شما ، تمامی قسمت های مبلمان را با استفاده از ابراز و لوازم تخصصی بسته بندی می پوشانند و کار حمل و نقل و بار گیری را انجام می دهند.

[aparat id=’ZiDV4′]

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)