نیسان مشهد تهران رفت و برگشت

باربری نیسان تهران مشهد یابالعکس

باربری نیسان تهران مشهد یابالعکس

در تهران یا مشهد یابالعکس و حومه زندگی می کنید:

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت از تهران به مشهد یابالعکس می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

باربری نیسان تهران مشهد یابالعکس

برای اینکه مدت زمان زیادی برای حمل و نقل اتلاف نشود. همکاری با یک شرکت باربری معتبر که دارای تیم مجرب و کار آزموده باشد، این اطمینان را به شما می دهد که آسیبی به لوازم شما نمی رسد. و رانندگان در کوتاهترین مسیر و مسافت را برای شما می پیماید.

درباره تهران:

تِهْران، پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر در برآورد سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۹٬۰۳۹٬۰۰۰ تن جمعیت داشته‌است و براساس برآورد سال ۲۰۱۸ سازمان ملل متحد، سی و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر غرب آسیا می‌باشد. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

جغرافیا:

تهران در پهنه‌ای بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی البرز گسترده شده‌است و ۷۳۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. از نظر جغرافیایی نیز در ۵۱ درجه و ۱۷ دقیقه تا ۵۱ درجه و ۳۳ دقیقهٔ طول خاوری و ۳۵ درجه و ۳۶ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۴۴ دقیقهٔ عرض شمالی قرار دارد. گسترهٔ کنونی تهران از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا امتداد یافته‌است؛ این ارتفاع از شمال به جنوب کاهش می‌یابد. برای مثال، ارتفاع در میدان تجریش، در شمال شهر حدود ۱۳۰۰ متر و در میدان راه‌آهن که ۱۵ کیلومتر پایین‌تر است، ۱۱۰۰ متر است.

فهرست شهر های تهران:

به ترتیب اسامی شهرهای تهران که باربری مدیربار فعالیت می نماید اشاره می کنیم:

تهران ،قدس ، شهریار ،اسلام‌شهر ، ملارد ، صالحیه، بهارستان ، پاکدشت ، قرچک ، گلستان ، ری ، اندیشه ،رباط‌کریم ، پرند ،باغستان، پردیس، بومهن ،باقرشهر ،پیشوا ، نسیم شهر ،صباشهر، چهاردانگه ، حسن‌آباد، وحیدیه ، نصیرشهر ،فردوسیه ، رودهن ،شاهدشهر ، صفادشت ، فیروزکوه ، لواسان ،شمیرانات ، آبسرد ،دماوند ،شریف‌آباد، کهریزک ، فشم ، جوادآباد، ورامین ،فرون آباد ، آبعلی ،کیلان، شمشک ، احمدآباد مستوفی، ارجمند ، قلعه‌نو ،قیام‌دشت، سعیدآباد ،خسروآباد، جلیل‌آباد

درباره مشهد:

مشهَد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۱۳ منطقهٔ شهری و مساحت شهری ۳۵۱ کیلومتر مربع، سومین شهر پهناور ایران پس از تهران (با ۷۳۵ کیلومتر مربع مساحت شهر) و اصفهان (با ۵۵۱ کیلومتر مربع مساحت شهری) است.

در رابطه با مدیریت زمان برای اسباب کشی در مدت زمان کوتاه، تنها کافیست با نزدیکترین اتوبار به محل زندگی خود تماس بگیرید. در این روزهای شلوغ و پر ترافیک یابالعکس جابجایی اثاثیه منزل و هرنوع لوازم و کالای خود را در کوتاهترین زمان و با خیالی آسوده انجام دهید. مهمترین هدف ما ارائه خدمات نیسان تهران مشهد یابالعکس و رفت و برگشت به بهترین نحوه برای شما مشتریان عزیز است.

باربری نیسان تهران مشهد یابالعکس

کامیون تک چیست:

کامیون هایی که در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند. این نوع کامیون در باربری توانایی حمل بار تا ظرفیت ۱۰ تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون ۱۰ تن و کامیون ۶ چرخ اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک محوره معمولا چیزی بین ۵.۷ متر الی ۶ متر می باشد.

کامیون خاور به چه ماشینی گفته می‌شود:

خاور یا کامیون خاور یک نوع خودرو برای حمل بار است که بیشتر اوقات شرکت‌های باربری و حمل و نقل از آن برای جابجایی کالا اساسی استفاده می‌کنند. از شرکت‌های تولید‌کننده خاور را می‌توان به شرکت‌ مرسدس بنز، ایسوزو ژاپن، هیوندای کره، فوتون، فاو و باتسان شرکت‌های چینی و آذرخش ایران اشاره کرد. در کشور ما کمپانی خاور برای نخستین بار در سال ۱۳۴۶ اولین نوع از این کامیون‌ها را وارد کشور کرده و از آن برای حمل محموله‌های مختلف استفاده شده است.

وانت چیست:

وانت (به فرانسوی: Vannette) یا وانت بار که به آن گاهی کامیونت (به فرانسوی: Camionnette) نیز می‌گویند، یک خودرو باریِ کوچک است که ظرفیت آن ۱۰۰ تا ۸۵۰ کیلو در وانت های ایرانی و ۱۰۰ تا ۴۰۰۰ کیلو (۴ تن) در وانت های امریکایی است. در ایران پیکان وانت (باردو) و وانت نیسان جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین وانت‌های ایران هستند که به دلیل استهلاکِ پایین، قیمت مناسب، فراوانی قطعات و ارزان بودن قطعات به‌خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند. وانت پیکان بیشتر مورد استفادهٔ کشاورزان و اصناف است، ولی وانت نیسان برای بارکشی مناسب است. گنجایش وانت نیسان حدود ۲۱۰۰ کیلو و گنجایش وانت پیکان حدود ۷۰۰ کیلو است. اولین وانت تولید شده در جهان فورد مدل تی پیکاپ است.

خدمات نیسان تهران مشهد یابالعکس و رفت و برگشت

  • ارائه مشاوره رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر
  • ارائه بارنامه معتبر 
  • ارائه بیمه نامه معتبر
  • جابجایی و حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکت
  • حمل بار به شهرستان
  • حمل اثاثیه به خارج از کشور

اسباب کشی و حمل بار تهران مشهد یابالعکس با مدیربار با تضمین امنیت و سلامتی کامل شما با تعرفه نرخنامه اتحادیه و کمترین هزینه و قیمت با بیمه و بارنامه انجام می شود. در صورت هرگونه اتفاقی مدیربار پاسخگوی تمام خدمات خود خواهد بود. مدیربار دغدغه را برای شما برطرف کرده است، که شما با استفاده از خدمات آن می توانید باربری، اسباب کشی منزل، اسباب کشی اثاثیه تهران مشهد و .. به راحتی می توانید با قیمت مناسب خدمات خود را دریافت کنید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)