نیسان مشهد شیراز یابالعکس

نیسان مشهد شیراز یابالعکس

نیسان مشهد شیراز یابالعکس

اگر در مشهد شیراز و حومه یا بالعکس زندگی می کنید. نیسان مشهد شیراز از شعبه های تحت نظر باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

و همچنین مدت زمان زیادی برای نقل مکان اتلاف نشود. همکاری با یک شرکت باربری معتبر که دارای تیم مجرب و کار آزموده باشد، این اطمینان را به شما می دهد که آسیبی به لوازم منزل شما نمی رسد. و رانندگان در کوتاهترین مسیر و مسافت را برای شما می پیماید.

فاصله مشهد تا شیراز چند کیلو‌متر است؟

مسافت آن، ۱۳۵۰ کیلو‌متر تخمین زده شده است که می‌توان با صرف حدودا ۲۳ ساعت و نیم آن را طی کرد. گزینش جاده بزرگراه مشهد نیشابور و سپس بزرگراه ابرکوه-سورمق گذشته که بعد از گذر از بزرگراه آباده صفاشهر به شیراز به عنوان مسیر مناسب برای رسیدن به شیراز برای کسانی که میخواهند سریعتر به مقصد برسند انتخاب مناسبی است.

شهرک های صنعتی مشهد:

شهرک صنعتی توس مشهد
آدرس شهرک صنعتی توس مشهد: کیلومتر ۱۵ جاده مشهد – قوچان فاصله شهرک صنعتی توس تا مشهد ۲۶ کیلومتر و ۴۰ دقیقه می باشد.
مساحت شهرک صنعتی: مساحت کل شهرک صنعتی ۴۰۱ هکتار و مساحت صنعتی آن ۲۵۷ هکتار می باشد.
واحدهای تولیدی: شرکت مولود شرق، قدرت نیروی توس، شرکت شهربابانا، شرکت صنایع غذایی به آرا، صنایع الکترونیک ثامن، کارخانه لیمون چینی آراد، گروه کارخانجات مقصود، برج پولادین، صنایع غذایی بنا، نمک بینالود، ذب اسید، اترک شیمی، تکین کارتن، خوشه صنعتی دوریکا و نیان الکترونیک
مناطق نزدیک به شهرک صنعتی توس مشهد: شاندیز، طرقبه، مشهد و شهرک فناوری صنایع غذایی

شهرک صنعتی چناران
آدرس شهرک صنعتی چناران: کیلومتر ۵ جنوب غرب شهر چناران فاصله شهرک صنعتی توس تا مشهد ۵۰ است. این شهرک صنعتی تا کنون برای ۶۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
این شهرک صنعتی یکی از بزرگ ترین شهرک صنعتی های شرق کشور می باشد.
مساحت شهرک صنعتی: مساحت کل شهرک صنعتی ۱۲۵ هکتار و مساحت صنعتی آن ۶۶ هکتار می باشد.
واحدهای تولیدی: زاوین گاز، ظریف باف توس، پولاد خشت توس، فرآورده های لنبی نظیر چناران، تعاونی تولیدی توزیعی، کارکنان نان قدس رضوی و فرآورده های غذایی عالی طعم خراسان رضوی

شهرک صنعتی کلات گازرگاه
این شهرک صنعتی در کیلومتر ۱۵ جاده مشهد – کلات قرار دارد. از واحدهای مستقر در این شهرک صنعتی می توان به فرآورده های گوشتی پاک جم، شرکت پلاستیک فرد، شرکت نم بار، شرکت آدنیس آریا نوین، کارخانه شن شویی فرآورده های سیمان شرق و … اشاره کرد.

شهرک فناوری صنایع غذایی خراسان رضوی
این شهرک صنعتی در کیلومتر ۱۵ جاده مشهد – قوچان واقع گردیده است. مساحت کلی این شهرک صنعتی و مساحت صنعتی آن ۱۷ هکتار می باشد.

از واحدهای صنعتی این شهرک صنعتی می توان به پرشیا صنعت الکترونیک، شرکت تدبیر صنعت بسامد شرق، شرکت آرتین توس آریان کارخانه اوری میگو و ماهی اشاره کرد.

شهرک های صنعتی شیراز:

شهرک صنعتی بزرگ شیراز که در شرق کلانشهر شیراز واقع شده، بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان فارس است، این شهرک با وسعت تقریبی ۱۴۰۰ هکتار (۹۵۹ هکتار فاز عملیاتی و ۶۱۱ هکتار فاز صنعتی) یکی از بزرگترین و مهمترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود. در راستای قانون واگذاری شهرک‌های صنعتی کشور به مدیران واحدهای صنعتی، اداره این شهرک در شهریورماه سال ۱۳۸۶ به هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز واگذار شد.

 

نیسان مشهد شیراز یابالعکس

اما در رابطه با مدیریت زمان برای اسباب کشی در مدت زمان کوتاه، تنها کافیست با نزدیکترین اتوبار به محل زندگی خود تماس بگیرید. در این روزهای شلوغ و پر ترافیک مشهد جابجایی اثاثیه منزل و لوازم شرکت خود را در کوتاهترین زمان و با خیالی آسوده انجام دهید. مهمترین هدف ما ارائه خدمات نیسان مشهد شیراز به بهترین نحوه برای شما مشتریان عزیز است.

خدمات نیسان مشهد شیراز یابالعکس

  • ارائه مشاوره رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر
  • ارائه بارنامه معتبر 
  • ارائه بیمه نامه معتبر
  • جابجایی و حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکت
  • حمل بار به شهرستان
  • حمل اثاثیه به خارج از کشور

 

خیالتان با مدیربار راحت باشد:

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)