کارهای ضروری روز قبل اسباب کشی

کارهای ضروری روز قبل اسباب کشی

به مکان جدید خود آماده شده اید :

شما شرکت باربری مناسب خود را پیدا کرده اید. تاریخ اسباب کشی را تعیین کرده اید. یک سری اقدامات مهم و اساسی وجود دارد که باید آن ها ر انجام دهید. تا در هنگام اسباب کشی با مشکل مواجه نشوید.

تمیز کردن و مرتب سازی وسایل :

به عنوان مثال ، از اتاق خواب خود شروع کنید. و کمد خود را تمیز کنید. و وسایلی را که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید. یا لباس هایی را که دیگر نمی پوشید را جدا کنید. تمیز کردن و مرتب سازی وسایل نه تنها باعث کاهش بار برای اسباب کشی شما می شود.

وسایل لازم :

اگر خودتان همه وسایل را بسته بندی می کنید. حتما خرید وسایل لازم برای بسته بندی را در برنامه خود داشته باشید. سعی کنید مدت ها قبل از روز اسباب کشی ، جعبه ، کارتون و نایلون های حباب دار مخصوص بسته بندی ، چسب و نوار بسته بندی را تهیه کنید. احتمالاً به تجهیزات بسته بندی بیشتری بیش از آنچه فکر می کنید نیاز خواهید داشت.

اگر کار بسته بندی لوازم را به اتوبارها نمی سپارید :

کارکنان اتوبار در مدت زمان کمتر و در اسرع وقت کار جابجایی اثاثیه شما را انجام دهند. با این کار در هنگام جابجایی و حمل و نقل کارکنان اتوبار با توجه به برچسب های موجود بر روی کارتون ها بیشترین دقت را در جابجایی آن ها به خرج می دهند. و خود شما هم هنگام تخلیه بار در مقصد به خوبی می دانید که هر جعبه متعلق به چه مکانی می باشد.

لوازم ضروری برای بسته بندی :

در هنگام جمع کردن اسباب و اثاثیه منزل خود سعی کنید لوازمی که به آن ها نیاز ندارید. به سمساری ها بفروشید. با این کار هم در هزینه های جابجایی خود صرفه جوی خواهید کرد و هم از وسایلی که از آن ها استفاده ای نمی کردید پولی به دست خواهید آورد و در مکان جدید فضای بیشتری را برای جای گیری وسایل ضروری خود خواهید داشت.

سعی کنید یک جعبه مخصوص لوازم ضروری که در روز اول اسباب کشی در مکان جدید به آن ها نیاز دارید ، تهیه کنید. این جعبه مخصوص شامل مواردی مانند لوازم و ضدعفونی و شستشو برای  تمیز کردن ، دستمال ، لباس ، لوازم بهداشتی مانند مسواک ، و کیت کمک های اولیه می باشد که در روز اسباب کشی نیاز خواهید داشت.

کارهای ضروری روز قبل اسباب کشی

نگهداری از اسناد و مدارک مهم :

مدارک مهم مانند شناسنامه یا کارت های اعتباری ،اطلاعات مربوط خودرو ،سوابق پزشکی ،سند را مستقیماً در روز اسباب کشی در پشت کامیون باربری قرار ندهید. بلکه سعی کنید مدارک مهم و ضروری را در مکانی امن نگه دارید. و همراه با اثاثیه در یک جا قرار ندهید. در صورت امکان وسایل گرانبها و قیمتی مانند طلا و پول و اجناس عتیقه را با ماشین شخصی خود جابجا کنید.

کارهای ضروری روز قبل اسباب کشی

نگهداری از بچه ها :

وجود بچه ها در روز اسباب کشی کار را برایتان بسیار سخت و دست و پاگیر می کنند. بهتر است برای نگهداری از بچه ها در روز اسباب کشی برنامه ای داشته باشید. در روز اسباب کشی ، بچه ها و حیوانات خانگی خود را از پروسه اسباب کشی دور نگه دارید. با این کار این اطمینان حاصل خواهید کرد که هیچ کس صدمه نمی بیند. و کارکنان اتوبار می توانند کارآمد و مؤثر کار جابجایی وسایل را انجام دهند.

کارهای ضروری روز قبل اسباب کشی

قبل از روز اسباب کشی :

بهتر است قبل از روز اسباب کشی به محل جدید بروید. و آنجا را به خوبی تمیز کنید. و در صورت لزوم کارهای مربوط به سمپاشی و گند زدایی را در آنجا انجام دهید. قبل از اسباب کشی مطمئن شوید که تمامی کنتورهای گاز و آب و برق در آنجا وصل می باشد. و تمامی لوله ها را از نظر نشتی و تعمیرات لازم بررسی کنید. تا در روز اسباب کشی با مشکلی مواجه نباشید. و با خیالی راحت کار جابجایی وسایل را انجام دهید. سعی کنید قبل از جابجایی به محل جدید آنجا را از نظر دسترسی به مراکز خرید و مدرسه بچه ها بررسی کنید.

با اتوبار مورد نظر تماس بگیرید :

حال که تمامی کارهای ضروری قبل از روز اسباب کشی را انجام دادید. برای تنظیم برنامه های خود با اتوبار مورد نظر تماس بگیرید. در این تماس سعی کنید برنامه و زمان مبدا به مقصد را بررسی کرده و برنامه را قبل از اسباب کشی بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که شما و مسئول اتوبار ، تاریخ صحیح و هر گونه اطلاعات مورد نیاز و راه های تماس برای دستیابی یکدیگر دارید.

کارهای ضروری روز قبل اسباب کشی

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)