کارگر اسباب کشی استخدام نکنید!

کارگر اسباب کشی استخدام نکنید!

آیا قرار است اسباب‌کشی کنید :

دنبال کارگر حمل بار هستید؟ لطفا دست نگه دارید! نکته‌های بسیار مهمی درباره نیروی کار برای اسباب کشی یا کارگر اسباب کشی هستند که هیچ شرکت باربری در مشهد به شما نمی‌گوید. پیش از هرگونه اقدامی برای اسباب‌ کشی و به‌ویژه خبرکردن کارگر خالی برای اسباب کشی این نوشته را بادقت بخوانید. پیشنهاد ویژه‌ای هم برای شما دارم.

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

استفاده از خدمات شرکت باربری در مشهد :

برای اسباب‌کشی هزینه‌بر است. برای بسیاری از خانوارها، تأمین هزینه نیروی کار برای اسباب کشی آن‌هم در بحبوحهٔ جابه‌جایی و اسباب‌کشی به منزل جدید، بسیار دشوار است. اما مگر راه دیگری هم وجود دارد؟ بله! در این نوشته راه‌حل‌هایی برای کاهش هزینه اسباب‌کشی و استخدام کارگر اسباب کشی را با شما در میان می‌گذارم. پیش از هرگونه اقدامی برای تماس با شرکت‌های باربری یا حتی استفاده از کارگر خالی برای اسباب کشی یا همان کارگر حمل بار این راه‌حل‌ها را در نظر بگیرید.

روی کمک دوستان به‌عنوان نیروی کار :

همیشه می‌توان از همان راه قدیمی کمک‌خواستن از دوستان استفاده کرد. فهرستی از دوستان و آشنایانی تهیه کنید که احتمال می‌دهید توان بدنی و زمان کافی برای کمک را دارند و می‌توانید به‌عنوان کارگر اسباب کشی روی آن‌ها حساب کنید! بعد هم با تک‌تک آن‌ها تماس بگیرید و وضعیت را برایشان شرح دهید.

اگر امکانش وجود دارد :

فهرستی هم از آشنایانی تهیه کنید که وانت، نیسان یا کامیون دارند. آن‌ها می‌توانند با دریافت هزینه اندکی به‌عنوان پول بنزین، در اسباب‌کشی به شما کمک کنند. اگر هم چنین آشنایانی ندارید، می‌توانید با صاحبان وانت، نیسان یا کامیون که در خیابان می‌بینید مذاکره کنید.

این روش مزایایی دارد :

از جمله اینکه هزینه‌ها بسیار کاهش پیدا می‌کنند، کنترل بیشتری هم روی اسباب‌کشی دارید؛ یعنی زمان و چگونگی بارزدن، مسیر حرکت، و زمان و چگونگی تخلیه بار، در اختیار خودتان است. از این‌ها مهم‌تر آنکه مطمئن می‌شوید هیچ آسیبی به اسبابتان نمی‌رسد.

معایبی هم دارد :

بزرگ‌ترین عیب آن، امکان آسیب‌زدن به خودتان یا دوستان است. بلندکردن اسباب سنگین نیاز به تخصص و تجربه دارد. اگر بدون تخصص و تجربه لازم، به خودتان فشار بیاورید و اسباب سنگینی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و… را بلند کنید، ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به کمر و سایر اندام خود و دوستان بزنید.

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

وب‌سایت‌هادر زمینه کارگر حمل بار :

با جست‌وجو در اینترنت، می‌توانید وب‌سایت‌ها و اپ‌هایی پیدا کنید که پُر از نیروی کار برای اسباب کشی یا کارگر اسباب کشی هستند. کارگرها در این وب‌سایت‌ها ثبت‌آگهی می‌کنند. شما به‌عنوان کارفرما می‌توانید به‌جای تماس با شرکت باربری در مشهد کارگرهای موردنظر خود را انتخاب کرده و با آن‌ها تماس بگیرید. علاوه بر کارگر خالی برای اسباب کشی یا کارگر حمل بار حرفه‌ای، می‌توانید آگهی‌های کرایه وانت، نیسان و کامیون را هم ببینید و آن‌هایی که تجربه بیشتر یا هزینه کمتری دارند انتخاب کنید. با آن‌ها هم تماس بگیرید و طوری هماهنگ کنید که همگی سر وقت برسند.

مزیت این روش :

هم مانند روش قبلی، این است که کنترل بیشتری روی روند اسباب‌کشی دارید. زمان و چگونگی بارزدن، مسیر حرکت، و زمان و چگونگی تخلیه بار، همه در اختیار خودتان است. هر زمان که خواستید، و به هر تعداد که نیاز دارید، می‌توانید کارگر اسباب کشی خبر کنید.

اما عیب بزرگی هم دارد :

اینکه شما با کارگرها یا صاحبان خودروهایی که خبر کرده‌اید، آشنایی ندارید. در عین حال آن‌ها وارد خانه شما می‌شوند، اسبابتان را جابه‌جا می‌کنند و بعد هم باید مسافتی را طی کنند تا به محل جدید برسند. آیا می‌توانید به همه آن افراد اعتماد کنید و زندگی خود را به آن‌ها بسپارید؟

کارگر اسباب کشی استخدام نکنید!

در میادین و محل تجمع کارگرها :

کارگر اسباب کشی پیدا کنید. در همه شهرها، میادینی هستند که کارگرهای روزمزد برای یافتن کار در آنجا جمع می‌شوند. گاهی صاحبان خودروهای باری مانند وانت، نیسان و کامیون هم برای یافتن بار در همین محل‌ها حضور دارند. شما می‌توانید برای یافتن نیروی کار برای اسباب کشی یا کارگر حمل بار و همین طور خودروهای باری، به این میادین مراجعه کنید. در چهارگوشه مشهد هم میادین و محل‌های تجمع زیادی هستند که می‌توانید کارگر خالی برای اسباب کشی بیابید. اما پیش از قطعی‌شدن، حتما درباره ساعت کار و هزینه نهایی با ایشان مذاکره کنید.

مزیت این روش :

هم در کنترل بیشتر روی اسباب‌کشی است. بازهم زمان و چگونگی بارزدن، مسیر حرکت، و زمان و چگونگی تخلیه بار، در اختیار خودتان است. هر زمان که خواستید، و به هر تعداد که نیاز دارید، می‌توانید با مراجعه به میادین و محل تجمع کارگرها، کارگر اسباب کشی خبر کنید. اما عیب این روش هم مانند روش قبلی، این است که کارگرها و صاحبان خودروهایی که خبر کرده‌اید، نمی‌شناسید. قرار است آن‌ها وارد خانه شما شوند، اسبابتان را جابه‌جا کنند و بعد هم بار را در محل جدید تخلیه کنند، اما شما نمی‌توانید اعتماد کامل داشته باشید، چون ایشان را نمی‌شناسید. آن‌ها هیچ معرف یا ضمانتی ندارند.

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

کارگر اسباب کشی استخدام نکنید!

خدمات کارگر خالی :

برای اسباب کشی استفاده کنید. اگر نیروی کار برای اسباب کشی یا کارگر اسباب کشی می‌خواهید و دنبال شرکت باربری در مشهد می‌گردید که خدمات به‌موقع، مطمئن و با تعرفه مناسبی داشته باشد، با مدیربار تماس بگیرید. مدیربار بزرگ‌ترین شرکت باربری در مشهد و نام آشنایی برای ساکنان این استان است. هر فردی که یک‌بار از خدمات مدیربار استفاده کرده، به مشتری همیشگی این شرکت مطمئن تبدیل شده است.

شرکت مدیربار خدمات متنوعی در حوزه حمل بار و اسباب‌کشی دارد که عبارت‌اند از: فروش وسایل بسته‌بندی، بسته‌بندی اسباب منزل، اسباب‌کشی و حمل بار، تأمین نیسان و کامیون برای باربری و اسباب‌کشی و همین طور تأمین کارگر حمل بار یا کارگر خالی برای اسباب کشی به تمام نقاط ایران.

برخلاف روش‌های قبلی که هرکدام مزایا و معایب خود را داشتند، خدمات مدیربار، به‌گواه مشتری‌های همیشگی این شرکت، هیچ نقصی ندارند. شما می‌توانید صفر تا صد اسباب‌کشی خود، از بسته‌بندی وسایل گرفته تا تأمین کارگر اسباب کشی و تخلیه بار در محل را به مدیربار بسپارید.

حمل و نقل جهیزیه نو عروسانحمل و نقل جهیزیه نو عروسان

حمل و نقل جهیزیه نو عروسان

پیشنهاد ویژه برای اسباب‌کشی مطمئن و عالی :

پیشنهاد ویژه من به شما که دنبال شرکت باربری در مشهد و کارگر اسباب کشی هستید، این است که پیش از هرگونه اقدامی برای اسباب‌کشی، حتما با کارشناسان مدیربار تماس بگیرید. شرکت باربری مدیربار به‌صورت شبانه‌روزی و طی هفت روز هفته، در خدمت ساکنان سرتاسر استان مشهد است. کافی است تماس بگیرید و همه‌چیز را به مدیربار بسپارید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۹ دیدگاه در “کارگر اسباب کشی استخدام نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)