کامیون ۱۰ تن چیست؟

کامیون ۱۰ تن چیست؟

ماشین ده تن (ماشین ۱۰ تن) :

به آن کامیون ۱۰ تن (کامیون ده تن)،‌ بنز ده تن (بنز ۱۰ تن)،  خاور ده تن، کامیون بنز ده تن، ده تن باری هم گفته می‌شود. در اصل ماشین بنز ۱۹۲۴است. که توسط شرکت ایران خودرو تولید و مونتاژ می‌شود.

انواع ده تن :

کمپرسی و باری (چوبی و اتاق دار) وجود دارد. که کمپرسی برای جابجایی مصالح ساختمانی و نوع باری برای جابجایی کالا و محصولات کشاورزی استفاده می‌شود. به ده تن، کامیون ۶ چرخ یا کامیون تک محور) یا به صور خلاصه تک هم گفته می‌شود. کامیون تک (۱۰ تن) از جمله ماشین های باربری می باشد. که همه روزه تعداد زیادی از مشتریان درخواست این نوع ماشین را دارند. مدیربار انواع بارهای تجاری و صنعتی مشتریان را در کوتاه ترین زمان با کامیون تک ۶ چرخ بارگیری کرده و به مقصد ارسال می کند.

برترین باربری مشهد :

که با ارزان ترین کرایه بارهای مشتریان را از مشهد به سایر شهرها و شهرستان ها ارسال می کند.

ارائه بیمه نامه و تنظیم آن از جمله مهم ترین کارهایی می باشد که ما برای حافظت از سلامت بار تنظیم خواهیم کرد. با بیمه نامه دیگر استرس صدمه به بار را نداشته باشید زیرا بیمه آن را جبران خواهد کرد. برای کلیه بارهایی که با کامیون تک (۱۰ تن) حمل می شوند بارنامه صادر می شود و در آن تمام مشخصات کامیون تک ۶ چرخ وارد می شود. ارائه مشاوره رایگان در انتخاب کامیون تک (۱۰ تن) و سایر ماشین های باربری سبب شده است تا مشتریان به صورت مطمئن بارخود را بار زده و از عدم صدمه به بار مطمئن باشندو

کامیون ۱۰ تن چیست؟ تک درون شهری

عموما بعد ساعت ۱۰ می توانند حرکت کنند :

زیرا بسیاری از مناطق کامیون ممنوع می باشند. برای اطلاع از تردد کامیون تک ۶ چرخ می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از امکان ترددد آن مطمئن شوید. بعضی از کمربندی ها و اطراف شهر امکان حمل بار با کامیون تک ۶ چرخ وجود دارد. ما انواع خدمات خود را به صورت درون شهری به مشتریان عرضه می داریم از جمله حمل بارهای نیمه سنگین،اثاث منزل و … بارنامه برای سرویس های برون شهری نیز صادر خواهد شد و بار بدون این سند قانونی حمل نخواهد شد. کلیه خدمات ما از مبدا مشهد و گلبهار به سایر استان ها می باشد.  بیمه رایگان مدیربار که معادل با ۱۰۰ میلیون تومان می باشد شامل کامیون تک(۱۰ تن) نیز خواهد شد

کامیون تک (۱۰ تن) بین شهری :

برای سرویس های بین شهری هیچ گونه محدودیتی ندارد. و شما در هر زمانی بخواهید ،کامیون به محل بارگیری ارسال خواهد شد. و به مقصد ارسال می شود.

کامیون تک ۶ چرخ :

می تواند بارهایی حدکثر تا ده تن را بارگیری کند. و اگر بار ترافیکی باشد تا حدی که قابل ارسال با این کامیون باشد به مقصد ارسال خواهد شد.

کامیون تک (۱۰ تن) :

برای بارهایی مناسب است که با خاور و کامیونت قابل بارگیری نباشد. و حجم و وزن آن بیش از این ماشین ها باشد در نتیجه مشتری می تواند این نوع کامیون را درخواست نماید.

به اشتباه این کامیون را انتخاب می کنند :

که به دلیل فضای خالی زیاد بین بار و اثاث بار با حرکت ماشین دچار صدمه و آسیب می شود. بسیاری از مشتریان درخواست کامیون تک ۶ چرخ مسقف دارند که این اصلاح به طور کل غلط می باشد و همچین کامیونی وجود ندارد. امکان کشیدن چادر بر روی بار وجود دارد. اما اینکه کامیون مسقف شود امکان پذیر نیست.

 

 

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

۱ دیدگاه در “کامیون ۱۰ تن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)