کیسه بزرگ برای اسباب کشی

کیسه بزرگ برای اسباب کشی

یک روش ارزان قیمت در اسباب کشی :

استفاده از کیسه در بسته بندی و جابجایی است. اصولا اسباب کشی وسایلی وجود دارند که تنها با کیسه قابل جابجایی هستند. یک راه اثبات شده در بسته بندی شما، استفاده از کیسه به جای جعبه های مقوایی یا کارتن برای جمع آوری برخی از وسایل می باشد. کیسه های بزرگ ها بهترین گزینه برای بسته بندی کردن بالش ها، ملحفه و روکش ها و لباسها می باشد.

از انواع کیسه های نو و مقاوم برای بسته بندی و ارسال وسایل غیر حساس و یا بسته بندی لباس، پتو، روفرشی، سرویس پلاستیک، کتاب و مجله و سایر خرده ریزها ارائه می شود.

کیسه بزرگ برای اسباب کشی

مشخصات کیسه :

کیسه های اسباب کشی سفید و دو لایه و عرص ۸۰ سانتی متر هستند. نوع کیسه و گونی آردی، ضد آب،‌ سرباز ته دوخت، ضد آفتاب، دارای نخ کشش هستند.

قیمت و هزینه : (دی ماه ۱۴۰۰)

قیمت هر کیسه بزرگ اسباب کشی (آردی)  حدود ۹,۰۰۰ تومان است.

برای کیسه از جنس نایلون گونی نایلونی متوسط با ابعاد : طول ۱۳۰|عرض ۱۰۰ و  مناسب جهت جمع و جور کردن لباس، عروسک و لوازم اضافه قیمت ۱۰ هزار تومان است. گونی نایلونی نو متوسط در ابعاد : طول ۱۰۰|عرض ۷۰ و  مناسب جهت جمع و جور کردن لباس، عروسک و لوازم اضافه قیمت ۷ هزار تومان

قیمت کیسه پلاستیکی (نایلونی سیاه) :

کیسه برای اسباب کشی در انواع پلاستیکی، کیسه زباله، گونی، وکیوم دار موجود است.

گونی (کیسه) :

محکم و ارزان بودن گونی های بزرگ و نو باعث می شود به عنوان یکی از وسیله های مناسب جهت حمل لباس و رختخواب در اثاث کشی تبدیل شود (منبع)

ساک مسافرتی :

این محصول با تنوع سایز و کیفیت بالا در همه اجزای آن بهترین گزینه برای حمل اجناس حجیم و غیر شکستنی مانند لباس و رختخواب در مسافرتهای بین شهری یا خارج از کشور است.

بغچه زیپ دار :

تنوع سایز و رنگ از ویژگی های این محصول است. به علت قابل شتشو بودن و استفاده بعد از جابجایی عده ای ترجیح می دهند از آن برای جابجایی لباس یا رختخواب استفاده کنند.

کاور تشک و رختخواب :

در طول ۷۵ عرض ۴۵ ارتفاع ۴۵ و کاور ۳ لایه با کیفیت دوخت عالی و سر زیپ درجه ۱ و مناسب برای لباس های مجلسی و معمولی و وسایل بازی کودکان و قیمت ۴۵ هزار تومان.

طول ۹۵ عرض ۵۰ ارتفاع ۵۰ و کاور ۳ لایه با کیفیت دوخت عالی و سر زیپ درجه ۱و مناسب پتو و بالش و وسایل تمیز بهداشتی و قیمت ۵۰ هزار تومان.

طول ۱۱۵ عرض ۵۰ ارتفاع ۵۰ و کاور ۳ لایه با کیفیت دوخت عالی و سر زیپ درجه ۱ و مناسب تشک و پتو و وسایل تمیز بهداشتی و قیمت ۵۵ هزار تومان (دانلود)

کاربرد کیسه در اسباب کشی :

از کیسه زباله بزرگ وکوچک هم می‌توانید برای اسباب کشی استفاده کنید :

لباس های ارزان
کفش با پاشنه های تخت و نرم
ملحفه، پتو، بالش
پارچه کتانی، حوله، جوراب
لباس های زمستانی
سفره و ….

کیسه بزرگ برای اسباب کشی

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “کیسه بزرگ برای اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)