باربری قیمت مناسب در مشهد

باربری قیمت مناسب در مشهد

کسانی که قصد اسباب کشی دارند معمولا این سوال در ذهنشان به وجود می آید که چگونه یک شرکت باربری مناسب انتخاب کنیم ؟ انتخاب یک شرکت باربری خوب مهمترین مسئله در اسباب کشی می باشد تا برای شما عزیزان تجربه یک اسباب کشی راحت و آسان را رقم بزند. در حال حاضر شرکت های باربری مختلفی در مشهد وجود دارند که برای اسباب کشی می توانید با آنها تماس حاصل فرمایید. اما لازم است برای انتخاب شرکت باربری مناسب به نکاتی توجه کنید.

باربری قیمت مناسب در مشهد

باربری قیمت مناسب در مشهد

چگونه یک شرکت باربری مناسب انتخاب کنیم ؟

همیشه از چندین شرکت قیمت مسیر را بپرسید.

برای این کار ابتدا اطلاعات لازم مانند مبدا و مقصد و حجم وسایل به صورت تقریبی را آماده داشته باشید به علاوه خدمات اضافه ای که نیاز دارید مانند تعداد کارگر و …

با جستجو در اینترنت می توانید چندین شرکت باربری را بیابید. از آنها قیمت شان را بپرسید و حدود قیمت را پیدا کنید. همیشه موظب پیشنهاد هایی که بیش از حد خوب هستند تا واقعیت داشته باشند. باشید مانند قیمت خیلی پایین یا تخفیف های وسوسه بر انگیز زیرا این صنف نرخ های معمولی دارد که تایین شده هستند و از مقداری تخفیف پایین تر قیمت ها برای شرکت باربری به صرفه نیست.

نکته بعدی دریافت پول قبل از انجام کار یا عدم عقد قرار داد است. نکته مهمی که در قرارداد وجود دارد سندیت آن برای دریافت خسارت است. پس اگر میخواهید خسارت وسایلتان در حین جابجایی را بگیرید حتما قرارداد ببندید.

پروانه کسب از مهم ترین مشخصه های یک شرکت باربری معتبر است.

حتما مدارک ثبت شرکت را بررسی کنید. شرکت های معتبر برای فعالیت باید دارای پروانه کسب باشند. و این پروانه کسب را می توان از طریق اتحادیه بررسی نمود. و در صورت ایجاد مشکلی به اتحادیه مراجعه و شکایت خود را به مراجع ذیصلاح آن‌ها اعلام دارید.

نکته مهمی که در دنیای دیجیتال باید در نظر بگیرید. این است که تنها جستجو در اینترنت و پیدا کردن یک سایت و شماره تلفن کافی نیست. حتما در سایت هایی که در این باره بحث و گفتگو می شود سوال کنید یا از دوستان خود که قبلا از این شرکت ها استفاده کرده اند بپرسید.

ماشین‌های حمل و نقل  با نشان شرکت و مدارک شناسایی معتبر از دیگر مشخصه های شرکت های باربری معتبر است. شرکت حمل و نقل کلاه‌بردار ممکن است با ماشینی بی‌نام‌ و نشان به محل شما مراجعه نماید. اگر این اتفاق افتاد به‌هیچ‌عنوان به آن‌ها اجازه بارگیری را ندهید.

بیمه نامه خود را حتما قبل از هر کاری و در حین عقد قرارداد دریافت کنید.

ارائه بیمه‌ نامه و عقد قرارداد رسمی که در آن وظایف شرکت درج شده است. یکی دیگر از وظایف شرکت های حمل ونقل معتبر است. هیچ وقت به تضمین کلامی بیمه بودن بارتان توجه نکرده و قرارداد رسمی بخواهید. شرکت های معتبر این خدمات را خودشان همراه با بیمه نامه به شما ارائه می دهند.

مورد مهمی که در مورد شرکت های معتبر و نامعتبر وجود دارد این است که لزوما این افراد کلاه بردار نیستند. اما با ندادن خدماتی که بسیار مهم هستند می توانند قیمت پایین تری نیز ارائه دهند. اما در صورت بروز مشکل شما هیچ کاری از دستتان بر نمی آید. و این شرکت ها نیز هیچ مسئولیتی قبول نمی کنند.

 

به طور خلاصه برای انتخاب یک شرکت باربری باید به موارد زیر توجه کرد:

  • وجود شعبه و یا امکان ارائه خدمات باربری در نزدیکی شما
  • داشتن اعتبارات رسمی
  • تجربه و خوش سابقه بودن
  • قیمت مناسب (قیمت خیلی ارزان باربری هموراه به معنی خود بودن نیست)
  • در اختیار داشتن مشاوران دقیق و با حوصله
  • ارائه بیمه بار و بارنامه

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “باربری قیمت مناسب در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)