باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

مدیربار خدمات باربری سبک بار از شهرستان مشهد مقدس و شهرستان های همسایه آن ارائه میدهد. منظور از خدمات باربری سبک بار یعنی تأمین و هماهنگی و اعزام و ارسال بارکش ها با ظرفیت باری کمتر از ۳۵۰۰ کیلوگرم و ماکسیموم به اندازه حجم یک دستگاه نیسان. برای شرکت باربری مدیربار هیچ فرقی ندارد محموله و بار شما چه باشد ، چه اثاث منزل ، چه مواد شیمیایی، مواد غذایی ، مبلمان ، تره بار ، کود شیمیایی، البسه و پوشاک، پلاستیک و …. چنانچه در ظرفیت حجمی و وزنی یک دستگاه نیسان بار باشد، مجموعه مدیربار ضمن صدور بیمه و بارنامه، مطمئنترین سرویس دهی را ااز مبدا شهرستان مشهد مقدس ، چناران ، گلبهار ، طرقبه و شاندیز ، بینالود ، نیشابور و … به کل کشور در اختیار قرار میدهد. جهت سفارش وانت / نیسان بار از شهر مشهد با مدیربار هماهنگ نموده و لطفا از ۱ الی ۲ ساعت زودتر جهت رزرو هماهنگ نمایید.

باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

مشهد یکی از کلانشهرهای شمال شرقی کشور می باشد که در استان خراسان رضوی قرار دارد. این شهر پس از استان تهران، پهناور و پرجمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود. این شهر به دلیل وجود حرم علی بن موسی الرضا از شهرهای زیارتی و سیاحتی کشور می باشد که سالانه بسیاری از زوار در سراسر جهان به این شهر سفر می کنند.

یکی از مهم ترین راه های رسیدن به مشهد به صورت زمینی میباشد که از تهران به مشهد دو مسیر وجود دارد. مسیر اول حدود ۸۸۰ کیلومتر فاصله دارد که از نظر زمانی حدود ۱۲ ساعت فاصله می باشد. مسیر دوم نیز حدود ۹۳۵ کیلومتر است که مدت زمان ۱۲ الی ۱۶ ساعت فاصله دارد. اختلاف زمانی که در مسیر تهران تا مشهد وجود دارد با توجه به ترافیک، سرعت شما و مدت زمان توقف در مسیر بستگی دارد.

باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

حمل بار از مشهد از جمله خدمات باربری می باشد که مدیر بار به صورت شبانه روزی انجام می دهد. بسیاری از بارها مانند باربری نمایشگاه بین المللی مشهد و دیگر بارها با خاور و نیسان به تهران، کرج، شیراز و … حمل می شود.

ارسال بار از مشهد به هرشهری و بالعکس توسط باربری مدیر بار صورت می گیرد. ارسال بار می تواند محصولاتی چون محصولات غذایی، صنعتی، بهداشتی و … باشد.  تمامی رانندگان مدیر بار کاملا مطمئن و مسلط به جاده می باشند؛ همچنین برای تمامی بارهایی که ارسال می شود بارنامه صادر می شود. بارنامه برای صاحب بار به منظور سند مالکیت است.

در مشهد باربری های زیادی در طول شبانه روز انجام می دهد؛ بدلیل داشتن محصول خوش عطر و خاص زعفران باربری به شهرستان در این شهر بسیار زیاد انجام می شود.

برای انجام امور باربری، حمل بار از شهرک صنعتی توس مشهد و … می توانید با ما در ارتباط باشید.

باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

تعرفه و هزینه باربری مشهد به صورت برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از مشهد به تهران حدود ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با مدیر بار با شماره باربری ۰۵۱۳۵۱۴۷۰۷۰ و ۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲ تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

پایانه بین شهری به تهران، کرج، رشت سایر شهرستان ها لیست باربری های مشهد سریع ‌ترین بیمه بارنامه مدیربار اعلام

باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

خدمات نیسان بار برگشتی مشهد نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد. نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ مشهد به مقصد تهران حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به مشهد باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از تهران به مقصد مشهد با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت مشهد حرکت کند.

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود رود. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

[aparat id=’Uqp50′]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “باربری نیسان خاورهمراه با کارگر مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)