کارتن بسته بندی اسباب کشی مشهد

کارتن بسته بندی اسباب کشی مشهد

کارتن بسته بندی اسباب کشی

اسباب کشی منزل امری پر دردسر و پر استرس است که بیشترین نگرانی در آن برای آسیب دیدن اسباب منزل به هنگام جا به جایی است. برای آسیب ندیدن وسایل به هنگام جا به جایی نیاز به کارتن مناسب اسباب کشی دارید. پیدا کردن کارتن بسته بندی اسباب کشی و  بسته بندی برای جابجایی وسایل خانه می تواند دشوار باشد، به ویژه اگر قصد داشته باشید وسایل تان را برای مدتی ذخیره کنید و یا در انبار نگه دارید.

کارتن بسته بندی اسباب کشی مشهدکارتن بسته بندی اسباب کشی مشهد

کارتن اسباب کشی باید مناسب با وسایل شما باشد . در صورتی که وسایل سنگین و شکستنی دارید حتما باید از کارتن های محکم و نو استفاده کنید. هنگام انتخاب و خرید کارتن، بهتر است نکاتی را در ذهن داشته باشید:

کارتن را سنگین نکنید !

هیچ گاه کارتن اسباب کشی را سنگین نکنید و نگذارید وزن آن از حد نرمال فراتر رود ،حتی اگر باربرانی از شرکت های باربری و اتوبار را استخدام کرده باشید.

به یاد داشته باشید که ممکن است مجبور شوید که جعبه ها را از یک اتاق به مکان دیگر منتقل کنید، بنابراین مطمئن شوید که می توانید آنها را جابه جا کنید. برخی از جعبه ها مانندکارتن های وسایل داخل  کمد برای جمع کردن لباس یا جعبه وسایل و لوازم الکترونیکی ممکن است به طور طبیعی سنگین تر از بقیه کارتن ها باشند. سعی کنید تعداد کارتن ها را که دارای وزن زیادی میباشد را به حداقل برسانید.

هنگامی که شما به خانه جدیدتان اثاث کشی می کنید. و یا محل کار خود را عوض می کنید. باید اطمینان حاصل کنید که تمامی وسایل منزلتان را به خانه جدید انتقال داده اید. لذا برای انجام بهتر کارها می توانید یک لیست از لوازم مورد نیاز که برای جمع کردن وسایل و جابجایی اثاثیه به خانه جدید به آنها نیاز داریدرا فراهم کنید. این یکی از بخش های مهمی است که در آن می توانید هزینه جابه جایی اسباب منزل تان را کاهش دهید . یادتان باشد که استفاده از لوازم بی کیفیت از قبیل کارتن های مستهلک ،چسب های نواری بی کیفیت و یا روزنامه برای دورپچی اسباب شکستنی نه تنها هزینه شما را کاهش نمیدهد بلکه باعث هدر رفتن زمان و افزایش هزینه حمل و نقل شما خواهد شد.

زمان شما ارزشمند است و پرداخت هزینه کمی که  برای خرید لوازم با کیفیت ممکن است صرف نمایید. باعث آرامش خاطر بیشتر شما در حین اسباب کشی خواهد شد.

کارتن بسته بندی اسباب کشی مشهد

نحوه خرید کارتن

پیدا کردن کارتن و خرید آن به راحتی خرید بسیاری از وسایل دیگر می باشد. کافی است شما به یک فروشگاه تخصصی فروش لوازم اسباب کشی مراجعه کنید. و یا با شرکت های مرتبط حمل و نقل تماس بگیرید. تا کلیه لوازم مورد نیاز خود برای اسباب کشی را تهیه کنید. البته امروزه یک روش آسان تر برای خرید کارتن وجود دارد که آن خرید اینترنتی است. شما به راحتی می توانید از طریق اینترنت آدرس فروشگاه های آنلاین را پیدا کرده و در آن کارتن های مورد نیاز خود را خریداری کنید این نوع خرید مسلما بسیار راحت تر است و دست شما را در انتخاب وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی باز تر میکند.

یک روش آسان تر برای خرید کارتن اسباب کشی تماس با شرکت مدیربار است. کافی است شما با ما تماس بگیرید و اطلاعات منزل و اسباب خود را به ما بدهید و ما پک های مناسب اثاثیه را برای شما ارسال می کنیم. مزیتی که انتخاب این پک ها دارد این است که شما هر مقدار از وسایل را که استفاده نکردید می توانید به شرکت برگردانید و عینا هزینه آن را دریافت کنید.

اگر بودجه کمی برای خرید کارتن دارید می توانید از طرح های اقتصادی ما برای خرید لوازم مورد نیاز خود استفاده کنید .

کارتن بسته بندی اسباب کشی مشهد

کارتن اسباب کشی ویژه

برای خرید سایر لوازم همیشه فروشگاه ها و مراکز آنلاین در دسترس هستند.

محفاظت کننده های قاب می تواند گوشه ها و لبه های تیز و حساس قاب , آینه , شیشه یا هر چیزی شبیه به آنها را از آسیب در هنگام جابجایی اثاثیه به خوبی محافظت نماید. استفاده از کارتن های ۵ لایه مخصوص میتواند به حفاظت از سطوح شیشه ای و آسیب پذیر کمک  بیشتری کند . به چند نمونه از کارتن های ویژه لوازم خاص در پائین اشاره خواهد شد:

  • جعبه های لامپ
  • جعبه های گیتار
  • کارتن رگال دار
  • و …

همچنین جعبه های مخصوص اثاث کشی اداری نیز از دیگر انواع کارتن مخصوص جابه جایی می باشند. البته این که از چه نوع کارتنی استفاده کنیم کاملا به نوع اثاثیه , وزن , ظاهر، شکل و نیز جنس آن بستگی دارد. اگر قصد اسباب کشی یک شرکت را داشته باشیم می توانیم به طور ویژه از کارتن های حمل بار مخصوص پرونده ها و فایل ها استفاده کنیم.

چیدمان کارتن در ماشین حمل بار

اکنون میتوانید آن را داخل ماشین باربری و حمل بار قرار دهید. اما نحوه چیدمان این کارتن ها داخل ماشین باربری از لحاظ محافظت بیشتر از وسایل داخل آنها بسیار مهم است. اگر کارتن شما حاوی وسایل حساس و شکستنی باشد. نباید روی آن را با وسایل سنگین بپوشانید ، چون این کار باعث می شود وسایل حساس شما آسیب ببیند.

یک گوشه امن و دنج برای این نوع کارتن ها در نظر بگیرید و مطمئن شوید که چیزی روی این نوع کارتن نمی افتد.

کارتن بسته بندی اسباب کشی مشهدکارتن بسته بندی اسباب کشی مشهد

 

[aparat id=’HYjmx’]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی اسباب کشی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)