شرایط و قوانین استفاده از خدمات مدیربار

  1. مقدمه

۱-۱- شرایط ذیل به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین کاربران و مدیربار حاکم خواهد بود. بر این اساس، ضروری است پیش از استفاده از خدمات مدیربار، این شروط را به‌دقت مطالعه فرمایید. استفاده از خدمات مذکور به‌منزله‌ی قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلااعتبار می‌‌نماید چرا که سرویس هایی که توسط مدیربار به مشتریان ارائه می شود تابع همین قوانین و مقررات است و قبل از ثبت سفارش، خواندن این صفحه به مشتری کمک می کند تا به جواب بسیاری از سوالات خود دست پیدا کند.

۱-۲- مفاد قوانین و مقررات مدیربار به منزله توافق قراردادی میان مدیربار و مشتری است و هرگونه ادعای ناآگاهی از قوانین و مقررات مدیربار از سوی مشتری غیر قابل قبول است.

  1. تعاریف و اصطلاحات

۲-۱مدیربار : یک واحد صنفی تحت نظارت اتحادیه حمل و نقل درون شهری مشهد است ،به عنوان مالک تجاری مدیربار که از طریق سایت www.modirbaar.ir و نرم ­افزارهای مربوط به آن(در کافه بازار و …)، ارائه خدمات به مشتریان می ­نماید. کلیه پیامک های خدماتی ارسالی برای مشتریان از سمت مدیربار با شماره ۳۰۰۰۵۰۵ , ۵۰۰۰۴۰۰۰۲۵۹۸۵۵ , ۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵ و شماره اینترنتی (واتساپ) ۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲ ارسال می گردد.

تبصره: ممکن است شماره خطوط پیامکی بدون اطلاع قبلی توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی ،میزبان و سرور تغییرپذیر باشد.

۲-۲مشتریشخص حقیقی یا حقوقی است که پس از مطالعه تمام و کمال قوانین و مقررات مدیربار، مندرج در این صفحه به نشانی https://modirbaar.ir/terms-and-conditions و ثبت نام در وب سایت مدیربار یا نصب نرم افزار مدیربار بر روی گوشی تلفن همراه یا تبلت، مجاز به استفاده از خدمات مدیربار خواهد بود.

۲-۳رانندهشخصی که پس از انعقاد قرارداد با مدیربار و نصب نرم افزار مدیربار، اقدام به دریافت درخواست مشتری و ارائه خدمت به آن­ها می نماید.

۲-۴نیرونیرو شامل نیرو فنی، نیرو بسته بندی و نیرو چیدمان می شود که در ادامه هر کدام به صورت مجزا، تعریف شده­ اند:

  • ۲-۴-۱نیروی فنیفردی است که پس از دریافت درخواست مشتری در سایت یا فردی است که پس از دریافت درخواست مشتری در سایت یا نرم افزار مدیربار همزمان یا قبل یا بعد از اسباب کشی نسبت به انجام کارهای فنی از قبیل باز کردن وسایل (۳ ساعت) یا بستن وسایل (۳ ساعت)، لوستر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی و پرده و … (تا ۸ قلم) زیر نظر و طبق دستورات کاربر مشتری و در چارچوب قوانین و مقررات مدیربار اقدام می کند. به مدت ۳ ساعت و بعد از ۳ ساعت به ازای هر ساعت یک سوم مبلغ کل به هزینه اضافه میشود.
    تبصره: مشتری اقرار می نماید انجام کارهای فنی ساختمان شامل سیستم های گرمایش و سرمایش، چینی آلات بهداشتی و … در حیطه وظایف نیروی فنی نمی باشد.
  • ۲-۴-۲نیرو بسته بندیفردی است که پس از دریافت درخواست مشتری در سایت یا نرم افزار مدیربار و قبل از جابجایی اثاثیه اقدام به بسته بندی اثاثیه زیر نظر مشتری می نماید(تامین و هزینه لوازم بسته بندی، کارتن و … بر عهده مشتری می باشد).این خدمت به مدت ۳ ساعت و بعد از ۳ ساعت به ازای هر ساعت اضافه یک سوم مبلغ کل به هزینه اضافه می شود.
  • ۲-۴-۳نیرو چیدمانفردی است که پس از دریافت درخواست مشتری در سایت یا نرم افزار مدیربار و بعد از اسباب کشی اقدام به چیدمان اثاثیه تحت نظارت مشتری و طبق دستورات وی می نماید. این خدمت به مدت ۳ ساعت و بعد از ۳ ساعت به ازای هر ساعت اضافه یک سوم مبلغ کل به هزینه اضافه میشود.

۲-۵- کاربرهر شخصی اعم از مشتری، راننده، نیرو یا هر شخص دیگری که سایت مدیربار را باز نماید حتی اگر در آن ثبت نام ننموده باشد یا نرم افزار مدیربار را صرفاً نصب کرده باشد.

۲-۶حساب کاربریفضای اختصاصی در سایت یا نرم افزار مدیربار که پس از ثبت نام و ورود به سایت یا نرم افزار به مشتری اختصاص داده می شود.

۲-۷اعتبار حساب کاربری مشتریمبلغی که در حساب کاربری مشتری به یکی از دو روش ذیل تامین شده است:

  • مبلغی که مشتری در حساب کاربری واریز نموده تا با پرداخت آنلاین از خدمات مدیربار بهره مند گردد. امکان بازپس گرفتن این وجه توسط مشتری، بعد از اعلام درخواست از جانب وی و کسر بدهی­های احتمالی مشتری، امکان پذیر است.
  • اعتباری که به صورت کد تخفیف برای مشتری ارسال می شود. این اعتبار فقط مختص مشتری می باشد که کد تخفیف برایش ارسال شده است و به هیچ وجه، قابل انتقال به حساب کاربری دیگری نخواهد بود. مدت این اعتبار، توسط مدیربار مشخص شده و در همان زمان تعیین شده فقط برای استفاده از خدمات ارائه شده توسط مدیربار ، قابل استفاده است و امکان دریافت این اعتبار به صورت نقد وجود ندارد.

۲-۸درخواستعبارتند از درخواست حمل مرسوله/بار یا اسباب منزل که توسط کاربر مشتری در سامانه مدیربار جهت دریافت خدمات ثبت می گردد. لازم به ذکر است درخواست مذکور شامل انتخاب نوع خدمات، آدرس مبدا و مقصد (با لوکیشن و آدرس پستی صحیح و دقیق)، شیوه پرداخت هزینه خدمات (به صورت نقدی یا اعتباری، در مبدا یا مقصد) می باشد.

  1. خدمات و نحوه ارائه آن

۳-۱- خدماتی که در مدیربار ارائه می­شود به شرح ذیل است:

  1. اسباب کشیکاربر مشتری جزییات درخواست خود را به صورت دقیق در سایت و یا برنامه مدیربار (بعد از رویت قیمت) ثبت نموده و کاربر راننده بعد از رویت سفارش و مبلغ، قبول درخواست آن را انجام میدهد. درخواست مشتری صرفا برای یک نوبت بارگیری و یک نوبت تخلیه می باشد. چنانچه کاربر مشتری بعضی از اقلام مشمول هزینه مثل یخچال ساید، بوفه و … و یا اطلاعات را درست وارد نکرده باشد درخواست پس از اطلاع دادن به مشتری ویرایش شده و رقم فاکتور توسط کاربر مشتری یا پشتیبانی مدیربار اصلاح می گردد.
  2. اسباب کشی و باربری با وانت سنگین(نیسان) یا وانت سبککاربر مشتری جزییات درخواست خود را به صورت دقیق در سایت و یا برنامه مدیربار(بعد از رویت قیمت) ثبت نموده و کاربر راننده بعد از رویت سفارش و مبلغ، قبول درخواست آن را انجام میدهد. این درخواست برای یک بارگیری و یک تخلیه میباشد. چنانچه کاربر مشتری بعضی از اقلام مشمول هزینه مثل یخچال ساید و بوفه و … و یا اطلاعات را درست وارد نکرده باشد درخواست پس از اطلاع دادن به مشتری ویرایش شده و رقم فاکتور توسط کاربر مشتری یا پشتیبانی مدیربار اصلاح میگردد.
  3. خدمات نیروهاخدمات نیروها شامل نیروی بسته بندی، چیدمان و فنی میباشد که کاربر مشتری طبق نیاز، درخواست خود را ثبت و از این خدمات استفاده می نماید، سقف مدت زمان ارائه خدمات نیروها سه ساعت بوده و چنانچه به هر دلیلی از دلائل، ساعت سفارش از ۳ ساعت بیشتر گردد مبلغ ساعت اضافه توسط سیستم به فاکتور اضافه میشود.

۳-۲مدیربار مستقیماً هیچ یک از خدمات فوق الذکر را ارائه نمی نماید، بلکه تنها ایجاد کننده پل ارتباطی بین مشتری و نیروی یا راننده جهت تسهیل در ارائه و دریافت خدمات است. برای مثال در خصوص خدمت اسباب کشی و باربری، مدیربار متصدی امر اسباب کشی و باربری نمی باشد و صرفا درخواست­های باربری و اسباب کشی مشتری که تلفنی، از طریق سایت مدیربار یا از طریق نرم افزار مدیربار ثبت نموده است را از طریق نرم افزار مدیربار به راننده اطلاع می­دهد.

۳-۳- هر خدمتی که از طریق مدیربار معرفی و انجام می گردد یک قرارداد مستقل ما بین مشتری درخواست­ دهنده سفارش و نیرو یا راننده قبول­ کننده سفارش بوده و خدمات مدیربار تنها زمینه ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و راننده یا نیرو است، و به همین دلیل مدیربار هیچگونه فاکتور رسمی را به مشتری نمی تواند ارائه نماید و چنانچه مشتری نیاز به فاکتور رسمی داشته باشد باید از راننده یا نیرو بخواهد که همراه خود فاکتور رسمی داشته باشند.

۳-۴- با توجه به بندهای فوق، مدیربار هیچگونه مسئولیت و تعهد مالی، حقوقی و کیفری نسبت به حوادث، خسارات و نیز هرگونه جرم ارتکابی از قبیل سرقت، تخریب و … که در حین انجام درخواست ارسالی جهت حمل اثاثیه و بار، چیدمان اثاثیه، بسته بندی آن، خدمات فنی که توسط کاربران راننده و یا نیروها رخ می دهد را نخواهد داشت. کاربر مشتری بدین وسیله حق طرح هرگونه ادعایی در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود.

۳-۵- فاصله ی بین قبول درخواست و ارائه خدمات از جانب راننده و نیرو حدوداً یک ساعت می باشد. نیرو یا راننده میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن مخیر است.

۳-۶- در صورت درخواست خدمات از جانب مشتری و قبول آن از جانب راننده یا نیرو، مشتری می­تواند پیش از سررسید زمان دریافت خدمات که از جانب خودش مشخص شده سفارش خود را لغو کرده یا زمان آن را تغییر دهد.

۳-۷- چنانچه پس از رسیدن ماشین باربری به مبدا مشخص شده، مشتری اقدام به لغو درخواست نماید مکلف است یک سوم هزینه ی ماشین و نیروهای سفارش خود را بپردازد. در مورد درخواست های نیروی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز علاوه بر یک سوم هزینه ی کل محاسبه و اخذ خواهد شد. این پرداخت به این دلیل است که راننده یا نیرو که درخواست خدمت مشتری را پذیرفته در وقت باقیمانده امکان دریافت درخواست جدید نخواهد داشت و این امر ضرر و زیان مالی برای وی به همراه خواهد داشت.

۳-۸- مشتری برای لغو یا تغییر زمان سفارش خود، می بایست با راننده یا نیرو تخصیص یافته به وی، تماس بگیرد.

۳-۹- قیمتگذاری مدیربار بر اساس موارد ذیل انجام میگیرد:

  • نوع سرویس مورد نظر مشتری
  • قیمت پایه سرویس و زمان پیش بینی شده برای انجام سرویس
  • لوکیشن مبدا و مقصد (فاصله زمانی بین لوکیشن مبدا و مقصد و داخل مشهد یا خارج از مشهد بودن لوکیشن ها)
  • عرضه و تقاضای بازار (در روزهای مختلف هفته)
  • تعداد کارگران انتخاب شده
  • سختی انجام کار (تعداد اقلام سنگین و طبقات مبدا و مقصد و وجود آسانسور)
  • توقف در مسیر
  • درخواست سرویس هایی چون ناظر، باز و بست درب ساید، ورود به طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا، کارگرهای خاص (فنی، چیدمان و بسته بند)

۳-۱۰- الگوریتم اولویت بندی رانندگان مدیربار بر اساس موارد ذیل انجام میگیرد:

  • نوع سرویس سفارش و نوع سفارشات ترجیحی راننده (ثبت شده در سیستم)
  • مسافت مبدا سفارش تا راننده
  • تعداد سفارشات روز راننده
  • میزان فعالیت راننده (انجام سفارش)
  • میزان وفاداری راننده
  • میانگین امتیازات از کاربران
  • امتیاز پیشنهادی تیم عملیات و پشتیبانی رانندگان
  • نسبت سفارشات پیشنهاد شده به انجام شده

لازم به ذکر است که میزان اثرگذاری هر یک از عوامل بالا، با توجه به شرایطی که مدیربار با آن مواجه است و سیاستهای مدیربار تغییر پذیر است.

  1. مقررات مربوط به هزینه ارائه خدمات

۴-۱- هزینه دریافت خدمات به یکی از طرق پیش بینی شده ذیل توسط مشتری پرداخت می شود:

  • ۴-۱-۱- پرداخت آنلاین به مدیربار.
  • ۴-۱-۲- پرداخت نقدی به راننده.

۴-۲- هزینه حمل بار از طریق سایت یا نرم افزار مدیربار با توجه به درخواست مشتری محاسبه و به مشتری اعلام می شود. نوع بار و فاصله مبدا و مقصد و سایر موارد از جمله معطلی در تعیین هزینه دخیل خواهد بود. مشاهده پیش فاکتور توسط مشتری و ارسال درخواست از جانب مشتری به منزله قبول هزینه است.
۴-۳- هزینه راننده ، نیرو بسته بندی، چیدمان و فنی هر یک به صورت مجزا خواهد بود که بوسیله سایت و نرم افزار مدیربار همزمان با ارسال درخواست خدمت به مشتری و نیرو نمایش داده خواهد شد.
۴-۴- در خدمت اسباب کشی در صورت درخواست مشتری حین ثبت سفارش راننده یک نفر نیرو محاسبه می شود و حق الزحمه او به مانند یک نیرو محاسبه میشود و همچنین راننده امر بارچینی را که شامل پتو پیچ کردن،لبه بندی کردن و طناب پیچ کردن برای جلوگیر از جایجایی وسایل در ماشین حمل بار بر عهده دارد و همچنین وظیفه محافظت از بار ، هنگام بارگیری و تخلیه ، به عهده راننده خواهد بود.
۴-۵- انجام کارهای مربوط به باز و بستن درب های یخچال ساید بای ساید، نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی و لباسشویی و … جزو کارهای فنی می باشد ( جزو اموری است که خارج از موضوع این قرارداد می باشد و بدیهی است که تیم باربری و راننده در خصوص موارد فوق مسئولیتی ندارند). به همین خاطر در صورت تمایل کاربر به ارائه این خدمات از سوی کاربر مشتری از سمت راننده یا تیم نیروها، هزینه جداگانه در فاکتور لحاظ می گردد.
۴-۶- پس از مشاهده هزینه دریافت خدمت از جانب مشتری و ارسال درخواست خدمات، مشتری نمی تواند به میزان هزینه ی خدمات اعتراض کند یا اینکه پس از پرداخت، تقاضای استرداد مبلغ پرداختی را خارج از شرایط مذکور در این قرارداد بنماید.
۴-۷- در صورتی که مشتری به هر علت از جمله به خاطر اشکالات فنی، ارتباطی، قطع شبکه تلفن همراه، بروز نقص در سایت یا نرم افزار مدیربار و غیره نتواند هزینه خدماتی که دریافت کرده است را پرداخت کند، مدیربار مجاز خواهد بود که این هزینه را از اعتبار مشتری نزد مدیربار کسر یا مبلغ آن را از نامبرده به صورت نقدی دریافت کند و مشتری حق طرح هرگونه اعتراضی در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود.
۴-۸- راننده یا نیرو، تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان حق دریافت هزینه ای مازاد بر هزینه اعلامی نرم افزار مدیربار را نخواهند داشت و در صورت بروز هرگونه مشکلی خارج از پیش بینی نرم افزار مانند پیاده روی (تا ۲۰ متر پیاده روی محسوب نمی شود و از ۲۰ متر به بالا با اطلاع مشتری و راننده به صورت سیستمی و بدون کسر ۲۰ متر مبلغ پیاده روی اضافه میگردد) و منظور از پیاده روی فاصله بین وسیله نقلیه بارگیر تا باکس راه پله محل بارگیری میباشد) و … کاربر راننده یا نیرو مکلف است مراتب را فقط به پشتیبانی مدیربار اطلاع دهد.
۴-۹- چنانچه مشتری درخواست جابجایی وسایل و اشیایی از قبیل پیانو دیجیتال، بوفه یا کمد و کتابخانه با عرض بیشتر از ۷۰ سانتی متر یا ۵۰ کیلو گرم به بالا، یخچال ساید بای ساید (۱۸ فوت به بالا) یا عرض بالاتر از ۷۰ سانتی متر، میز ناهار خوری شش نفره و به بالا، تردمیل یا هرگونه وسایل ورزشی خانگی، کاناپه تخت خواب شو، گاوصندوق تا ۲۵۰ کیلوگرم یا وسیله هایی با وزن بیش از ۱۰۰ کیلوگرم نماید، مستلزم پرداخت هزینه مازاد خواهد بود که مشتری می بایست هنگام ثبت درخواست در سایت یا نرم افزار مدیربار یا بصورت تلفنی موارد مذکور را قید، شبیه سازی یا اعلام نماید.

  • ۵. حقوق و تعهدات کاربر مشتری

۵-۱- هر مشتری، مجاز به داشتن فقط یک حساب کاربری در سایت یا نرم افزار مدیربار است.
۵-۲- چنانچه مشتری اطلاعات خود را در موقع ثبت نام یا بعد از ثبت نام ناصحیح و خلاف واقع اظهار نماید عواقب آن بر عهده ی خود او خواهد بود و هر گونه پاسخگویی فقط به شخص ثبت نام شده صورت خواهد گرفت.
۵-۳- مسئولیت حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبوری که توسط سامانه ی پیام کوتاه از طرف مدیربار ارسال می شود یا توسط مشتری تعیین می­شود بر عهده مشتری بوده و در صورت سرقت یا مفقود شدن، مشتری موظف است موضوع را فوراً با مدیربار در میان بگذارد؛ در غیر این صورت، عواقب هرگونه سوء استفاده اشخاص ثالث از حساب کاربری بر عهده مشتری ای که صاحب حساب کاربری است خواهد بود.
۵-۴- مشتری با ایجاد حساب کاربری اقرار می کند که تمام پیام ها و درخواست هایی که از طرف آن حساب کاربری ارسال می شود منتسب به خود اوست و در نتیجه، مشتری حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده ی پیام های ارسالی) را از خویش سلب و ساقط می نماید.
۵-۵- هرگونه استفاده از نام، علامت تجاری و اعتبار تجاری مدیربار در هرجا از قبیل وب­سایت متعلق به مشتری یا شخص ثالث یا درج روی وسایل نقلیه بدون کسب اجازه از طرف مدیربار، ممنوع بوده و در صورت وقوع، مدیربار حق پیگیری موضوع از مراجع صالح قضایی برای خود محفوظ می داند.
۵-۶- مشتری متعهد است در استفاده از خدمات مدیربار تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند، سایت و نرم افزار مدیربار را برای اهداف مشروع به کار گیرد و در همه حال، مرتکب رفتاری نشود که اعتبار مدیربار را خدشه دار نماید.
۵-۷- مشتری می بایست شخصا همزمان با بارگیری و تخلیه بار در مبدا و مقصد حضور داشته و اقدام به تحویل بار و دریافت آن از راننده نمایید؛ در غیر اینصورت و در صورت عدم حضور مشتری در مبدا بارگیری و در صورت عدم حضور در مقصد باید کتباً نام شخصی را به نمایندگی از خود در مبدا و یا مقصد به کاربر راننده معرفی نماید و در صورت عدم حضور نماینده یا مشتری در مبدا یا مقصد، بارگیری یا تخلیه تا حضور یکی از آن­ها متوقف خواهد شد و چنانچه به اصرار مشتری بار توسط راننده تخلیه و تحویل شود تمام مسئولیت آن بر عهده مشتری و راننده خواهد بود. در این حالت هزینه ساعات توقف ماشین، توسط سیستم محاسبه شده که پرداخت آن بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی مدیربار بر عهده مشتری است. در صورت عدم همکاری مشتری در پرداخت این هزینه، مدیربار مختار است آن را از اعتبار حساب کاربری مشتری کسر نماید و در صورت کافی نبودن یا عدم وجود اعتبار، مدیربار می­تواند از هر مسیر قانونی دیگری برای دریافت این مبلغ، اقدام نماید.
۵-۸- حکم ماده فوق در خصوص سایر خدمات مدیربار از قبیل نیرویی و… جاری است و مشتری باید در زمانی که خود مشخص کرده در محل حضور یابد در غیر این صورت مشمول ضمانت اجرای بند فوق خواهد بود.
تبصره: نماینده مشتری کلیه حقوق و تکالیف مشتری را به نیابت از وی خواهد داشت و امضا وی نافذ و موثر در امر تحویل بار خواهد بود.
۵-۹- در خصوص کلیه خدمات مدیربار، در صورت عدم حضور مشتری یا نماینده وی در محل و زمان تعیین شده از جانب مشتری اگر این تاخیر بیش از نیم ساعت زمان ببرد به منزله انصراف مشتری از دریافت خدمت است و همچنین در صورت عدم حضور مشتری یا نماینده وی در مقصد تعیین شده، بار به مبدا مرجوع و به وی تحویل می گردد و در این حالت سفارش انجام شده محسوب می گردد.
۵-۱۰- مشتری متعهد است در هنگام انتخاب هر کدام از خدمات مدیربار مجموع وزن و حجم باری که درخواست حمل آن را در نرم افزار یا سایت مدیربار دارد مطابق با استاندارد های هر ماشین که پشت کارت ماشین قید شده است عمل نماید. در غیر این صورت، حمل بار بیش از حد مجاز تعیین شده برای کاربر راننده ممنوع بوده و در صورت انجام سفارش در این فرض مدیربار هیچگونه مسئولیتی در خصوص عواقب آن نخواهد داشت.
۵-۱۱- در صورتی که در هر بخش از سایت یا نرم افزار مدیربار ، جهت ارائه خدمات توضیحاتی درج شده باشد مشتری مکلف به رعایت آن توضیحات است و توضیحات مذکور به منزله جزء لاینفک قرارداد حاضر خواهد بود. هرگونه تعارض بین مفاد صفحه قوانین و مقررات و توضیحات درج شده در هنگام ثبت سفارش، اصل بر رعایت توضیحات درج شده در هنگام ثبت سفارش است.
۵-۱۲- ثبت نام در سایت یا نرم افزار مدیربار برای اشخاص حقیقی و حقوقی با شرایط ذیل امکان پذیر است:

  • برای اشخاص حقیقی، داشتن ۱۸ سال تمام اجباری است.
  • برای اشخاص حقوقی، دارنده یا دارندگان حق امضای شرکت به عنوان نماینده یا نمایندگان شرکت، اقدام به ایجاد حساب کاربری به نام شرکت می نماید و می بایست اطلاعات شرکت از قبیل نام کامل شرکت، شماره ی ثبت و شناسه ی ملی شرکت را در کنار مشخصات نماینده یا نمایندگان شرکت در سایت یا نرم افزار مدیربار تکمیل یا به پشتیبانی اعلام نمایند.

۵-۱۳- کاربر مشتری می پذیرد مسئولیت کلیه ی درخواست های ارسالی و یا تمامی فعالیت هایی که در حساب کاربری انجام می شود ، فقط به عهده ی صاحب حساب کاربری می باشد و چنانچه کاربران متوجه استفاده ی شخص ثالث از حساب کاربری خود شوند و یا ظن به آن پیدا کنند باید مراتب را به کارشناسان پشتیبانی مدیربار اطلاع داده و اقدام به تغییر رمز عبور نمایند.
۵-۱۴- کاربر مشتری باید پیش از تحویل بار/مرسوله به کاربر راننده یا بارگیری اسباب منزل در ماشین کاربر راننده، شماره پلاک وسیله نقلیه، مشخصات ظاهری و سایر اطلاعات کاربر راننده و نیروهای اعلامی مندرج در سامانه را با فردی که جهت تحویل مرسوله /بار یا اسباب منزل مراجعه نموده، مطابقت دهد و در صورت عدم تطبیق اطلاعات درج شده با کاربر راننده یا نیروهای، از تحویل یا بار زدن اسباب منزل خودداری نموده و مراتب را سریعاً به مدیربار و در صورت لزوم به مراجع قضایی اعلام نماید. بدیهی است مسئولیت تحویل یا بار زدن اسباب منزل به فردی غیر از کاربر راننده و نیروهای معرفی شده در سامانه مدیربار، با کاربر مشتری می باشد و مدیربار هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
۵-۱۵- کاربر مشتری نباید خارج از سامانه مدیربار و بدون ثبت درخواست حمل، با رانندگان مدیربار جهت انجام درخواست و جابجایی مرسوله/بار یا اسباب منزل توافق نماید. لازم به ذکر است مدیربار نسبت به سفرهای صورت گرفته و توافقات خارج از سامانه مدیربار هیچگونه مسئولیتی ندارد.

  1. حقوق و تعهدات مدیربار

۶-۱- مدیربار خود را متعهد به رعایت کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف کنندگان می­داند.
۶-۲- دریافت هرگونه مبلغ مازاد بر هزینه اعلام شده در سایت یا نرم افزار مدیربار از مشتری ممنوع بوده و چنانچه هر راننده یا نیرو، اقدام به اخذ مبلغ اضافه بیش از آنچه در سایت یا نرم افزار مدیربار اعلام می شود نمایند، مشتری باید مراتب را قبل از پرداخت هرگونه مبلغ اضافی به مدیربار اطلاع دهد و مدیربار خود را متعهد می داند در این خصوص با راننده یا نیرو خاطی در حدود قرارداد منعقده برخورد لازم را داشته باشد. اما در صورت پرداخت مبلغی مازاد، تحت هر عنوانی بدون هماهنگی با مدیربار، مدیربار در قبال آن مسئولیتی نخواهد داشت.
۶-۳- اطلاعاتی که بعد از ثبت سفارش در سایت یا نرم افزار مدیربار نمایش داده می شود صرفاً برای دریافت خدمات مدیربار باید استفاده شود. لذا در صورتی که از این اطلاعات برای مقاصد دیگری از جمله ایجاد مزاحمت برای مشتریان یا لطمه به اعتبار تجاری مدیربار استفاده شود مدیربار به محض آگاهی از موضوع، خود را متعهد به پیگیری و برخورد با راننده یا نیرو خاطی در حدود قرارداد منعقده با آن­ها، یا مشتری خاطی می­داند.
۶-۴- مدیربار تمام تلاش خود را برای استمرار در ارائه خدمات انجام می­دهد؛ اما در صورت وقوع شرایط فورس ماژور تعهدات مدیربار نسبت به کاربران تا زمان رفع این شرایط به حالت معلق می ماند. منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی می‌باشد که خارج از اراده اپلیکیشن بوده و بدون پیش‌بینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سراسری اینترنت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی اپلیکیشن با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز مدیربار معاف از مسئولیت ناشی از چنین وضعیتهای غیر قابل کنترلی خواهد بود.

  1. جبران خسارات

۷-۱- مشتری می بایست پس از پایان ارائه خدمات از جانب راننده یا نیرو از قبیل پایان باربری یا اسباب کشی در مقصد، پایان عملیات خدمات نیرو و غیره از تخلیه کامل بار و اسباب یا انجام کامل خدمت و عدم ورود هرگونه خسارت یا مفقودی اطمینان حاصل نماید. به عنوان مثال از تخلیه کامل وسیله نقلیه مطمئن شود؛ چرا که به محض رفتن راننده یا نیرو، هیچ ادعایی مبنی بر خسارت به بار یا سرقت بخشی یا کل اسباب یا بار یا وسایل، مسموع نخواهد بود و مدیربار از این بابت هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
۷-۲- در صورتی که مشتری، با رعایت بند فوق، ادعایی مبنی بر مفقودی یا صدمه به اسباب داشته باشد علاوه بر اینکه باید موضوع را با راننده یا نیرو در میان بگذارد باید با مدیربار نیز در میان بگذارد. مدیربار خود را متعهد می داند تا در حدود قرارداد منعقده بین راننده یا نیرو با مدیربار، موضوع را پیگیری و مشتری را جهت پیگیری احتمالی حقوقی راهنمایی کند.
۷-۳- اگرچه مدیربار مسئولیتی از جهت پرداخت خسارت به مشتریان و همچنین پرداخت اجرت و دستمزد نیرو یا راننده نخواهد داشت اما با این حال در موارد ذیل، مدیربار جهت جلب رضایت مشتری، مبلغی را با حصول شرایط مذکور پرداخت خواهد کرد؛ اما نسبت به الباقی مبلغ خسارت، مشتری می تواند با کمک پشتیبانی مدیربار از طریق مراجع قضایی اقدامات و پیگیری های لازمه را انجام دهد:

  • چنانچه برای مشتری در حین ارائه خدمت، خسارتی از ناحیه عملکرد نیرو یا راننده رخ دهد و پس از بررسی کارشناسان مدیربار و اثبات تقصیر راننده یا نیرو، مدیربار با صلاح دید و ارزیابی خسارت توسط خود، نهایتاً تا سقف مبلغ ده میلیون ریال معادل یک میلیون تومان به مشتری پرداخت خواهد کرد. اطلاع موضوع خسارت به مدیربار می بایست در حین عملیات به واحد پشتیبانی از طرف مشتری اطلاع رسانی گردد در غیر اینصورت نهایتاً تا ۴۸ ساعت بعد از پایان عملیات باربری یا اسباب کشی اعلام خسارت از طرف مشتری به واحد پشتیبانی مدیربار مسموع خواهد بود.
  • بررسی و پرداخت خسارت از طرف مدیربار در این قانون با توجه به شرایط مذکور در این ماده و فقط آسیب های فیزیکی و ظاهری را شامل می شود و در مقابل آسیب های فنی و پنهان و ذاتی(مثلا اعلام سوختن ال سی دی)، مدیربار هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

۷-۴- در صورت بروز خسارت به واسطه اقدامات یا اشتباهات مشتری مانند دخالت بر نوع و یا حجم بار چینی در وسیله نقلیه، مسئولیت آن تماماً بر عهده مشتری خواهد بود. لذا پیشنهاد می شود مشتری در حین کار به توصیه های راننده یا نیرو عمل نماید.
۷-۵- در صورتی که پس از بررسی دقیق کارشناسان مدیربار مشخص گردد کاربر با سوء نیت درصدد دریافت خسارت غیر واقعی یا ساختگی از مدیربار بوده، مدیربار ضمن مسدود نمودن حساب کاربری وی، نسبت به تعقیب قضایی موضوع را از طریق مراجع صالح اقدام می نماید.

  1. سایر مقررات

۸-۱- راننده و نیرو بر اساس قرارداد منعقده با مدیربار، اجازه حمل و باربری اقلام ذیل را ندارند و در ارائه خدمات و اعلام هزینه به مشتری، این موضوع مدنظر بوده است. لذا مشتری اقرار می نماید با علم به این بند از حمل این اسباب یا بار توسط راننده یا نیرو ممانعت خواهد کرد، یا از آن­ها درخواست انجام این کار را نخواهد کرد و این وسایل را در میان کارتن ها و اسبابی که باید حمل شوند و یا در دسترس راننده یا نیروهای، نخواهد گذاشت در غیر اینصورت و در صورت بروز هرگونه اتفاقی در این زمینه من جمله ادعای مشتری مبنی بر مفقود شدن، سرقت شدن و … مدیربار هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت. اقلام مذکور عبارتند از:

  • اقلام گرانبها مانند اشیای عتیقه و …
  • اقلام با جنس شیشه و آینه بدون محافظ و قاب یا بسته بندی مناسب؛
  • تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی و مشابه بدون کارتن و ضربه گیر اورجینال؛
  • کالاهای حساس مانند مجسمه، تابلوی نقاشی و حیوانات.
  • وجه نقد، اسناد، چک، سفته و برات، دلار و ارز، طلا و جواهرات و …

۸-۲- حمل هرگونه اقلام غیر قانونی و ممنوعه از قبیل مواد مخدر، مواد روان گردان، مواد فاسد شدنی و دارو، سلاح، مواد اشتعال زا و کالای قاچاق، مشروبات الکلی، و بطور حمل هرگونه اقلام و اشیای خلاف عرف و قوانین جمهوری اسلامی ایران از جانب راننده و نیرو ممنوع بوده و در صورت حمل اشیا فوق الذکر، مدیربار هیچگونه مسئولیتی در قبال حمل اینگونه اشیاء و مبلغ پرداخت شده نخواهد داشت.
۸-۳- بابت حمل اثاثیه و بار یا ارائه سایر خدمات از مشتری هیچ مبلغی جهت بیمه دریافت نمی شود لذا نقل و انتقال اثاثیه و بار و ارائه سایر خدمات، بیمه نشده­(مشمول هیچ یک از بیمه ها نمی باشد). در صورت وقوع هرگونه خسارت به اثاثیه و بار مشتری، مدیربار هیچگونه مسئولیتی در زمینه ی اتلاف، خسارت، سرقت و سایر حوادث نسبت به بار و اثاثیه نخواهد داشت. شایان ذکر است مشتری می تواند در حدود شرایط قراردادی شرکت­های بیمه­، اقدام به بیمه نمودن اثاثیه و بار توسط هر یک شرکت های بیمه به انتخاب خود نماید.
۸-۴- مدیربار مختار است تا در صورت عدم درج اطلاعات صحیح توسط مشتری در حساب کاربری یا عدم همکاری با مدیربار جهت ارائه خدمات، ایجاد اخلال در روند ارائه خدمت، عدم پرداخت به موقع هزینه ارائه خدمات، عدم همکاری با راننده یا نیرو و به طور کلی هر عملی که نقض مفاد یا روح این توافقنامه تعبیر شود، اقدام به انسداد حساب کاربری مشتری نماید.
۸-۵- عضویت در سایت یا نرم افزار مدیربار و ایجاد حساب کاربری در آن به منزله یک قرارداد جایز بین مدیربار و مشتری است. مدیربار و مشتری می توانند در هر مقطع از زمان تنها به صلاحدید خود و بدون نیاز به هیچگونه دلیلی بعد از تسویه­ هزینه ها، اقدام به انسداد حساب کاربری نمایند.
۸-۶- چنانچه کاربر اقدام به ارسال درخواست تقلبی نماید (ارسال درخواست به خود یا اقوام خود و سپس اقدام به قبول درخواست نماید یا شخصی که درخواست را پذیرش نموده از اقوام و نزدیکان وی باشد) و این موضوع توسط مدیربار محرز گردد، مدیربار علاوه بر انسداد حساب کاربری طرفین، کلیه خسارت­های وارده به مدیربار را از کاربران خاطی دریافت خواهد نمود و کاربر حق طرح هرگونه اعتراض یا ادعا در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود. همچنین مدیربار محق خواهد بود نسبت به جریمه ی کاربران خاطی اقدام نماید و جریمه را که شامل چهار برابر تمام هزینه های درخواست ارسالی می باشد را از کاربران خاطی پیگیری و مطالبه نماید.
۸-۷- هرگونه استفاده نامتعارف از قبیل استخراج انبوه اطلاعات و محتویات مدیربار و مخاطبان آن به صورت دستی یا از طریق سرویس های مختلف از قبیل استفاده از ربات­ها و کرالرها، افزونه ها و هر فناوری دیگری ممنوع است.
۸-۸- کاربران می بایست برای استفاده ی شخصی از نرم افزار مدیربار استفاده کنند و باید از هرگونه استفاده ی تجاری خودداری نمایند در غیر این صورت علاوه بر مسدود شدن حساب کاربری کاربر، مدیربار محق خواهد بود نسبت به جریمه ی کاربر اقدام نماید.
۸-۹- در مواقع خاص و در صورت بروز برخی مشکلات فنی و حسابداری ممکن است اختلالی در کیف پول کاربر راننده یا مشتری ایجاد شود که نتیجه آن این است که مبلغ بیشتر یا کمتر از مبلغ واقعی موجودی کیف پول کاربر نمایش داده شود و یا مبلغی که باید از کیف پول کاربر راننده یا مشتری بعد از انجام عملیات به عنوان کارمزد مدیربار یا دستمزد راننده کسر شود انجام نشود، در این صورت مدیربار این اختیار را دارد که این مبلغ را به حالت اولیه برگرداند و این استاندارد سازی از طریق ارسال پیامک به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد.
۸-۱۰- برای حمل اسباب منزل (در ایام خاص مثل عید نوروز یا …) و یا ارسال هرگونه بار که نیاز به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح دارد(نخاله، دارو و …) ، لازم است مجوز حمل آن به کاربر راننده ارائه گردد و وضعیت خاص مرسوله در سامانه درج گردد(یا به پشتیبانی اطلاع داده شود) و باید یک نفر از طرف کاربر مشتری همراه راننده برای حمل بار به مقصد حضور داشته باشد. همچنین چنانچه به واسطه همراه نبودن فاکتور یا مجوزهای لازم جهت حمل بار، وسیله نقلیه کاربر راننده توقیف گردد و یا مشکلی از نظر قانونی برای کاربر راننده رخ دهد، کاربر مشتری مسئول می باشد و موظف است خسارات وارده به کاربر راننده و مدیربار را جبران نماید. بدیهی است در این صورت مدیربار و یا کاربر راننده هیچگونه مسئولیتی نسبت به مرسوله/بار یا اسباب منزل و حمل آن ندارند.
۸-۱۱سفارشات بدون نیروکاربر مشتری باید توجه نماید که بارگیری یا تخلیه بار در این نوع سفارشات از وظایف کاربر راننده نمی باشد و کاربر راننده خدمات بارگیری و تخلیه بار ارائه نمی نماید، لازم به ذکر است کاربر راننده در این نوع سفارشات وظیفه طناب پیچ کردن بار را بر عهده دارد. همچنین کاربر راننده اجازه ورود به پارکینگ مجتمع های مسکونی و یا اداری/ تجاری را ندارد. چنانچه کاربر راننده بنا به درخواست کاربر مشتری یا گیرنده در مقصد، وسیله نقلیه خود را جهت بارگیری یا تخلیه بار به پارکینگ کاربر مشتری یا گیرنده در مقصد منتقل نماید، مدیربار هیچگونه مسئولیتی نسبت به عواقب ورود وسیله نقلیه کاربر راننده به پارکینگ و بروز هرگونه خسارت و یا ارتکاب جرم توسط کاربر راننده ندارد و هرگونه توافقی بین کاربر مشتری و کاربر راننده در این زمینه به عهده طرفین بوده و این توافق فی مابین توافق کنندگان معتبر می باشد و مدیربار هیچگونه مسئولیتی ندارد.
۸-۱۲-کاربران(مشتری و راننده) می‌پذیرند که مدیربار ممکن است از ارسال پیامک، واتس اپ، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود، اما با انصراف از دریافت این پیام‌ها مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات مدیربار را می‌پذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند.
۸-۱۳- مدیربار به هر دلیلی به این نتیجه برسد که حضور هر یک از کاربران اعم از راننده یا مشتری می تواند امنیت و آرامش کسب و کار و یا دیگر کاربران را در معرض تهدید قرار دهد، طبق صلاحدید خود مجاز به مسدود کردن حساب کاربر مذکور یا عدم اجازه استفاده از خدمات به صورت موقتی یا دائم است. اگر کاربران تعهدات این شرایط و قوانین را رعایت نکنند یا دسترسی آنها به خدمات مدیربار خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، مدیربارحق حذف دسترسی کاربر مذکور را به خدمات مدیربار دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

  1. حریم خصوصی

۹-۱اطلاعاتی که شما مستقیما در مدیربار ثبت می‌کنید: بخشی از اطلاعاتی که مدیربار ذخیره می‌کند اطلاعاتی است که شما به صورت مستقیم در فرآیند ثبت نام، ارسال درخواست سفر، تماس با مرکز تماس و یا روش‌های مشابه در سامانه ثبت می‌کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس، آدرس پست الکترونیکی و اطلاعاتی از این دست می‌باشد.
۹-۲اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از سرویس ذخیره می‌شودعلاوه بر اطلاعاتی که شما به صورت مستقیم در سامانه ثبت می‌کنید، برخی از اطلاعاتی که در نتیجه ی استفاده ی شما از سرویس تولید می‌شود نیز در مدیربار ذخیره خواهد شد. این اطلاعات در زیر شرح داده شده‌اند:
اطلاعات مکانیهنگامی که شما از سرویس مدیربار استفاده می‌کنید موقعیت مکانی مبدا، مسیر طی شده، موقعیت مکانی مقصد شما و همچنین بازه ی زمانی آغاز و پایان سفر، ذخیره می‌شود. لازم به یادآوری است در طول سفر از طریق برنامه راننده در فاصله‌های زمانی مشخص موقعیت مکانی خودرو ثبت می‌شود
تراکنش‌های مالیهنگامی که شما اعتبار حساب کاربری خود در مدیربار را از طریق کارت‌های بانکی افزایش می‌دهید، شماره ی تراکنش و پیگیری بانکی در مدیربار ثبت می‌شود. لازم به ذکر است، با توجه به اینکه تمامی تراکنش‌های مالی از طریق سامانه‌های بانکی صورت می‌گیرد، مدیربار در فرآیند انتقال وجه و یا افزایش اعتبار از طریق کارت‌های بانکی هیچ‌گونه دسترسی به اطلاعات کارت بانکی شما ندارد.
۹-۳نحوه استفاده از اطلاعاتاطلاعاتی که در مدیربار ذخیره می‌شود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد و استفاده ی کاربر راننده یا مشتری از سرویس مدیربار به منزله ی قبول و اعطای اختیار به مدیربار جهت استفاده و بهره‌برداری از اطلاعات فوق الاشعار به شرح زیر می‌باشد:

  • ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات؛
  • برقراری ارتباط بین راننده و مشتری جهت تسهیل فرآیند سفر؛ به طور مثال راننده می‌تواند از شماره تلفن همراه مشتری برای پیدا کردن مکان دقیق محل بارگیری استفاده کند؛
  • ارتباط مدیربار با مشتری جهت اطلاع‌رسانی، کنترل کیفی، بررسی شکایات و غیره؛
  • شخصی‌سازی سرویس برای هر کاربر شامل ارائه پیشنهادهای ویژه به هر کاربر؛
  • بدیهی است مسئولیت حفظ و نگهداری از تمامی اطلاعات فوق الاشعار برعهده مدیربار می باشد؛ مدیربار متعهد می‌گردد، داده‌ها و اطلاعات کاربران مشتری را به اشخاص ثالث اعم از حقیقی و یا حقوقی با مقاصد تجاری و غیرتجاری خارج از حیطه خدمات فوق‌الذکر، بدون کسب رضایت صاحبان آن افشا ننماید. صرفاً در صورتی که طبق درخواست و یا صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، اطلاعات کاربر راننده و یا مشتری – اعم از اینکه به صورت مستقیم از سوی ایشان و یا به صورت خودکار جمع آوری و ضبط شده باشد – مطالبه شود، مدیربار موظف به ارائه ی اطلاعات درخواستی به مراجع مذکور خواهد بود.

۹-۴- کاربران متعهد می‌شوند پس از اتمام استفاده از خدمات ارائه شده در اپلیکیشن، از اطلاعاتی که در نتیجه ی استفاده از خدمات مدیربار کسب کرده‌اند، هیچ‌گونه استفاده‌ای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کاربران در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوه ی دیگر مغایر با قوانین مدیربار است. همچنین کاربران متعهد می‌شوند در طول زمان استفاده از خدمات و اپلیکیشن مدیربار ، فقط در شرایط ضروری و به میزان مورد نیاز از اطلاعاتی که از کاربران ارائه شده است، استفاده کنند. استفاده ی کاربران از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در هر صورت اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات مذکور، مدیربار و شخص ذینفع مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.
۹-۵- کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌کنند که متن حریم خصوصی مدیربار را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.
۹-۶- مدیربار ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهند که در وب سایت، نرم‌افزار موبایل، شبکه‌های اجتماعی و یا سایر بخش‌های این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت این مطالب همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما با ثبت آن‌ها در خدمات‌ مرتبط به مدیربار ، کاربران این حق را به مدیربار می‌دهند که اطلاعاتی را که از حالت محرمانه خارج شده است، منتشر کنند و یا به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کنند.

  1. مالکیت حقوق فکری

۱۰-۱- مالکیت حقوق فکری سایت و نرم افزار مدیربار که عبارت است از نام نرم افزار، علامت تجاری، نام دامنه سایت، کدهای منبع سایت و نرم افزار مدیربار(سورس کد) متعلق به مدیربار است. استفاده از سایت و نرم افزار مدیربار، هیچ حقی نسبت به حقوق فکری مذکور در این بند برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.
۱۰-۲- کاربر بدون اخذ موافقت مکتوب مدیربار، نمی توانند سایت و نرم افزار مدیربار را مشابه سازی کند یا اینکه تمام یا بخشی از آن را درون سایت یا نرم افزار دیگری مورد استفاده قرار دهد.
۱۰-۳- کاربران مجاز به استفاده از خدمات نرم‌افزارهای مدیربار جز در شرایط مقرر در این قرارداد نیستند و حق اجاره، فروش و به‌طور کلی انتقال نرم‌افزارهای مدیربار و حقوق ناشی از آن را نخواهد داشت.
۱۰-۴- کاربر مشتری حق هیچگونه استفاده و دسترسی غیر مجاز به پلتفرم مدیربار، نظیر استفاده از ربات، تلاش در جهت مهندسی معکوس، استخراج کد منبع، خواندن صفحه نمایش(Screen Scraping)، روش هایی مثل اسپایدرینگ (Spidering)، دیتابیس اسکریپینگ (Database Scraping)، وارد کردن کرم، ویروس، کنسل بات (Cancel Bot)، اسب تروآ (Trojan Horse)، جمع آوری اطلاعات مدیربار، یا کاربران، تلاش برای وقفه یا اختلال در عملکرد پلتفرم مدیربار نظیر ایجاد بار روی سرور ها یا ارسال انبوه پیام های ناخواسته(Flooding) را ندارد و در صورت عدم رعایت این موارد، مدیربار مجاز به دریافت هرگونه خسارت مادی و معنوی از طریق مراجع ذیصلاح خواهد بود.

  1. تغییر در قوانین و مقررات مدیربار

۱۱-۱- ممکن است در طول زمان بسته به صلاحدید مدیربار، مقررات این صفحه نیز دستخوش تغییراتی شود که در این صورت، مقررات جدید جایگزین این مقررات خواهد شد.
۱۱-۲- مشتری متعهد می­­شود قبل از هر بار استفاده از خدمات مدیربار به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نموده و آن را مطالعه نماید تا از هرگونه تغییرات در مفاد آن، آگاه گردد. ثبت درخواست در مدیربار به منزله پذیرش تغییرات احتمالی قوانین و مقررات مدیربار است. بنابراین، مشتری با عضویت در سایت و نرم افزار مدیربار، نسبت به مقررات جاری و تغییرات آتی آن متعهد بوده و این تعهد، جزء لاینفک قرارداد استفاده از خدمات مدیربارخواهد بود.

  1. حل اختلاف

۱۲-۱- بر روابط کاربر و مدیربار، قانون جمهوری اسلامی ایران حاکم خواهد بود و در صورت بروز هرگونه اختلاف در تغییر، تفسیر و اجرای مفاد این سند یا اختلاف بین مشتری و راننده یا نیرو، موضوع به صورت مسالمت آمیز بین طرفین مطرح و مورد رسیدگی قرارداد می­گیرد.
۱۲-۲- در صورت عدم حصول نتیجه از طریق مذاکرات مسالمت آمیز طرفین:

  • اختلاف بین مدیربار و مشتری، توسط مراجع صالح قضایی رسیدگی خواهد شد.
  • اختلاف بین مشتری و راننده یا نیرو، از طریق داوری مدیربار رسیدگی و حل و فصل خواهد شد.
  1. تماس با ما

کاربران می تواند در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در خصوص قوانین و مقررات، موضوع را با مدیربار در میان بگذارد.
شماره تماس: ۰۵۱۳۵۱۴۷۰۷۰
نشانی پست الکترونیک: info@modirbaar.ir

  1. توافقات نهایی

۱۴-۱- کاربران مشتری تصدیق می‌نمایند که « شرایط و قوانین استفاده از خدمات مدیربار» را به‌طور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم می‌باشند. همچنین تأیید می کنند که آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید وی بوده و تمام مکاتبات و پاسخ‌های مدیربار از طریق آنها صورت می‌گیرد.
۱۴-۲- در مواردی که متن حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.

 

آدرس مدیربار روی نقشه گوگل

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)