نیسان مشهد حسن آباد

نیسان مشهد حسن آباد

نیسان مشهد حسن آباد

در مشهد یا حسن آباد یابالعکس و حومه زندگی می کنید:

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت از مشهد به حسن آباد یابالعکس می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

نیسان مشهد حسن آبادنیسان مشهد حسن آباد

برای اینکه مدت زمان زیادی برای حمل و نقل اتلاف نشود. همکاری با یک شرکت باربری معتبر که دارای تیم مجرب و کار آزموده باشد، این اطمینان را به شما می دهد که آسیبی به لوازم شما نمی رسد. و رانندگان در کوتاهترین مسیر و مسافت را برای شما می پیماید.

درباره مشهد:

مَشهَد ،کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۱۳ منطقهٔ شهری و مساحت شهری ۳۵۱ کیلومتر مربع، سومین شهر پهناور ایران پس از تهران (با ۷۳۵ کیلومتر مربع مساحت شهر) و اصفهان (با ۵۵۱ کیلومتر مربع مساحت شهری) است. همچنین براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود. این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

مشهد دارای ۱۳ منطقهٔ شهرداری است و شهردار آن توسط شورای شهر ۱۵ نفره انتخاب می‌شود. این شهر دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن می‌سازد. حمل و نقل داخلی مشهد، توسط سامانهٔ تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی و قطار شهری انجام می‌شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود مراکز تجاری بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، موجب رونق گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز شده‌است.

درباره حسن آباد :

منطقه حسن‌آباد که ناحیه شمال غرب آن روزهای طهران به‌شمار می‌آمد یکی از بزرگترین باغ‌های شهر بود. این باغ متعلق به میرزا یوسف آشتیانی بود که استخر بزرگ آن محل کنونی سفارت ایتالیاست. مستوفی الممالک قبل از گسترش یافتن طهران و خراب شدن حصار شاه طهماسبی آن به سال ۱۲۸۶ قمری بیشتر زمینهای بیرون حصار تا بهجت آباد و از آنجا تا یوسف آباد ونک و اوین را خریداری کرد. پس از بزرگ شدن طهران باغ بزرگی ایجاد کرد و آن را به نام پسرش حسن، حسن‌آباد نامگذاری کرد. این وجه تسمیه حسن‌آباد است. پس از فوت میرزا یوسف آشتیانی ورثه این ملک را تکه‌تکه کرده به مردم فروختند به صورتی که پس از چندین سال اثری از این باغ باقی نماند و محله مسکونی حسن‌آباد از دل آن زاده شد.

به تازگی ساختمان‌های دورتادور میدان:

که در وضع بدی به سر می‌بردند مرمت شده و این میدان شکوه نخستینش را تا اندازه‌ای بازیافته است. ساختمان‌های قدیمی بخش جنوب‌شرقی میدان که شبیه سازه‌های سه سوی دیگر میدان بوده‌اند در دوره‌ای تخریب شده و ساختمانی با نمای نوین تمام‌شیشه‌ای به جای آن ساخته شده‌است. این ساختمان متعلق به بانک ملی ایران است. تازگی‌ها در پی بازسازی بناهای این میدان در جلوی ساختمان نوین بانک، سازه‌ای نمایشی شبیه سازه‌های قرینه‌ای که در طرفین دیگر وجود دارند ساخته شده‌است تا تمامیت فضای معماری میدان تا حدی بازگردد.

نیسان مشهد حسن آباد

در رابطه با مدیریت زمان برای اسباب کشی در مدت زمان کوتاه، تنها کافیست با نزدیکترین اتوبار به محل زندگی خود تماس بگیرید. در این روزهای شلوغ و پر ترافیک مشهد حسن آباد جابجایی اثاثیه منزل و هرنوع لوازم و کالای خود را در کوتاهترین زمان و با خیالی آسوده انجام دهید. مهمترین هدف ما ارائه خدمات کرایه نیسان مشهد حسن آباد و رفت و برگشت به بهترین نحوه برای شما مشتریان عزیز است.

درباره نیسان:

نیسان یکی از انواع وانت در ایران است. نیسان در اصل نام یک شرکت ژاپنی تولید کننده خودرو به نام Nisaan هست که با اسم Nissan Junior به بازار ارائه شده است. در ایران نیسان بیشتر اشاره به ماشین باربری نیسان دارد که برای حمل بار و اثاثیه منزل استفاده می‌شود. نام های دیگر وانت نیسان که در ایران استفاده می‌شود نیسان جونیور، نیسان ون، کامیون نیسان، کامیونت نیسان، کامیونت ون نیسان، زامیاد، نیسان گاوی هست. در بعضی شهرهای شمالی به وانت نیسان، سایپا می‌گویند.

نیسان در اصل یک وانت پیکاپ هست که برای حمل انواع بارهای سبک و سنگین مثل اثاثیه منزل، کالا، مواد غذایی و محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهای اصلی نیسان در ایران رساندن محصولات کشاورزی از استان‌ها و شهرهای مختلف به مرکز کشور و میدان تره بار مشهد هست. اگر در یک روز به میدان تره بار مشهد  سرزده باشید با حجم انبوهی از نیسان های شهرستان مواجه می‌شوید که بار کشاورزی از شهرستان آورده و قصد خالی کردن آن را دارند. بسیاری از باربری های از این فرصت استفاده کرده و از برگشت این ماشین ها برای انتقال بارهای اثاثیه یا صنعتی به شهرستان استفاده می‌کنند که به آن نیسان برگشتی هم گفته می‌شود.

 

خدمات کرایه نیسان مشهد حسن آباد و رفت و برگشت

  • ارائه مشاوره رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر
  • ارائه بارنامه معتبر 
  • ارائه بیمه نامه معتبر
  • جابجایی و حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکت
  • حمل بار به شهرستان
  • حمل اثاثیه به خارج از کشور
کد تخفیف باربری مدیربار مشهد ، جشنواره تابستان ۱۴۰۲ ۰۰:۰۰:۰۸

کد تخفیف باربری مدیربار مشهد ، جشنواره تابستان ۱۴۰۲

کد تخفیف مدیربار: به روزترین کدهای تخفیف اسباب کشی مشهد ۰۰:۰۰:۵۸

کد تخفیف مدیربار: به روزترین کدهای تخفیف اسباب کشی مشهد

انیمیشن باربری آنلاین مشهد و حمل و نقل مدیربار ۰۰:۰۰:۵۲

انیمیشن باربری آنلاین مشهد و حمل و نقل مدیربار

انیمیشن باربری هوشمند مشهد و حمل و نقل مدیربار ۰۰:۰۰:۲۳

انیمیشن باربری هوشمند مشهد و حمل و نقل مدیربار

انیمیشن باربری مدیربار و حمل و نقل مشهد ۰۰:۰۰:۱۷

انیمیشن باربری مدیربار و حمل و نقل مشهد

انیمیشن شرکت حمل و نقل مشهد و باربری مدیربار ۰۰:۰۰:۱۴

انیمیشن شرکت حمل و نقل مشهد و باربری مدیربار

التماس دعا در روز تاسوعا و عاشورا حسینی و اربعین ۰۰:۰۰:۵۵

التماس دعا در روز تاسوعا و عاشورا حسینی و اربعین

گزارش فی البداهه رادیو خراسان برنامه پرس و جو شنبه دهم دی ۱۴۰۱( آرش مدیر ) ۰۰:۰۳:۴۱

گزارش فی البداهه رادیو خراسان برنامه پرس و جو شنبه دهم دی ۱۴۰۱( آرش مدیر )

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)