نیسان یخچال زیر صفر مشهد

نیسان یخچال زیر صفر مشهد

نیسان ها در بین دیگر انواع خودرو حمل بار مثل کامیون، تریلی، خاور و غیره خودرو حمل بار کوچکی است از این رو بار مناسب نیسان باری است که در حجم و وزن مناسب با این خودرو باشد. از آنجایی که نیسان ها از تنوع بالایی برخوردار هستند از این رو حداکثر ظرفیت ان ها با یکدیگر نیز متفاوت است. اما به طور کلی حداکثر باری که با قوی ترین و بهترین نیسان حمل بار می توان جا به جا کرد ۲ تن است.

نیسان یخچال زیر صفر مشهد

همانطور که در مقالات گذشته نیز گفته شد نیسان ها انواع مختلفی دارند از این رو محموله هایی که با هر یک از آن ها می توان جا به جا کرد نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی نیسان ها خودرو های حمل بار مناسبی برای حمل انواع مصالح ساختمانی، نخاله، اثاثیه منزل، دام و غیر در حجم و وزن کم و در مسافت های نسبتا کوتاه درون و برون شهری است. در ادامه به بار مناسب انواع نیسان می پردازیم:

 

نیسان تانکر دار:

بار مناسب نیسان های تانکر دار مایعاتی چون آب برای آبیاری فضای سبز، سوخت، شیر و غیره است.

نیسان یخچال زیر صفر مشهد


نیسان حمل زباله:

همانطور که از نام این نوع نیسان مشخص است این نوع نیسان برای حمل زباله طراحی شده است و امکانات مخصوص این کار را نیز دارد.


نیسان کمپرسی:

این نوع نیسان بهترین گزینه برای حمل مصالح ساختمانی چون شن و ماسه و آجر است. چرا که این خودرو حمل بار با دارای بودن یک جک و بازو های هیدرولیک، اتاقک حمل بار را به سمت بالا حرکت می دهد تا بار به راحتی و در عرض چند ثانیه بار به طور کامل تخلیه شود.

نیسان یخچال زیر صفر مشهد


نیسان های یخچال دار:

همانطور که مشخص است این نوع نیسان به دلیل وجود اتاقک یخچال دار بهترین گزینه برای حمل مواد غذایی فاسد شدنی مثل، گوشت، بستنی، و انواع دارو های یخچالی است.

نیسان یخچال زیر صفر مشهد


نیسان کفی مبلی:

بار مناسب نیسان های کفی مبلی عموما اثاثیه منزل مانند: مبل، یخچال و غیره است. کف اتاق به کمک یک صفحه آهنی صاف پوشیده می شود. در این نوع احتمال آسیب محموله ها کاهش پیدا کند.

نیسان یخچال زیر صفر مشهد


نیسان یدک کش:

این نیسان به دلیل قدرت موتور زیادی که دارد. بهترین گزینه برای حمل انواع خودرو های تصادفی و نیازمند تعمیر به تعمیرگاه یا پارکینگ است.

نیسان یخچال زیر صفر مشهد


نیسان مسقف:

این نیسان بهترین گزینه برای حمل بار در شرایط بد آب و هوایی یعنی برف و باران است. به خصوص برای محموله هایی که در اثر تماس با آب باران و برف ممکن است دچار آسیب شوند. مثل اثاثیه منزل یا مصالح ساختمانی چون گچ، سیمان و غیره.
نیسان های دوگانه سوز، بنزینی و دیزلی: این نوع نیسان ها از پر استفاده ترین و متداول ترین نیسان های حمل بار هستند که به طور معمول از آن برای حمل مصالح ساختمانی، مواد اولیه تولید کنندگان عمده، اثاثیه منزل، میوه و سیفی و سبزیجات، دام و غیره استفاده می شود.

نیسان یخچال زیر صفر مشهد

نیسان یخچال زیر صفر مشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)