نیسان سرخس مسجدسلیمان یابالعکس

نیسان سرخس مسجدسلیمان یابالعکس

در سرخس یا مسجدسلیمان یابالعکس و حومه زندگی می کنید:

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت از سرخس به مسجدسلیمان یابالعکس می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

نیسان سرخس مسجدسلیمان یابالعکس نیسان سرخس مسجدسلیمان یابالعکس

برای اینکه مدت زمان زیادی برای حمل و نقل اتلاف نشود. همکاری با یک شرکت باربری معتبر که دارای تیم مجرب و کار آزموده باشد، این اطمینان را به شما می دهد که آسیبی به لوازم شما نمی رسد. و رانندگان در کوتاهترین مسیر و مسافت را برای شما می پیماید.

درباره سرخس:

سَرَخس، شهری مرزی در استان خراسان رضوی و مرکز شهرستان سرخس است؛ شمال‌شرقی‌ترین شهر ایران در نزدیکی مرز ترکمنستان در پایین‌ترین دشت خراسان در ۳۰۰ متری از سطح دریا جای دارد.

مکان جغرافیایی:

این شهرستان از سوی شمال و خاور به جمهوری ترکمنستان، از باختر به شهرستان مشهد و از جنوب به شهرستان تربت جام محدود است و در حد فاصل حاشیهٔ خارجی صحرای قره‌قروم با لبهٔ فلات ایران قرار گرفته‌است.

درباره مسجد سلیمان:

مَسجِدسُلِیمان شهری در استان خوزستان و مرکز شهرستان مسجدسلیمان است. پس از اکتشاف میدان نفتی مسجدسلیمان و آغاز عملیات استخراج نفت که در سال ۱۹۰۸ با حفر چاه شماره یک انجام شد، این شهر به‌تدریج در اطراف این میدان نفتی شکل گرفت. اغلب مردم این شهر از ایل بختیاری می‌باشند.

موقعیت مکانی:

شهرستان مسجدسلیمان از دید جغرافیایی در درازای جغرافیایی ۴۸ درجه و ۲۴ دقیقه خاوری و پهنای جغرافیایی ۳۱٫۹۳ درجه و ۴۹٫۳۰ دقیقه شمالی گسترده شده‌است و بلندای آن از روی دریا ۳۷۲ متر می‌باشد.

نیسان سرخس مسجدسلیمان یابالعکس

اما در رابطه با مدیریت زمان برای اسباب کشی در مدت زمان کوتاه، تنها کافیست با نزدیکترین اتوبار به محل زندگی خود تماس بگیرید. در این روزهای شلوغ و پر ترافیک سرخس جابجایی اثاثیه منزل و هرنوع لوازم و کالای خود را در کوتاهترین زمان و با خیالی آسوده انجام دهید. مهمترین هدف ما ارائه خدمات کرایه نیسان از سرخس به مسجد سلیمان یا بالعکس و رفت و برگشت به بهترین نحوه برای شما مشتریان عزیز است.

خدمات کرایه نیسان از سرخس به مسجد سلیمان یا بالعکس و رفت و برگشت

  • ارائه مشاوره رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر
  • ارائه بارنامه معتبر 
  • ارائه بیمه نامه معتبر
  • جابجایی و حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکت
  • حمل بار به شهرستان
  • حمل اثاثیه به خارج از کشور

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)