مسئولیت شکستگی پیانو در حین حمل

مسئولیت شکستگی پیانو در حین حمل

حمل و نقل پیانو امری بسیار حساس می باشد :

چرا که اگر این امر به صورت اصولی انجام نشود صدمات زیادی همچون زخمی شدن بدنه پیانو ،ترک برداشتن رزونانس یا همان دک پیانو و همچنین شل شدن گوشی ها به پیانوهای شما وارد خواهد کرد. با انتخاب مجموعه مدیربار برای اینکار از هر گونه آسیب های احتمالی پیشگیری خواهید کرد و با خیال آسوده پیانوهای خود را کاملا سالم در مقصد تحویل می گیرید.

بزرگترین دغدغه فکری هنرمندان و نوازندگان پیانو :

هنگام نقل مکان و اسباب کشی،بسته بندی و جابجایی پیانو که یکی از وسایل مهم محسوب میشود است و با توجه به حساسیت و سنگینی این وسیله،جابجایی آن باید به صورت کاملا حرفه ای انجام شود حتی گاهی نیاز است بسته بندی پیانو به صورت wood packing بسته بندی با چوب, صورت پذیرد که گرچه هزینه بالایی دارد اما مدیربار این کار را برایتان ساده می نماید.

زمان اسباب کشی حمل و بسته بندی پیانو :

سایر وسایل سنگین استرس زیادی به همراه خواهد داشت و به همین علت باید نکاتی را برای این امر رعایت کنید.بهترین روش برای انجام صحیح این کار سپردن این کار به شرکت های باربری معتبر است تا از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده کنند یا اگر میخواهید این کار را خودتان انجام دهید،قطعا باید از افراد دیگر کمک بخواهید چون تنهایی نمیتوان کاری را پیش برد.

یکی از نکات مهم بعد از خرید پیانو :

حمل و جابجایی آن به صورت کاملا بسته بندی و پتو پیچ شده می باشد . چرا که در اثر حمل نادرست میتواند آسیب هایی به بدنه و سایر قسمت های آن وارد گردد . بنابراین شما میتوانید بدون هیچ نگرانی در حمل آن ، این کار را به ما سپرده تا پیانوی شما را کاملا حرفه ای و بدون ایجاد هیچ مشکلی به مکان مورد نظر منتقل نماییم.

مسئولیت شکستگی پیانو در حین حمل

دلیلی که شرکت های بیمه حمل بارهای پیانو ، یخچال ساید بای ساید ، تلویزیون ها و … را تحت پوشش قرار نمی دهند این است که  شرکت های بیمه براین باورند که ممکن است در زمان تحویل کالا صاحب بار با آگاهی از مشکلات قبلی مثل خاموش یا سوخته بودن تلویزیون ،ساید بای ساید به هردلیل از قبل یا دراثر عوامل فرسایشی مثل رطوبت ، تفاوت دما گرم و سرد ،خشک بودن محیط ، نورمستقیم آفتاب و … مثل ترک برداشتگی داخلی ساندبورد یا دک پیانو یعنی طوری که ساندبور یا دک پیانو از داخل ترک برداشته است. اما در ظاهر نشان نمی دهد و به محض بلند کردن پیانو از وسط قیچی می شود و اینجاست که نمیشه تشخیص و اثبات کرد که دک قبلا از داخل ترک داشته است.

یا ممکن است پایه ها بخاطر عوامل فرسایشی بسیار سست عنصر شده باشد. و فقط کافیه روی غلطک هل داده شود اینجا پایه ها ترک برداشته یا میشکند. یا ساید بای ساید ممکن است خط و خش ها یا مشکلات قبل و بعد داشته باشد اما صاحب بار مدعی شود که از موضوع اطلاع ندارد و این مشکل در اثر حمل به وجود آمده است. این دلایلی است که هیچ شرکت بیمه ای حمل کالاهای خانگی توسط باربر را تحت پوشش قرار نمی دهد. و اکثر پیانو فروش ها و باربری ها این را می دانند که حمل اینطور کالاها با بسته بندی کامل انجام شود و در حین حمل هیچگونه مسئولیتی را متقبل نشوند.

مسئولیت شکستن هروسیله یا کالایی در حین حمل و به صورت عمد توسط باربر، برعهده باربر متخطی است و درصد خسارت از حق الزحمه ایشان کسر می گردد. دفاتر باربری مسئول اعمال و رفتار باربران در حین باربری نیستند. 

[aparat id=’xUGE9′]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)