نحوه حمل گیاهان در اسباب کشی

نحوه حمل گیاهان در اسباب کشی

جابجایی گل، گیاهان و گلدان های آپارتمانی هنگام اسباب کشی و حمل لوازم منزل یکی از نکات حائز اهمیت است. روشهای صحیح و نکاتی درباره جابجایی گل و گیاهان در اسباب کشی وجود دارد که ما در این مقاله برای شما روشن خواهیم کرد.

جابجایی این موجودات زنده و زیبا یکی از نکات مهمی است که بسیاری از مشتریان تا حدودی نگران چگونگی اجرای آن و سالم رساندن گیاهان و گلدان ها به مکان جدید، هستند.

نکات مهم برای جابجایی گل و گیاهان در اسباب کشی

-برای جابجا کردن گلدان ها و گیاه های طبیعی خود هیچ چاره ای ندارید جز جابجایی آن ها به همان شکل که هستند اما نکاتی وجود دارد که باعث می شوند گیاهان شما بدون آسیب دیدگی به محل جدید منتقل شوند.

-گلدان و یا ظروف گیاهان را با توجه به جنس آنها که می تواند از شیشه ، پلاستیک، فایبرگلاس و یا چوبی باشد دسته بندی کنید. در مورد ظرف و گلدان های شیشه ای تا حد امکان نهایت دقت را در طول اسباب کشی را بکار ببرید.

-پس از جابجایی به گلدان ها آب بدهید. یا اگر نیاز دارد قبل از جابجایی آن ها را آبیاری کنید ۳ ساعت قبل از جابجایی این کار را انجام دهید تا خاک آن گِل و شُل نباشد. تا جایی که قادر هستید گلدان ها را در جعبه های اسباب کشی، محکم قرار دهید.

اگر قصد جابجایی و نقل مکان به شهرستان را دارید، سعی کنید زمانی از روز را جهت باربری و اسباب کشی انتخاب کنید که کمترین نوسانات  دمای هوا در آن روز باشد. تا بر اثر سرما یا گرمای ناگهانی، گیاهان دچار مشکلی نشوند و صحیح و سالم به مقصد برسند.

نحوه حمل گیاهان در اسباب کشی

نحوه حمل گیاهان در اسباب کشی

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)