تعرفه نرخ کرایه باربری مشهد به کرمان

تعرفه نرخ کرایه باربری مشهد به کرمان

در محاسبه تعرفه نرخ کرایه ۱۴۰۲ باربری مشهد به کرمان ۱۴۰۲، نرخ کرایه نیسان ۴.۰۰۰ هزار تومان ، برای وانت آریسان ۳.۸۰۰ هزار تومان و برای خاور مسقف ۶.۵۰۰ میلیون تومان و خاور روباز ۶.۰۰۰ میلیون تومان هست. برای وانت و نیسان ۲۰ میلیون تومان بیمه رایگان است و برای خاور ۱۰۰ میلیون تومان بیمه رایگان است.

هزینه هرکارگر برای وانت و نیسان ۲۵۰ هزار تومان و برای خاور نفری ۳۵۰ هزار تومان داخل شهر است. و برای خارج از شهر و محدوده هزینه ایاب و ذهاب افزوده خواهد شد.

تعیین قیمت حمل بار به عوامل مختلفی بستگی دارد و کار ساده ای نیست، از طرفی، آشنایی با این عوامل موثر در قیمت حمل بار به صرفه جویی در هزینه های شما کمک خواهد کرد. بنابراین در این پست شما را با عوامل موثر در حمل بار آشنا خواهیم کرد همچنین برای اطلاع از جدید ترین تعرفه حمل بار از مشهد می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

تعرفه نرخ کرایه باربری مشهد به تهران

وزن محموله یکی از عوامل موثر در تعیین تعرفه حمل بار است و با افزایش آن به صورت خطی قیمت حمل بار افزایش می یابد. دلیل موثر بودن وزن محموله در قیمت حمل بار نیز این است که وزن بالا باعث افزایش استهلاک و مصرف سوخت برای کامیوندارن می شود.

نوع بار

نوع محموله نیز عامل مهمی در تعیین تعرفه حمل بار محسوب می شود. شاید از خود بپرسید نوع بار چه ارتباطی به قیمت حمل بار دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این نوع و وزن بار شماست که تعیین می کند با چه وسیله ای حمل شود. از طرفی میزان مصرف سوخت و استهلاک هر وسیله نقلیه نیز با توجه به مدل آن متفاوت است بنابراین تعیین قیمت به نوع بار نیز بستگی دارد.

مسافت حمل بار

مسافت یکی از اصلی ترین و بارز ترین عوامل در تعیین تعرفه حمل بار است. چرا که مسافت بیشتر به معنای استهلاک بیشتر، مصرف سوخت بیشتر و نیز تایم کاری بیشتر برای راننده است.

نوع وسیله حمل بار

وسیله حمل بار بسته به وزن و نوع بار انتخاب می شود که تعرفه حمل و نقل هر یک با دیگری فرق دارد.

بسته بندی بار

هر محموله بسته به نوع، ابعاد و وزنی که دراد نیازمند بستبندی خاصی است تا از آسیب دیدگی در مسیر جلوگیری شود بنابراین هزینه بسته بندی در هر محموله با دیگری متفاوت است و خود در تعیین تعرفه حمل بار تاثیر گذار خواهد بود. به طور مثال بارهایی مانند شن و ماسه در کیسه و گونی پر می شوند.

کارگر

اکثر کامیون ها و ماشین های باربری نیز نیروی مخصوصی برای سوار و خالی کردن بار دارند هزینه جداگانه ای برای آن ها از شما گرفته خواهد شد.

تعرفه نرخ کرایه باربری مشهد به تهرانهزینه سوخت

هزینه سوخت یکی از مهم ترین عوامل افزایش قیمت است و همانطور که خوانید در تمامی پارامتر ها اثر گذار است و خود نیز به شرایط اقتصادی بستگی دارد. گاز ،بنزین و گازوئیل هر وسیله نیز وابسته به نوع سوختی که مصرف می کند متفاوت است و در تعیین قیمت موثر خواهد بود. به علاوه برخی ماشین ها نیز به دلیل استهلاک زیاد مصرف سوخت بیشتری نسبت به مدل های جدید دارند و باعث افزایش قیمت تعرفه های حمل بار می شود.

بیمه نامه بار

گاهی اوقات ممکن است فرد وسیله با ارزشی را بخواهد با وسایل حمل بار از جایی به جای دیگر منتقل کند در این صورت نگرانی هایی برای سالم رسیدن محموله به مقصد برای صاحب محموله وجود خواهد داشت. برای رفع این نگرانی بیمه نام هایی برای محموله تعریف شده است که نوع بیمه بسته به نوع سیستم حفاظتی تعبیه شده در ماشین باربری، نوع و حجم بار تعیین می شود که هزینه و نوع بیمه معمولا در بارنامه اعمال می شود.

بارنامه

بارنامه یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین نرخ باربری است و با توجه به نوع، ارزش، حجم و وسیله حمل بار تعیین می شود. معمولا بار های سبک و کم حجم با بیجک یا حواله حمل می شوند و بارهای سنگین، بزرگ و ارزشمند بارنامه می شوند. همان طور که در بحث بیمه بار نیز گفته شد معمولا در بارنامه نوع بیمه نیز تعیین می شود.

اکنون با اطلاع از عوامل موثر در تعیین تعرفه حمل بار دلیل افزایش و کاهش تعرفه حمل بار برای شما واضح خواهد بود. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و با بکارگیری یادگیری ماشینی بحث محاسبه تعرفه باربری به صورت هوشمند انجام می شود. هر ساله نیز سازمان راهداری با توجه به قیمت گاز و بنزین و گازوئیل ماشین های باربری نرخ مصوبی اعلام می کند که در ابتدای پست تعرفه حمل بار از مشهد از طریق لینک در دسترس شما قرار گرفت.

باربری معتبر مشهد به کرمان

باربری مدیربار ، معتبرترین باربری  مشهد با مجوزهای رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی ، عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ، عضو اتحادیه حمل و نقل شهری ، عضو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، و عضو سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد است.

حق بیمه حمل و نقل

به ازای هر ۱ میلیون تومان ۳ هزار تومان به حق بیمه اضافه می شود. مثلا اگر شما ۱۰۰ میلیون ارزش اظهاری بار شماست ۳۰۰ هزار تومان به نرخ کرایه شما اضافه می شود. و برای ارزش بار بالای ۵۰۰ میلیون تومان به ازای هر میلیون ۲ هزار تومان اضافه می شود. مثلا برای ۵۰۰ میلیون ارزش اظهاری ۱ میلیون تومان به حق بیمه شما اضافه می شود.

تعرفه نرخ کرایه باربری مشهد به تهران

حمل اثاث منزل از مشهد به کرمان

حمل اثاث به کرمان با توجه به مسیر طولانی آن، کار آسانی محسوب نمی شود. بنابراین این کار نیازمند امکانات و تجهیزات مناسب و صد البته کمک افراد متخصص و کاربلد در این زمینه را می طلبد. شرکت حمل اثاث از مشهد به کرمان کلیه شرایط و امکانات مناسب برای اسباب کشی ایمن از مشهد به کرمان را فراهم نموده است. کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان ما سوالات خود را در زمینه اثاث کشی در مسیرهای طولانی را مطرح نمایید. این کارشناسان به شما توضیح خواهند داد که باید چه کارهایی انجام دهید و شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد. حمل و انتقال یخچال، بوفه، ماشین لباسشویی و دیگر اثاثیه سبک و سنگین منزل در این شرکت بر عهده ی رانندگان ماهر و کاربلد ما می باشد.

تعرفه نرخ کرایه باربری مشهد به تهران

باربری مشهد به کرمان نیسان

نیسان بار مشهد به کرمان و نیسان بار گلبهار به کرمان از خدمات سامانه باربری و حمل بار باراست است. نیسان بار به کرمان هر نوع باری را با بیمه‌ نامه و بارنامه مجاز به مقصد می‌رساند. توجه کنید که ما وانت پیکان نداریم. اگر قصد جابجایی بار از مشهد به کرمان توسط نیسان را دارید با ما تماس بگیرید. در کنار شرکت ما، می‌توانید از پایانه نیسان هم برای نیسان به کرمان استفاده کنید.

درباره کرمان

کِرمان یکی از کلانشهرهای ایران است که مرکز استان کرمان و مرکز شهرستان کرمان می‌باشد. جمعیت این شهر طبق سرشماری بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۵۳۷٬۷۱۸ نفر بوده‌است. وسعت شهر کرمان نزدیک به ۲۴۰ کیلومتر مربع است حاشیه‌نشینی مهم‌ترین مشکل شهر کرمان است.کرمان یکی از قطب‌های پزشکی ایران است. این شهر یکی از شهرهایی است که میزبان عمل‌های سخت پیوند اعضا در کشور می‌باشد شهر کرمان با داشتن دانشگاه تیپ یک علوم پزشکی کرمان و دانشگاه شهید باهنر یک قطب علمی در کشور به‌شمار می‌رود.کرمان همچنین با ارتفاع ۱۷۵۶ متر از سطح دریا، چهارمین مرکز استان مرتفع ایران به‌شمار می‌رود و همین موضوع سبب اعتدال و خنکی تابستانه هوای این شهر در مقایسه با شهرهای دیگر با اقلیم نیمه کویری ایران شده‌است.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)