باربری محدوده محله هفت تیر مشهد

باربری محدوده محله هفت تیر مشهد

باربری محدوده محله هفت تیر مشهد

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه تخصص باربری مشهد با نام تجاری مدیربار می باشد. ما افتخار می نماییم که نزدیکترین باربری به خیابان بلوار و محله آب برق هستیم و اعلام می نماییم که چندین اکیپ از این باربری در طول محله آب و برق به صورت دائم در جهت ارائه سرویس های مطلوب حضور دارند.

باربری محدوده محله هفت تیر مشهد

باربری محدوده محله هفت تیر مشهد

باربری محدوده محله هفت تیر مشهد

محله آب و برق مشهد در منطقه ۹ مشهد قرار دارد. از قدیم محدوده بلوار هفت‌تیر تا بلوار صیاد شیرازی را به عنوان محله آب و برق مشهد می‌شناسند. این شهرت به حدی هست که به کوه‌های بینالود در انتهای بلوار هفت‌تیر، کوه‌های آب و برق می‌گویند. وجود این دامنه‌های زیبا هر جمعه عده زیادی از مشهدی‌ها رو برای گشت‌وگذار به سمت خودش می‌کشاند. روزهای تعطیل یا موقع بارش برف در زمستان هم وضعیتی مشابه با جمعه‌ها دارد. از این نظر سکونت در این منطقه می‌تواند برای افرادی که به این مناظر علاقه‌مند هستند جذاب باشد. آب و برق از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب و برق، از شرق به بلوار هفت‌تیر و از غرب به بلوار صیاد شیرازی می‌رسد.

حمل بارهای سنگین مانند بوفه های قدیمی و سنگین – میزهای نهار خوری بزرگ – گاوصندوق و … ۴- جابجایی لوازم حساس الکتریکی و الکترونیکی و …

همچنین تنوع گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است که مشتری برای حجم بارهای مختلف انتخاب های مختلفی داشه باشد و نیاز نباشد برای باری کم مثلا خاور سفارش دهد که این باعث افزایش هزینه آن می شود.

۰۵۱۳۵۱۴۷۰۷۰

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)